Cabaran seminggu guna MYLARA SKINCARE Glowing Cleanser dan Perfect Glow Serum


Kulit cerah "glowing" dalam tempoh 9 hari ??? percaya ke tidak ?? I dah Cuba sendiri MYLARA SKINCARE glowing cleanser Dan perfect glow serum tanpa cleanser lain dalam seminggu.. tak mengecewakan terutamanya untuk kulit berjerawat Dan sensitif macam I.. 1st day guna dapat rasa kulit lebih bersih Dan sel kulit mati disingkirkan secara halus.. 3rd day.. berlaku pengelupasan halus bahagian bibir.. waktu tu rasa nak gave up tapi I diberitahu sebab produk nak serasi dengan kulit I.. I teruskan juga sampailah hari ketujuh.. I noticed kulit semakin lembab Dan lembut.. jerawat gedebok gedebom tu dah mula mengecut Dan parut semakin pudar.. paling best kulit nampak glowing tanpa highlighter.. and liang pori semakin halus.. eh suka suka... rasa nak pakai MYLARA SKINCARE glowing cleanser Dan serum ni sampai habis.. puas hati tengok result.. 


Bagi yang baru mengenali produk MYLARA SKINCARE ni.. ianya adalah produk yang telah berjaya membantu ramai orang menangani masalah kulit yang dialami dan memiliki lebih dari 90% testimoni yang berjaya salah seorangnya adalah I sendiri. Produk ini juga telah menjalani dan mendapat kelulusan dari pihak Kementerian Kesihatan Malaysia untuk setiap produk yang dikeluarkan.


MYLARA SKINCARE ditubuhkan pada tahun 2015 dan mempunyai pengalaman selama 4 tahun membantu orang yang mempunyai masalah kulit dengan lebih yakin. Antara TOP SELLER MYLARA SKINCARE ialah seperti Advanced Bright & Glow, Super Brightening & Glowing dan Advanced Whitening 5 in 1.

Kali ni I berpeluang mencuba sendiri MYLARA SKINCARE glowing cleanser dan Perfect Glow Serum dimana ianya sesuai untuk masalah kulit yang I alami.


MYLARA SKINCARE Glowing Cleanser Skin Perfecting

Pembersih muka ni bertindak untuk membersihkan kulit wajah dari kotoran dan sebum berlebihan, menyingkirkan sel kulit mati, menganjal dan mencerahkan kulit wajah.

1st day I pakai I perasan pencuci wajah ni mengecut juga jerawat 'pre-menstruation' dan mengecilkan saiz liang pori I. Kulit I pun nampak lebih berseri selalunya akan nampak kusam bila waktu 'pre-menstruation.' I cuci wajah I dengan pembersih wajah ni 3 x sehari. lepas sahur, tengahari dan sebelum waktu tidur. Cuma I nak cakap lepas pakai pembersih wajah ni sila pakai penyegar dan pelembab kalau tak nanti kulit rasa kering.

Antara bahan yang ada dalam MYLARA SKINCARE Glowing Cleanser Skin Perfecting ni ialah :

water, sodium lauryl sulphate, cocamidopropyl betaine, cocamide DEA, Aloe Barbadensis extract. carica papaya (papcya) fruit extract, sodium benzoate, CI 77451.

Cuci wajah seperti biasa, 1 hingga 2 pam sudah mencukupi..

botol saiz kecil 60ml, boleh bawa travel hee..


MYLARA SKINCARE Perfect Glow Serum

Serum ni agak menarik sebab ianya bertindak untuk mencerahkan tona kulit, memudarkan parut jerawat, mengurangkan rengsangan kulit sebab 'sunburn,' menganjal dan jadikan kulit nampak lebih bermaya dan 'glowing effect' ala-ala 'glass skin.'

Antara bahan yang ada dalam serum ni ialah : Water, Niacinamide, Rosa Centifolia Flower Water, Citric Acid, Honey Extract, Propylene Glycol, Hydroxyethycellulose, Isopropyl Alcohol, Avena Sativia (Oat) Kernel Extract, Butylene Glycol, Centilia Asiatica Extract, Polygonum Cuspidatum Root Extract, Scutellaria Bicalensis Root Extract, Camelia Sinensis Leaf Extract, Elycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Polysorbate-20, Sodium Hyaluronate, Fragrance, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin

Harga RM35 untuk 10ml.

So far kedua-dua 'items' dari MYLARA SKINCARE memang tak mengecewakan sebab boleh nampak kesan seawal seminggu.

Tak sabar nak kulit nampak ala-ala Russian Doll yang berkilat-kilat tu..



Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Laman : mylaraskincareofficial.com
Facebook : https://www.facebook.com/mylaraskincare/
Instagram : https://www.instagram.com/mylaraskincare/


11 ulasan :

  1. Wonder if I can get it here in the west.

    https://aab-edu.net/

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. now is the time to start shaping your booty for looking your best at the beach in your bikini. If you need help with any of the exercises you can always consult with your local personal trainer. Klw gummies

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com