Anda boleh miliki e-store sendiri dengan MeCan Trade bermula dari sekarang


Pernah tak anda terbayang jadi usahawan yang memiliki perniagaan sendiri dengan sifar kos, sifar modal dan sifar risiko ? I lah salah seorang dari yang pernah berangan nak jadi usahawan tanpa bebanan hutang. Akhirnya Alhamdulillah I dah jumpa salah satu platform yang boleh I jinak-jinakkan diri untuk buat duit dengan MeCan Trade. Mula-mula I masih 'clueless' mengenai platform ni tapi dengan tunjuk ajar dari pihak MeCan Trade sendiri, I dah mula nampak macam mana nak mulakan perniagaan dengan platform ni.



Pengasas MeCan Trade

MeCan Trade diasaskan oleh Mr Andy Goh (bekas pengasas Oldtown dan pemilik rangkaian restoran Nam Heong sekarang), seorang ahli perniagaan yang sangat percaya pada teknologi dan kecekapan data yang besar, ingin memperluas formula perniagaannya yang berjaya untuk membangun kembali dan mengubah penderitaan pemilik perniagaan melalui tempoh sukar ini dan seterusnya!

Apa itu MeCan Trade ?

MeCan Trade telah diwujudkan apabila dunia sekelip mata berubah kerana Covid-19, penghentiaan ekonomi akibat dari wabak ini telah menjadikan ekonomi meleset sehingga ramai yang telah diberhentikan kerja walaupun pekerjaan yang telah dijanjikan sebagai 'permanent'. Betapa dasyatnya pandemik ni sehingga ramai yang tertekan akibat masalah kewangan yang terpaksa di hadapi kerana tiada pekerjaan. Perniagaan runcit tidak lagi dapat berfungsi dengan baik seperti 5-10 tahun yang lalu jika masih menggunakan cara konvesional kerana kewujudan kedai yang disewa memerlukan pelaburan dan komitmen yang besar. Para peniaga perlu menjadi kreatif mencari jalan terbaru untuk berniaga adn bertahan dalam tempoh ekonomi yang sukar kini. Antara penyelesaian yang cepat dan pintar untuk keluar dari masalah yang dihadapi ialah peniaga boleh menggunakan kaedah perniagaan dalam talian untuk menjana pendapatan pasif.


Disebabkan itulah wujudnya Mecan Trade iaitu pusat sehenti e-dagang sebagai penyelesaian untuk masalah ini. Bagi yang masih baru menjinakkan diri dalam bidang keusahawanan, anda boleh mendaftar sebagai duta di MeCan Trade dimana anda boleh wujudkan e-kedai anda dengan hanya beberapa klik dan pilih pelbagai produk asli secara terus dari pemilik produk tanpa perlu risau mengenai modal yang besar seperti simpan stok barangan dirumah anda.

MeCan Trade memberi manfaat dan kekuatan dalam hubungan antara manusia, program e-dagang iaitu 'MeCan Trade Ambassador Program' mendorong usahawan baru untuk mempengaruhi masyarakat sekeliling menggunakan kaedah berkongsi pautan URL untuk menjual barang yang berkaitan dari MeCan Trade ke rakan-rakan & pengikut dalam media sosial. Paling terbaik adalah program ini hanya memerlukan pelaburan sifar, risiko sifar, program pintar & sederhana yang berkesan yang akan membantu menjana pendapatan yang besar untuk memulakan perjalanan keusahawanan dalam diri anda.


Setiap Duta Perdagangan MeCan akan diberikan 'storefront' dalam talian dengan URL pendaratan yang unik - menjadikan mereka pemilik kedai dalam talian segera

Langkah-langkah bagaimana menjadi Duta Perdagangan MeCan :

  • Daftarkan Akaun Pembeli untuk mengaktifkan ciri MeCan Trade Ambassador
  • Mulakan membeli-belah & sesuaikan etalase anda dengan URL yang diperibadikan
  • Promosikan menyimpan & menjual produk ke rangkaian sosial untuk meraih keuntungan.
MeCan Trade ialah penyelesaian sehenti e-commence kini berada di KL untuk perdagangan di sekitar negara Malaysia, China, Thailand dan Indonesia. Perancangan untuk memperluaskan servis ini merangkumi negara-negara Asia Tenggara lain seperti Singapura, Filipina, Vietnam, Kemboja, Laos & Myanmar.

Kunci utama MeCan Trade adalah :
  •  eCommerce Multichannel - Disokong oleh teknologi masa depan melalui ekosistem digital yang pintar, berskala dan dapat disesuaikan dengan perubahan. Produk anda juga akan digunakan secara serentak di platform e-dagang paling TOP di Malaysia.
  • Syarikat Perdagangan Tanpa Sempadan - Sumber yang menjimatkan untuk memperdagangkan produk di luar sempadan di beberapa negara ASEAN. Semua transaksi boleh dilakukan dalam mata wang tempatan anda sendiri walaupun untuk transaksi rentas sempadan sehingga tidak ada kerugian dalam pertukaran mata wang asing
  • Kerjasama strategik - Ia mempunyai rakan kongsi yang kuat dan rangkaian gabungan yang mempunyai reputasi yang baik yang memberikan kestabilan dan kelebihan tambahan.
  • Penyelesaian Data Besar - Mendorong kecekapan untuk perniagaan anda kerana melibatkan SEO dan SEM untuk mendorong perniagaan dengan demografi yang betul.
  • Support Sokongan End-to-End - Ketersediaan pasukan tempatan yang akan memudahkan dan memberi nasihat mengenai operasi, pemasaran, rangkaian, IT dan kewangan.

I baru setup kedai online di mecan.trade . Dalam talian portal ni ada pelbagai produk yang best best seperti Vanzo Air Freshner buat kereta wangi semerbak dan Wellsen untuk masalah rambut nipis.
Apa lagi jom check out kedai online I dan beli sekarang produk yang best - best  ni di : syafierayamin.mecan.trade

Model perniagaan ... apa yang berkesan sekarang ?
Sekiranya anda mendapat pengajaran dari MCO, situasi pandemik dan kemerosotan ekonomi, kita tidak boleh lagi bergantung dengan cara tradisional untuk menjalankan perniagaan. Model kedai runcit/rantaian, saluran model pengeluaran masih ada atau telah gagal. Bagaimana anda memastikan  perniagaan masih kukuh berlestari walaupun dilanda oleh perubahan ekonomi atau perniagaan?

Kini...

Semua Orang Boleh Berdagang
  • Semua orang boleh menjadi usahawan sekarang dan berniaga apa saja, di mana sahaja.
  • Baik memulakan perniagaan anda sendiri untuk menjana pendapatan tambahan atau berkongsi / menggunakan produk yang berkualiti dari hari ke hari.
  • Permulaan modal sifar, risiko sifar dan peluang untuk memperoleh pendapatan pasif
  • Pemasangan e-kedai segera Sistem MeCan Trade adalah platform yang sentiasa menghasilkan peluang penjualan untuk anda


Bagaimana MeCan Trade berfungsi ?
  • Penyelesaian e-commence sehenti yang menghubungkan penjual dan pembeli di seluruh dunia.
  • Pedagang boleh mengubah secara pantas dalam platform penjualan dalam talian mereka sendiri dan menjadi pemilik perniagaan secara segera dengan pelbagai jenis produk / barang dagangan yang ditawarkan tanpa perlu menyimpan stok yang memerlukan pelaburan modal yang besar.
  • Kedai talian sehenti yang diurus secara keseluruhan dalam proses pembelian dari A hingga Z - termasuklah prosedur pendaftaran, pembelian, pembayaran hingga penghantaran ke depan pintu pelanggan.
  • Yang perlu anda lakukan hanyalah, buka e-kedai siap sedia di perdagangan MeCan, kongsi produk pilihan anda dalam talian atau media sosial ke rangkaian rakan anda.
  • Anda boleh berniaga secara tempatan dan antarabangsa.
Antara PRODUK yang boleh dapatkan dalam platform MeCan Trade dibawah syafierayamin.mecan.trade adalah seperti :

Vanzo Air Freshner


Penyegar udara Vanzo terdiri daripada ekstrak berasaskan tumbuhan dan bebas dari bahan kimia berbahaya kerana ia tidak mengandungi alkohol, formaldehid, benzena, dan toluena.
Vanzo menjalin kerjasama dengan Ogawa & Taiyo Corporation, kedua-dua syarikat terkenal yang bekerja dalam sistem wangian komersial, dengan sejarah kolektif lebih dari 125 tahun. Kedua-dua syarikat ini terkenal di Jepun dan bahkan di Asia kerana fokus sepenuhnya dan tanpa kompromi terhadap kualiti dan keselamatan produk.
Bersama-sama, mereka dapat menyediakan penyegar udara yang baik untuk kenderaan anda dan disahkan selamat digunakan. Seluruh barisan produk kami telah lulus Laporan Ujian Standard Antarabangsa MSDS, lulus ujian SGS, dan menerima Sijil Analisis.
Wangian produk Vanzo tidak berlebihan dan bertahan lebih lama (60 hari kitaran hidup).


Produk (siri 'dashboard' dan ventilasi penghawa dingin mempunyai aroma yang sama tetapi berbeza dalam ukuran):

Siri 'Dashboard'
Pear Inggeris dan Freesia 1818
Haruman inovatif pear segar wangi dengan freesia putih yang sejuk dan aroma yang lembut 

LX Secret Musk 1616
Aroma unik yang membawa imej angin laut dan bidang bunga yang mekar.

LX Velvet Musk 1717
Aroma kasturi baldu semula jadi yang merangkumi bunga dan wood notes.

Aircond Vent SeriesMiniatur Pear Inggeris dan Freesia 658
Haruman inovatif dari pir segar yang harum lembut dengan freesia putih  dengan aroma yang lembut.

Miniatur LX Secret Musk 656
Aroma unik yang membawa imej angin laut dan bidang bunga yang mekar.

Miniatur LX Velvet Musk 657
Aroma kasturi baldu semula jadi yang merangkumi bunga dan wood notes

Penjagaan Rambut Wellsen 


Produk Wellsen Hair Care bebas dari bahan pengawet dan bebas dari bahan kimia yang berbahaya. Rangkaian produk Vegan Beauty dan bahan organik yang digunakan.

Champ Series: Organic Chamomile Extract & 100% Pure Peppermint essential oil adalah rangkaian yang dibuat untuk mencuci rambut bertindak untuk menenang, menyegar serta menghidupkan semula dan mengurangkan  penipisan rambut.


Marula Oil Series: untuk pembaikan intensif (memperbaiki rambut dan menyuburkan kulit kepala anda, memberikan 60% lebih banyak antioksidan pelindung daripada minyak argan).

Bagi I yang dah cuba hampir seminggu produk dari penjagaan rambut Wellsen ni, I perasan kulit kepala I dah kurang gatal, I pun dah tak garu-garu sampai berdarah kulit kepala. Bila kulit kepala rasa bersih dan segar rambut nampak lebih bermaya tau. Paling I suka suka ialah Marula Oil Series tu, rambut jadi lembut dan mudah untuk diurus sebab ianya sangat membantu untuk leraikan rambut yang kusut.

So, apa lagi dapatkan Vanso Air Freshner & Penjagaan Rambut Wellsen di syafierayamin.mecan.trade tau...

You all pun boleh setup kedai online bersama Mecan Trade dengan sifar risiko, sifar modal dan sifar pelaburan untuk ceburkan diri dalam bidang keusahawanan. Sangat sesuai wujudkan kedai online dalam waktu pandemik sekarang. Hanya daftar Mecan dan jana jualan secara automatik dengan berkongsi produk dalam platform e-kedai yang akan menjalankan bisnes anda 24/7 sementara anda sedang menikmati kehidupan anda.


1 ulasan :

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com