Mamonde Blue Chamomile Soothing Repair Cream kini hadir untuk kulit yang sensitif


Kulit sensitif ?

Sis baru guna Blue Chamomile Soothing Repair Cream terbaru dikeluarkan oleh Mamonde Malaysia yang dilancarkan baru baru ini secara VIRTUAL pada 25 Jun 2020 Khamis yang lalu.. anda boleh tonton pelancaran lalu di Facebook Mamonde Malaysia.

Aroma krim dia bau bunga semerbak ya.. produk yang sis beri kepercayaan sebab bahan yang digunakan dari floral and paling penting made in korea uolls... heee..

Blue chamomile soothing repair cream ni telah selesai melakukan ujian pada 5 kulit yang bermasalah Dan sensitif :

✔ 96.7% kulit lega dari kemerahan akibat faktor luaran
✔ 96.6% kulit kering diatasi
✔ 100% sangat berpuas hati dengan krim ni

I boleh terima krim ni sebab :

✔ mudah meresap ke dalam kulit, tak rasa melekit atau berminyak
✔ 'redness rescue'
✔ kulit wajah rasa lembab Dan tak kering
✔ rasa selesa, kulit dah tak rasa pedih..
✔ paling penting bau dia best

Salah satu penyesuaian yang harus kita buat ketika memasuki pos normal baru termasuk Covid-19 adalah memakai topeng muka setiap kali kita berada di kawasan awam. Semasa memakai topeng muka membantu mengurangkan risiko penularan virus, para pakar menyatakan bahawa sebum, peluh, dan alat solek yang berlebihan sisa akan terperangkap di bawah topeng muka boleh menjadikan  kulit agak gatal asyik tergaru-garu sahaja dibuatnya, mengakibatkan kulit sensitif keadaan yang terdedah kepada kegatalan, sengatan, sesak, tona kulit kusam atau juga paling ketara ialah jerawat.


Untuk membantu pengguna memerangi kulit sensitif, Mamonde, pakar bunga, melalui R&D-nya membangunkan NEW Chamomile Soothing Repair Cream - berasaskan gel berfungsi sebagai krim yang bukan sahaja membantu menenangkan dan menyejukkan kulit yang kemerahan, tetapi juga membantu memberi kulit dengan kelembapan yang mencukupi.


Mamonde Blue Chamomile Soothing Repair Cream diformulasikan dengan 2X Blue Azulene™, ramuan kompleks yang diekstrak dari Bunga Chamomile Biru yang mengandungi kesan sifat menenangkan. Dalam eksperimen kulit yang dilakukan oleh Mamonde, ditunjukkan bahawa Biru Azulene mempunyai bahan untuk menenangkan kulit yang lebih berkesan berbanding dengan Madecassoside. Sementara Kompleks Azulene dengan cepat menenangkan kulit sensitif, struktur kapsul peniru lipid kulit Azulene membantu menguatkan dan halang untuk kulit jadi serta sensitif malahan bertindak untuk memperbaiki keseluruhan kulit dengan keupayaan untuk memperbaharui sehingga kulit lebih berseri dan kelihatan sihat.




Selain itu, Chamomile Soothing Repair Cream terbaru ini juga diselitkan dengan lima jenis Asid hyaluronik yang hadir dengan pelbagai saiz dan fungsi, semuanya berfungsi serentak untuk melembapkan, menyejukkan dan menenangkan kulit. 5 jenis asid Hyaluronik, dari besar hingga kecil berat molekul, bersama dengan sifatnya adalah seperti berikut: -

  1. Asid Hyaluronik 3D (Sodium Hyaluronate Crosspolymer) - mengekalkan kelembapan dengan membentuk a Penghalang kelembapan 3D di permukaan kulit
  2. Asid Hyaluronik Umum (Sodium Hyaluronate) - menjadikan kulit lembap dengan kuat daya pelembap yang membantu menarik molekul air
  3. Asid Hyaluronik Halus (Asid Hyaluronik Terhidrolisis) - berasal dari Umum Asid hyaluronik; zarah-zarah halus ini membantu mengekalkan keanjalan kulit dengan sangat baik kesan pelembap
  4. Asid Hyaluronik Super (Sodium Acetylated Hyaluronate) - Meningkatkan daya tahan kulit kapasiti, yang menyokong peningkatan kandungan air dermal untuk pelembapan yang lebih baik kulit itu.
  5. Asid Hyaluronik Ultrafine (Asid Hyaluronik) - Asid Hyaluronik ultrafine ini menembusi mendalam untuk memberikan kelembapan pada kulit
Anda mengalami kulit bermasalah (kulit jerawat), halus atau sensitif? 

Jangan risau, kerana Mamonde Blue Chamomile Soothing Repair Cream terbukti selamat dan berkesan. Ia ada menjalani lima ujian Kulit termasuk ujian bukan komedogenik, ujian hypoallergenic, kulit sensitif ujian, ujian dermatologi serta ujian kerengsaan mata (HET-CAM). Ia juga percuma tujuh bahan yang biasanya harus dielakkan semasa memilih produk kosmetik yang merangkumi haiwan ramuan, polyacrylamide, triethanolamine, imidazolidinyl urea, warna sintetik, PEG surfaktan dan paraben.


Dengan kepuasan produk 100% yang diperoleh melalui tinjauan pelanggan, tidak hairanlah Mamonde's BARU Blue Chamomile Soothing Repair Cream adalah kegemaran di kalangan wanita Korea. Peruncitan di RM125, Blue Chamomile Soothing Repair Cream (50ml) boleh didapati di semua Watson utama kedai di seluruh negara dan juga dalam talian melalui Shopee, Lazada dan Zalora.

Bersempena dengan pelancaran Blue Chamomile Soothing Repair Cream, Mamonde menawarkan tawaran istimewa untuk ahli Watsons (kedai terpilih sahaja) sehingga 31 Julai 2020. Antaranya merangkumi:
  • Diskaun 10% untuk Mamonde Blue Chamomile Soothing Repair Cream sama ada dalam talian dan di kedai.
  • Terima sehingga 15 hadiah eksklusif dengan pembelian RM80 ke atas, hanya sah untuk pembelian kedai.
  • Ahli Watsons Elite akan menerima Krim Tangan Mawar wangi bunga di atas 15 hadiah eksklusif dengan pembelian RM500 ke atas, hanya sah untuk pembelian di kedai

Facebook: @Mamondemy
Instagram: @MamondeMalaysia
Laman web: www.mamondegarden.my

Tentang Mamonde

Mamonde ialah jenama yang mengilhami kecantikan feminin dengan bunga. Ini menjadikan kecantikan wanita semakin mekar menanamkan kearifan alam yang terdapat dalam daya hidup bunga ke dalam produk mereka. Diilhamkan oleh bunga, Mamonde memberikan kelebihan tenaga bunga untuk mekar keindahan di dalam diri setiap individu. Mamonde memberi inspirasi untuk memberikan penyelesaian dalam penjagaan kulit untuk setiap wanita sehingga mereka mekar secara tersendiri.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com