Pulangan Tunai 3% dari Jeoel Jewellery bila anda berbelanja dengan Octaplus


Barang Kemas - Perhiasan untuk Wanita

Sebagai seorang peminat barang kemas, I memang seorang yang suka berbelanja untuk menghias diri sendiri. Nak lagi pemilihan barang kemas semestinya perlulah berkualiti, tahan lama, dan cantik dari segi rekaanya.

Sebenarnya sebelum ni memang I dah rajin menjenguk laman sesawang Jeoel Jewellery sebab ada gelang yang boleh disusun dengan 'charms' pelbagai pilihan bentuk dan rekaan. I suka sebab ianya dah menjadi 'trend' dan gaya hidup masa kini. 

Jeoel telah mencipta barang kemas untuk dipakai khusus untuk 'WORK TO PLAY,' satu inspirasi yang memberikan semangat untuk kita bekerja dengan penuh ceria. Raikan tonggak pencapaian dengan akesori yang berKUALITI dan mampu milik - produk Jeoel ni diperbuat daripada perak sterling 925, dan dilapisi dengan rhodium untuk rasa mewah yang menggunakan batu permata semulajadi serta beberapa jenis berlian dalam reka bentuk dengan harga di bawah RM500.

Hadir dengan pelbagai rekaan bentuk dan jenis barang kemas antaranya Gelang, rantai tangan, 'charms,' rantai leher, subang telinga dan cincin.

Menariknya barang kemas dari Jeoel Jewellery bukan sahaja untuk diri sendiri, malahan boleh dijadikan sebagai hadiah untuk mak, kakak, tunang, teman wanita dan isteri tercinta tau.

Bagi yang belum tahu lagi, Jeoel bukan sahaja mengenai barang kemas tapi lebih dari tu dimana ianya mencipta gaya hidup yang penuh inspirasi untuk dicapai. Ianya sesuai untuk peminat fesyen tanpa perlu rungsing mengenai kewangan tapi menjadi komuniti yang arif.

Sebelum I borak panjang mengenai Jeoel ni, jom tengok rekaan yang menarik pilihan I :

SCHOOL OF CHARMS


RINGS



BANGLES & BRACELETES


NECKLACES

Macam mana ? Cantik tak guys ? I berkenan sangat dengan School of Charms Jeoel ni sebab boleh susun ikut kita punya minat tau. Kalau nak animals bead mix dengan gadgets bead pon boleh.. Mix and match yang tak terhad..

Pentingnya kita perlu tahu Jeoel Jewellery ni menggunakan batu permata dan berlian semulajadi seperti Sapphire, Ruby, Emerald, Tanzanita dan lain-lain di bawah RM500(SGD 200).

Apa pun ada berita baik kalau you all nak miliki Jeoel Jewellery ni, you all boleh dapat 20% diskaun dengan setiap pembeliaan RM250 ke atas sempena jualan pertengahan tahun dengan menggunakan kod JEOELMS20.



Lagi BEST bila anda berbelanja di Jeoel Jewellery melalui Octaplus, anda juga boleh dapat pulangan tunai sebanyak 3%. Lets say you all nak beli one of the item in School Of Charms seperti Happycat Bead : RM109.  ( RM109-3% : RM105.73 | RM109 - RM105.73 :RM3.27 ). Ini bermakna anda boleh menikmati pulangan tunai lebih kurang dalam RM3.27 tau. Yang paling penting setiap pembeliaan anda perlu melalui Octaplus dan aktifkan pulangan tunai. Senang kan ?

Aktifkan Pulangan Tunai mengikut platform beli-belah yang anda inginkan sekarang juga !

Octaplus > Cari Store yang anda inginkan > Aktifkan Pulangan Tunai >
Anda akan dibawa secara terus ke laman membeli-belah tersebut > Senang kan ?

Apa lagi Jom cantikkan diri kita dengan Jeoel Jewellery : https://bit.ly/2VGhTH3

JOM DAFTAR SEKARANG JUGA !


Mulakan langkah yang mudah untuk mengumpul mata ganjaran dan balik tunai apabila anda mendaftar dan muat turun aplikasi Octaplus di > SINI < atau scan QR code tertera :
Kongsi juga mengenai OctaPlus dengan menggunakan link rujukan anda pada kawan-kawan seperti QR Code di atas dalam akaun anda. Anda juga akan menerima RM3 setiap kali rujukan berjaya.

Apa anda tunggu lagi ?! - Jangan lupa MUAT TURUN sekarang OctaPlus dan nikmati semua ganjaran yang ditawarkan !

o Website link: www.octaplus.io
o App download link: http://bit.ly/2H3nQXU

Selamat Berjaya buat duit dengan OctaPlus !



Berita baik lagi dari OctaPlus iaitu TIAPx2 HARI ADA SURPRISE .. masa ni la kita kena cari duit lebih untuk sambutan hari raya kan.. anda boleh dapat pulangan tunai dalam '10% UPSIZED Cashback' tau.. 
Octaplus Istimewa Jualan Raya : https://bit.ly/3dJyKjs bermula dari 15 Mei 2020 ( Jumaat ) - 26 Mei 2020 ( Selasa ) untuk 'UPSIZED CASHBACK merchant' setiap hari.

Untuk maklumat lanjut mengenai kempen ni, sila layari : https://www.facebook.com/octaplus.io

11 ulasan :

  1. tk pernah beli brg kemas online..sambil shopping lps tu dpt pulangan tunai mmg syok tu

    BalasPadam
  2. Cantiknya bead dia tu. Rantai pun cantik. Seakan akan brand Pandora pulak kalau tengok. Bestnya beli dapat cash back tu.

    BalasPadam
  3. Sis pula kalau nak beli barang kemas suka pegang, belek-belek sampai rambang mata. Ha ha ha. Tak pernah beli secara online lagi. Tapi lawa-lawalah pula barang kat atas tu.

    BalasPadam
  4. cantik2 design jewellery. suka design2 simple camni. ada cashback berbaloi2 beli

    BalasPadam
  5. Sweet nyer design2 jewelleries nie. Macam Pandora la plak. Thank you for sharing.

    BalasPadam
  6. Sangat comel ... Harga pun not bad , mampu milik . Nanti Sal share info dengan geng yang minat jewellery. Sure dyorang teruja!

    BalasPadam
  7. Cantikla charms dia.. berkenan pulak tengok.. solusi yang murah utk beli ni selain pandora.. aisshhh kena ternah Octaplus la mcm ni.. beli buat koleksi

    BalasPadam
  8. Saya selalu juga window shopping barang kemas online... tapi yang ni membuatkan saya excited pulak nak terjah... dealsnya not bad... siap ada cashback lagi tu, tu yang best tu...

    BalasPadam
  9. Tak pernh terfikir nak beli brg kemas online. Tapi lawo tengoknya.. Tunjuk husbnd jap.. Hahaha.. Mana tau dia nak belikan.. Haha

    BalasPadam
  10. Sis banyak simpan aksesori, anak-anak plak tak suka pakai..nanti ingat nak buat giveaway laaa..sebab banyak snagat...ni tengok yang ni, haaa macam nak grab satu pulak hahahaha

    BalasPadam
  11. Cantiknyaaaaaaa, huda suka gelang mcm ni sebab dia comel sangat. I cannot comel comel ni haha

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com