777 Usahawan Jana Jualan Lebih RM2 bilion Tahun 2020 bawah bimbingan RichWorks


Krisis dunia bukan penghalang untuk capai jualan hingga bilion ringgit

Tahun 2020 bukan tahun yang indah. Ramai yang hilang punca rezeki. Ramai yang terpaksa dibuang kerja. Ramai yang alami masalah kesihatan mental. Ramai yang hilang arah tujuaan. 

Tapi...

Masih ada sinar disebalik kegelapan sebab ramai sudah mula berjinak dalam bidang perniagaan, ramai yang semakin bijak menggunakan sosial media masing-masing, ramai yang pandai bercakap dihadapan kamera, ramai yang berani menceburkan diri untuk mula melabur seperti membeli emas, ramai juga mula memasak di rumah..

Setiap musibah pasti akan ada hikmah disebaliknya...
Allah swt hanya mahu menguji kesabaran kita. 
Yakinlah pasti akan ada sinar pelangi yang indah selepas hujan... 
InsyaAllah - zata yusof

Krisis kesihatan dan ekonomi pada tahun 2020  telah memberi impak yang tinggi pada negara namun 777 usahawan terdiri daripada perusahaan kecil dan sederhana (PKS) dalam dan luar telah menjana jualan lebih RM2 bilion pada tahun ini dengan menyaksikan peningkatan keseluruhan nilai jualan sekitar 10 peratus berbanding tahun lalu. Mereka ini terdiri dalam penglibatan Program Mentoring Spire seramai 466 usahawan dan 311 Titanium melalui Program Mentoring RichWorks.

Menthor Datuk Wira Dr. Azizan Osman telah memberikan ilmu dan bimbingan selama 12 bulan untuk Program Mentoring Titanium malah membuat kepastiaan terlebih dahulu dalam membuat keputusan.

Spire mencatatkan jualan keseluruhan sebanyak RM2 bilion itu dengan kenaikan 17.5 peratus sebanyak RM211 juta berbanding tahun lalu hanya RM155 juta manakala jualan tahun ini untuk Titanium kenaikan sebanyak 9 peratus iaitu RM1.8 bilion tahun ini berbanding tahun 2019 hanya RM1.5 bilion.

Melihat peningkatan hasil jualan ini membuktikan RichWorks telah dapat membantu usahawan agar tidak putus asa dalam berbisnes dan terus berkembang serta menyaksikan peningkatan jualan walau apa jua cabaran yang mendatang dengan hasil latihan dan bimbingan yang telah disediakan.

Jualan perniagaan yang mencapai jumlah RM1 juta dalam tempoh 6 bulan hingga 1 tahun ini merupakan penglibatan dari program bimbingan Mentoring Spire selama 12 bulan yang telah disertai seramai 207 usahawan menyertai Spire telah pun mencapai RM1 juta pertama mereka.


Program Virtual Online Kuasai Marketing 2021 - Formula Zero Kos Marketing dianjurkan oleh RichWorks selama 3 hari untuk membantu usahawan atau bakal usahawan step-up diri dengan strategi pemasaran dalam bisnes mereka untuk tahun 2021 sebagai pembuka yang luar biasa.

Rezeki dan peluang sentiasa terbuka untuk usahawan atau bakal usahawan di Malaysia supaya bangkit dalam perniagaan dan step-up pada tahun 2021 seta mengejar lonjakan bisnes berkali ganda dengan menggunakan teknik pemasaran yang betul.

Sepanjang Pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dijalankan oleh pihak kerajaan Malaysia tahun ini, inisiatif yang telah diusahakan telah meberi peluang untuk mereka yang terkesan dengan krisis pandemik seperti COVID-19 dengan membantu ramai usahawan untuk mula berniaga dan usahawan-usahawan yang terkesan untuk selamatkan perniagaan mereka.

Lebih 400,000 ribu usahawan dengan penganjuran program keusahawanan secara virtual online dan percuma telah dibantu oleh RichWorks sebagai syarikat peneraju dalam syarikat latihan dan bimbingan keusahawanan terbesar di Malaysia sejak COVID-19 melanda.

Bermula dari ZERO ke MILLION untuk tahun 2021 adalah pembakar semangat buat mereka yang bergelar usahawan atau bakal usahawan dengan bantuaan dari Richworks International bersama Pengasas Datuk Wira Dr. Azizan Osman yang komited untuk melahirkan lebih ramai Usahawan Jutawan dengan Formula Gandakan Sales dan pendapatan.

Dengan adanya Program seperti ini, I harap masing-masing akan mempunyai sinar harapan setelah terpaksa menghadapi tempoh yang sukar waktu pandemik ni. Bukannya senang nak harungi liku hidup dan bekerja di dalam rumah sahaja. Gunakan Internet sebagai pemangkin semangat untuk mencari idea dan hadir belajar dalam Nak Kuasai Marketing 2021 tak lama lagi. 

Nak Kuasai Marketing 2021? 

Berapa banyak Zero ‘0’ yang nak di-GANDAKAN? 


Ingat lagi sales pernah RM0? Ingat lagi sales bila capai RM100 yang pertama? 


Ingat lagi perasaan capai sales RM1,000 yang pertama? 


Dah lupa perasaan capai RM10,000 yang pertama? 


Dah pernah capai RM100,000 pertama dan pernah jatuh? 


Dah capai RM 1 juta yang pertama? 


What's Next? 

Ilmu pemasaran berubah, pasaran berubah, dan di RichWorks  sentiasa percaya dengan RESULTS sebab Result Matters. 

RichWorks nak taja 3,000 pendaftaran terawal 100% adalah PERCUMA! Peluang terakhir sebelum tahun 2021. 

RichWorks nak bantu usahawan dan bakal usahawan yang KOMITED dan SERIUS, nak kan Formula GANDAKAN ZERO ‘0’ dalam Sales. 

Layari  www.zerokosmarketing.com untuk maklumat lanjut 
SEKARANG dan kongsikan peluang ini kepada 10 rakan-rakan yang lain. 

MAKLUMAT PROGRAM 

PROGRAM KUASAI MARKETING 2021 - FORMULA ZERO KOS MARKETING 

Tarikh : 25 - 27 Disember 2020 (Jumaat - Ahad) 
Masa : 9:00 pagi – 6:00 petang 
Tempat : Aplikasi Zoom Webinar


HUBUNGI :

Richworks International Sdn Bhd 
No. 77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13, 
40100 Shah Alam Selangor, MALAYSIA 
Laman web : www.richworks.com 
Mobile : 013-389 7990 
Emel : inquiries@richworks.com.my

TENTANG DATUK WIRA DR. AZIZAN OSMAN 




Accredited Business, Marketing & Leadership Coach, Mentor & Strategist, Serial Entrepreneur & Best-Selling Author 

Datuk Wira Dr Azizan Osman, seorang World Class Business Educator dan Asia's No.1 Business, Marketing & Leadership Coach terkenal dengan keupayaan uniknya untuk membimbing anak muridnya sehingga mendapat results dan beribu-ribu pemilik perniagaan dan usahawan telah berjaya menerusi strategi dan metodologi kejayaannya yang telah terbukti untuk meningkatkan pertumbuhan perniagaan mereka dari sifar hingga berjuta-juta. 

TENTANG RICHWORKS INTERNATIONAL 

RichWorks International adalah penganjur acara dan seminar terbesar di Malaysia dalam bidang pembangunan keusahawanan dan pemasaran. 

Sepanjang 12 tahun yang lalu sejak 2008, RichWorks telah melatih lebih dari 10,000 syarikat menerusi Master Coach Datuk Wira Dr Azizan Osman, yang menarik lebih daripada 1.1 juta peserta dalam lebih 1,500 acara dan seminar. Dengan rekod prestasi terbukti, strategi perniagaan dan program mentoring, mereka membantu membina beribu-ribu usahawan dan jutawan yang berjaya dalam tempoh 6 - 24 bulan. 

Visi RichWorks adalah menjadi 'Netflix' Pendidikan Usahawan dengan 100 juta pelanggan menjelang 2025 dengan akses mudah ke kandungan berorientasikan results dan penyelesaian yang dipercayai di platform dalam talian - RichWorks.com untuk Inspire, Educate & Add Value kepada komuniti di seluruh dunia.

Jangan lupa ikuti sosial Media DATUK WIRA DR. AZIZAN OSMAN tau :

2 ulasan :

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com