MR. DIY tawarkan Pulangan Tunai sebanyak 3.8% melalui OctaPlus



Beli barangan secara ONLINE waktu PKP

Siapa sini suka berbelanja di MR DIY ? Tahu tak sekarang kita nak beli barangan keperluaan rumah di MR DIY dah boleh beli secara ONLINE tau.. memandangkan sekarang tengah dalam perintah kawalan pergerakan (PKP) jadi memang digalakkan beli semua barang secara online je..  tak payah dah pening kepala nak bawa kereta kena hadap 'roadblock' bagai.. tunggu je barang akan sampai depan rumah..


Mengenai MR DIY

MR.DIY  telah membuka satu kedai pertama di Jalan Tuanku Abdul Rahman pada bulan Julai 2005 dan kini telah berkembang menjadi peruncit menjual barangan keperluaan  rumah terbesar di rantau ini dengan membuka kedai di seluruh Malaysia.
  • MR DIY mempunyai 594+ kedai di seluruh Malaysia
  • Purata kaki persegi setiap 10,000 kedai
  • Berkhidmat untuk 80 JUTA Pelanggan setiap tahun
  • Kebanyakan kedai MR.DIY merangkumi purata kira-kira 10,000 kaki persegi setiap kedai, memberikan pengalaman membeli-belah untuk keluarga dengan penuh keselesaan. 
  • MR.DIY telah memberi servis lebih daripada 80 juta pelanggan setiap tahun di semua kedai di Malaysia, serta kedai dalam talian kami.
  • Semua kedai MR.DIY diuruskan secara langsung dengan kerjasama peruncit besar dan pemilik pusat membeli-belah, beroperasi sebagai penyewa utama mini di Tesco, Giant, AEON dan AEON BIG.
  • TERBESAR Peruncit Pembaikan Rumah di Malaysia
  • Pelbagai produk TERHAD Harga Sentiasa rendah


10 Kategori Barangan di MR DIY

Terdapat sepuluh kategori - Perkakasan, Rumah, Elektrik, Kemasan, Aksesori Kereta, Alat Tulis & Sukan, Mainan, Hadiah, Aksesori Komputer & Mudah Alih dan Perhiasan & Kosmetik - di setiap kedai, MR.DIY menawarkan pelbagai pilihan lebih daripada 14,000 jenis produk pada beberapa harga terendah di pasaran.


Apa lagi guys, jom lah cari barangan yang diperlukan di MR DIY melalui Octaplus sebab I bolehdapat pulangan tunai sebanyak 3.8%.. macam mana ? Haa tu sebablah I suruh anda muat turn siap-siap aplikasi Octaplus ni di > sini < atau baca > Jom jana pendapatan secara pasif dengan OctaPlus !


Contoh sekiranya I nak beli 'Face Mask' di atas ialah : RM59 x 3.8% maknanya I dapat pulangan tunai lebih kurang RM0.38 ! Bolehlah masuk tabung kan.

Aktifkan Pulangan Tunai mengikut platform beli-belah yang anda inginkan sekarang juga !

Octaplus > Cari Store yang anda inginkan > Aktifkan Pulangan Tunai >
Anda akan dibawa secara terus ke laman membeli-belah tersebut > Senang kan ?

Apa lagi Cepat Beli ! Cepat Beli ! : MR DIY: https://bit.ly/39ne9Pw

JOM DAFTAR SEKARANG JUGA !

Mulakan langkah yang mudah untuk mengumpul mata ganjaran dan balik tunai apabila anda mendaftar dan muat turun aplikasi Octaplus di > SINI < atau scan QR code tertera :

Kongsi juga mengenai OctaPlus dengan menggunakan link rujukan anda pada kawan-kawan seperti QR Code di atas dalam akaun anda. Anda juga akan menerima RM3 setiap kali rujukan berjaya.

Apa anda tunggu lagi ?! - Jangan lupa MUAT TURUN sekarang OctaPlus dan nikmati semua ganjaran yang ditawarkan !

o Website link: www.octaplus.io
o App download link: http://bit.ly/2H3nQXU

Selamat Berjaya buat duit dengan OctaPlus !


Berita baik lagi dari OctaPlus iaitu kempen masa bulan Ramadhan nanti.. masa ni la kita kena cari duit lebih untuk sambutan hari raya kan.. anda boleh dapat pulangan tunai dalam RM40 tau.. nantikan pertengahan bulan April nanti ya..

Untuk maklumat lanjut mengenai kempen ni, sila layari : https://www.facebook.com/octaplus.io

19 ulasan :

  1. oh MR DIY pn bole beli online ye...skarang musim PKP mmg disarankan la bli brg online kn utk elakkn ramai2 yg keluar...guna apps octaplus bole dpt cashback lg..jimat2

    BalasPadam
  2. Aishhh asyik lupa je nak donlod apps dia laa...hrtu anak dah bagitau dah, sebab senang nak beli online...cepat pun ya dia hantar, ni dah ada cashback plak...kejap lagi nak donlod laaa...

    BalasPadam
  3. Alaaa rindunya nak shopping dlm mr. Diy.. Kita suka beli stationaries dlm tu ada mcm2 jenis.. Cute2 cantik2.. Online ada ke ek? Nnt kita cari

    BalasPadam
  4. Kalau DIY ni, ruby suka bekas2 plastik tipuware dgn stationery anak².

    Mudah lagi online, jimat masa. Hehe.

    Wahh sambil membeli dapat pulangan tunai. Best best

    BalasPadam
  5. baru je register diy online tu boleh la shopping nanti dapat cashback best2

    BalasPadam
  6. MR. Diy salah satu tempat hilangkan stress sebenarnya. hahaha. tengok barang yang ada dalam tu Ya Allah, hilang sekejap masalah di fikiran. haha. thank you share. boleh cuci mata online ni. nanti buka boleh serbu mr. diy :D

    BalasPadam
  7. menarik ni..dahla mr diy kedai feveret akk...skrg boleh shopping kat sini dnegan mendapat cashback lagi...mmg menguntungkan dan sangat menarik

    BalasPadam
  8. wah mrdiy mmg banyak barang2 best. kalau masuk kononnya nak beli satu barang mesti keluar jadi berbakul2

    BalasPadam
  9. Wahhh sekarang banyak betul pilihan menjimatkan untuk kita menjadi lebih bijak berbelanja kan. Bagus juga ni. Mr DIY pun memang hampir lengkap barangannya. Rasa macam semua ada dalam satu gedung je. hihi

    BalasPadam
  10. Dah baca bnyk mengenai e-dagang Octaplus ni dan bagus la ada Mr DIY lg .. memudahkan.

    BalasPadam
  11. memang aida ada brg penting nak beli tau and brg tu hanya di mr.diy.
    kena la godek octaplus gini. since esok first day of phase 2 pkp, takkan jangka la bila boleh secara sendiri masuk mr.diy. social distancing lagi kan.
    tau la. mr.diy tak pernah kosong dgn customer :)

    BalasPadam
  12. rindu dengan mr diy

    kebanyakkan barang dalam rumah ni dari mr diy

    sekarang ni masuk fasa 3, nak keluar pundah takut. takut kena saman 1k

    dengan adanya octaplus ni, bukan setakat senang, dapt cashback pulak tu

    BalasPadam
  13. Menarik juga ya Octaplus ni. Nanti sis nak muat turun jugalah.

    BalasPadam
  14. Bestnya aplikasi octaplus ni. Boleh dapat cashback tu. Okay nanti i nak download octaplus dan shopping di mr diy. Memang ada beberapa barang di mr diy yang i nak beli.

    BalasPadam
  15. Ada jugak sis beli barang2 kat mr diy ni, selalu ke kedai je..now mmg kena le beli secara online kan. Sis kalau masuk kedai ni..fuhh mmg lama le..dok satu rak ke satu rak..seronok belek membelek..hehehe

    BalasPadam
  16. bestnya siap dapat cash back kan. banyakla kiranya tu dpt penjimatan lagi kan

    BalasPadam
  17. Yes boleh earn cashback when we shop is the best, i pun nak try.

    BalasPadam
  18. Oohh.. Shopping kat Diy pun bolwh dapat cashback balik ye. Baru tahu. Tapi kena pembelian secara online la kan..

    Erm.. Dah lama x g diy ni.. Nak shopping2. Tapi diy sini tutup sebab PKP.

    BalasPadam
  19. Saya selalu beli barang di Mr DIY, rasanya saya kena download octa plus dan beli barang melalui Octa plus! Saya juga sedang mencari diskaun untuk membaiki kipas siling dengan kontraktor. Harap-harap akan dapat tawaran yang baik seperti dengan Octa Plus!

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com