Beli secara Online bersama Kempen MyRaya di PG Mall


Raya dalam PKP  tahun ni adalah sejarah yang I alami seumur hidup I ni.. banyak kedai kena tutup, kalau buka pun Ya ampun beratur panjang sangat, agak-agak boleh 'cramp' kaki sambil menunggu ye dok.. Nasib baik dah banyak platform membeli belah dalam talian di Malaysia yang kita boleh beli guna hujung jari je antara salah satunya ialah PG Mall kini menawarkan perkhidmatan membeli belah  tanpa perlu kita beratur panjang tau.



Mengenai PG Mall 

PG Mall adalah sebuah platform membeli-belah dalam talian Malaysia, yang dikendalikan oleh Kumpulan PG dan disokong oleh Public Gold Marketing Sdn. Bhd. PG Mall diwujudkan sebagai platform perniagaan yang boleh dipercayai oleh para peniaga untuk mempelbagaikan portfolio perniagaan mereka dari perspektif global. PG Mall diiktiraf sebagai TOP 3 laman web pasaran dalam talian yang paling ramai pelawat di Malaysia oleh iPriceinsight.

Pelanggan di PG Mall mempunyai pelbagai pilihan produk seperti barangan Elektronik, Fesyen, Buku, Kediaman & tempat tinggal, Makanan & Minuman, Sukan & Riadah, Anak & Bayi, Kesihatan & Kecantikan, Otomotif sehinggalah E-Voucher. Jumlah produk di PG Mall semakin meningkat setiap hari kerana mereka telah memperluaskan rangkaian supaya peniaga yang terlibat boleh menjual secara dalam talian di Malaysia di pasaran terbuka ini.

PG Mall berbesar hati untuk memberikan semua orang peluang terutamanya untuk peniaga baru yang ingin menjual secara dalam talian untuk bergabung dengan PG Mall dalam bidang ini untuk mengubah dunia e-dagang, dan juga pelanggan untuk membeli-belah secara talian dalam Malaysia.

Platform E-commerce tempatan dalam Malaysia ni sedang menawarkan pelbagai promosi termasuklah persediaan untuk Hari Raya.


Kempen MyRaya akan bermula dari 8/5-31/5/2020
  • Untuk pelanggan baru anda dapat menikmati diskaun RM15 dengan setiap pembeliaan minima RM40
  • Pelanggan setia anda dapat menikmati diskaun RM10 setiap pembeliaan minima RM60 ( tidak terhad untuk setiap pelanggan dan diskaun sebanyak 15% untuk RM50 untuk pembeliaan minima RM250.
Tawaran baucer ini boleh dimuat turun di laman web PGMall, kuantiti adalah terhad, dapatkan sekarang juga, tertakluk kepada terma dan syarat.

Promosi Tambahan dari PGMall 'Partners'

Maybank QRPay



-Diskaun 20% sehingga RM20 dengan setiap pembeliaan minima RM30
-2X penggunaan sepanjang tempoh promosi kempen ini
-tempoh promosi: 4 / 5-26 / 6/2020

Touch 'n go e-wallet


-e-baucar tunai sehingga RM40 setiap bulan
-1 wang tunai / minggu dengan perbelanjaan minimum RM10
-promosi sah sehingga 28/6/2020

Celcom eksklusif


-Diskaun 20% sehingga RM20
-1x setiap pengguna Celcom
-Terhad untuk 500 transaksi pertama sebulan

Air Asia Big Loyalty


-Nikmati 2x mata ganjaran di seluruh tempat ketika berbelanja di PGMall
-Pengguna mata besar dapat menghabiskan mata mereka dan membeli-belah di PGMall
-Tempoh promosi; 1-31 / 5/2020
Apa lagi guys Jomlah kita membeli-belah secara talian di PG Mall Malaysia :) Banyak tawaran menarik untuk persediaan raya tahun ni, nak tukar langsir baru lah nak beli bekas kuih raya lah banyak juga lah duit nak berbelanja musim ni nasib baik ada tawaran pulangan tunai 20% menggunakan Maybank, jadi tak ada lah rasa membazir tapi dapat untung setiap kali pembeliaan minima RM30 kan.

Touch 'n go e-wallet pun tidak kurang juga tawaran pulangan e-baucer RM40/bulan setiap kali berbelanja minima RM10 nya bolehlah bayar bil kos dikurangkan sebanyak RM5, dapat juga beli Tea Live sebab ada baucer makanan RM8 tau, beli makanan basah pun dapat e-baucer RM10, Haih I is happy, dapat belanja kaw-kaw kali ni nak beli baju ke gincu bolehlah gua e-baucer RM3 tu hee.

Untuk pengguna Celcom dan Air Asia Big Loyalty, anda juga dapat menikmati pelbagai tawaran menarik apabila anda berbelanja di PG Mall, best ke tak best? Musim hari raya ni bukan sahaja kita dapat berjimat malahan dapat juga barangan yang kita impi-impikan.

Jomlah Beli belah sekarang di : www.pgmall.my 

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com