Minuman Beras Perang Mayang Untuk Seisi Keluarga

Siapa sini suka minum kopi dan makan buah berry ? haaa, kalau you all suka meh sini I nak rekomen you all cuba sendiri minuman beras perang mayang untuk seisi keluarga you all. Tahu tak ianya bukan sebarangan kopi dan berry. Rupanya banyak betul khasiat ya kalau minum minuman beras perang mayang ni.

Mulanya sebagai seorang yang dah berpuasa dari kopi hampir berbulan atas sebab tertentu sekarang I teringin pula nak cuba kopie perang ni sebab katanya berkhasiat, why not I cuba kan terutamanya sebagai suri rumah di musim PKPB ni dari awal pagi sampai ke malam non-stop melayan kerenah dan kerja sekolah anak-anak disamping mencari rezeki berblogging. Letih dan penat tu Allah je tahu. Zaman yang moden ni memang I kena pastikan kesihatan perlu seimbang dengan aktiviti harian yang terlampau padat di rumah kerana kesihatan yang baik adalah idaman setiap individu.  Alhamdulillah I bersyukur kerana dapat mengenali minuman Kopi Beras Perang yang telah diedarkan oleh Era D Mansions Sdn Bhd sejak tahun 2018. 

Jenama ini telah diketuai oleh ibu tunggal yang cekal dan berhati waja, Puan Zainab Binti Sidek selaku Pengarah Urusan yang yakin minuman sampingan Beras Perang Mayang ini akan dapat diterima dan menjadi minuman kegemaran rakyat Malaysia.

Minuman Beras Perang ini bukan sahaja dapat memberi tenaga setelah penat bekerja seharian di rumah dan di pejabat malahan amat sesuai untuk membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan.

Tesktur Kopie Perang

Antara manfaat kesihatan beras perang kerana ianya adalah dari bijiran penuh, serat beras perang dapat membantu :

  1. Merendahkan Paras Kolestrol
  2. Menggerakkan sisa saluran melalui saluran penghadaman
  3. Menggalakkan kekenyangan
  4. Mencegah Pembentukan Gumpalan darah

Kajian menunjukkan individu yang makan lebih banyak bijiran penuh seperti beras perang mempunyai berat badan yang kurang berbanding mereka yang kurang makan bijiran penuh. Mereka yang mengamalkan memakan bijiran penuh dapat :
  1. Mengawal diabetes
  2. Aktiviti antioksidan yang tinggi
  3. Mencegah obesiti
  4. Mengelakkan alzheimer
  5. Meningkatkan Kesihatan Jantung
Minuman Beras Perang juga bebas gluten yang mana gluten adalah protin yang terdapat dalam bijiran seperti gandum, barli dan rai (rye).



Minuman yang enak ini adalah pilihan minuman sampingan yang boleh diminum pada bila-bila masa dan keluarga.Bijirin yang kaya dengan khasiat ini bersesuaian dengan seharian dan ianya boleh dinikmati semasa sarapan, makan tengah hari untuk makan malam.

Harga Kopie Perang : RM25 & My Berry Drink RM27.50. Anda boleh mendapatkan produk ini melalui rakaniaga Mayang diseluruh Negara atau secara talian Facebook, Lazada, Shopee dan Instagram.


Jika anda berminat untuk menambah pendapatan sampingan dan sentiasa sihat, anda boleh menghubungi terus pihak yang berkenaan yang telah menyediakan pelan perniagaan untuk membantu ekonomi keluarga anda.

Maklumat lanjut, sila :

Email : infomayangbp@gmail.com
Link whatsapp : http://www.wasap.my/60146604247/mayang
Telegram Group : https://t.me/joinchat/AAAAAFT6URxUXAkutjUS9Q
Instagram / Facebook : @minumansihatberasperang
Hotline : +60146604247

1 ulasan :

  1. pertama kali rasa kopi berasaskan beras perang, minuman beri pun sama...mmg pelik tapi sedapppp!

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com