Anda ada masalah Kulit sensitif ? ecostore mungkin jalan penyelesaiannya.


Anda ada masalah Kulit sensitif ?

Ye memang I akui kulit I agak sensitif. Mudah betul ye anasir jahat membiak di wajah wajah ku. Jadi kalau pemilihan produk I agak cerewet. Nasib baiklah sekarang dah banyak produk yang sesuai untuk kulit sensitif, selamat digunakan untuk seisi keluarga demi kulit yang sihat contohnya seperti produk dari @ecostore.my antara sebab-sebabnya :
  • ✅ diluluskan oleh Sensitive Choice®️ 
  • ✅ Jenama Nombor 1 jenama Eco di New Zealand (diasaskan sejak dari tahun1993)
  • ✅ sesuai untuk yang mudah alergik Dan mempunyai asma 
  • ✅ bebas dari wangian Dan pewarna 
  • ✅ bebas sabun 
  • ✅ kandungan bahan dari tumbuhan untuk membersih, menyubur dan merapi. 
  • ✅ pH yang seimbang 
  • ✅ Tiada cocamide DEA, Cocamidopropyl betaine (CAPB), Silicone, Isothiazolinones, parabens, sodium laureth sulfate (SLES), Pewarna atau wangian sintetik.
Plastik dari tebu ?

Botol ecostore pun guna plastik tebu. 100% boleh dikitar semula di kerbside dan menyerap karbon dari ruangan atsmofera ketika ia tumbuh, untuk penghasilan karbon yang lebih rendah.

Bebas GE / GMO

Tiada bahan berasaskan tumbuhan datang dari tanaman diubahsuai secara genetik seperti jagung atau soya.

Tidak diuji atas haiwan

ecostore tidak menjalankan ujian ke atas haiwan terhadap ramuan, rumusan, atau produk yang sudah siap dan berjanji untuk tidak melakukannya pada masa akan datang.

Brand Features - Kinder to our world

Dari bahan-bahan yang boleh degradasi kepada carboNZero disahkan dalam pembungkusan plastik dari gula, ecostore sentiasa berusaha untuk menjimatkan tenaga dan sumber, dan mengurangkan sisa.

Tumbuhan Biodegradable + Bahan berasaskan Mineral> Petrokimia

Ahh so interesting ! Dah jadi pilihan kegemaran I juga ecostore ni ! Lepas ni kena pergi borong bebanyaklah sebagai 'essential items' dalam rumah I..


Bila dah jadi seorang mama, I punya tahap anxiety agak teruk ye. Yerlah, bila nak pakai produk penjagaan diri sebolehnya I nak seisi boleh guna 'instead of different types, brands and bottle sizes' .. I sebenarnya memang tak gemar banyak sangat produk-produk mandian berada dalam bilik air.. tu sebablah I hanya akan pilih yang terbaik sahaja untuk seisi keluarga tak kiralah jenama atau harga.. yang penting selamat digunakan bukan sahaja untuk kulit I malahan untuk anak-anak I juga..


ecostore Ultra Sensitive Body Wash
Cucian badan bebas dari sabun dan membersih secara lembut tanpa menghilangkan minyak yang dihasilkan secara semulajadi oleh badan. Diuji secara dermatologi untuk kulit sensitif.

Untuk kulit yang sensitif zaman sekarang dah tak perlu risaukan, banyak dah jenama dan produk telah dihasilkan untuk merawat dan membantu kulit yang bermasalah seperti ecostore body wash ni.. tak ada bau pun sesuai untuk yang alergik dengan bau-bauan.. lepas ni I nak beli lagi ecostore body wash ni sebab pakai sikit je dah bersih badan.. penghasilan bau badan pun kurang juga.. bila pegang kulit pergh lembut sehalus sutera je rasanya.. I perasan lepas I guna ecostore body wash ni.. penghasilan peluh yang berminyak melekit-lekit tak begitu ketara macam sebelum ni..


I baru je selesai basuh rambut Adelia menggunakan ecostore shampoo gently cleanser.. tiada bau, cecair yang agak likat, hanya perlukan amaun yang sedikit sahaja untuk rambut berbuih sepenuhnya walaupun tiada kandungan sls.. I teruja jugalah.. rambut jauh lebih bersih.. kotoran dan minyak berlebihan hilang sebaik sahaja cucian pertama.. cuma kena pakai perapi ye lepas cuci rambut pakai ecostore shampoo ni sebab rambut jadi kesat sikit.. no worries.. rambut tetap senang diurus dan lembut je bila dah kering.. kepala pun rasa tak gatal terutamanya bahagian kulit rambut (scalp).


ecostore Ultra Sensitive Syampu

Syampu bebas sabun ini bertindak secara lembut dan sesuai digunakan untuk sesiapa sahaja yang mempunyai masalah sensitif dengan wangian. Membersih, menghidrat dan mengembalikan semula rambut yang lebih sihat dan berkilat serta lembut beralun. Ianya juga :
  • Diluluskan oleh Sensitive Choice®
  • Bebas dari wangian dan pewarna
  • Selamat bagi mereka yang mempunyai alahan atau asma
Penjagaan rambut ecostore adalah ciptaan yang cemerlang untuk hasil rambut yang sihat tanpa kompromi. Syampu sensitif ultra ecostore membersih dan memulih rambut supaya nampak lebih bersinar tanpa mengeringkan rambut.


Ultra Sensitive Fragrance Free Goat's Milk Soap
Sabun pembersih yang lembut dan sesuai untuk sesiapa sahaja yang sensitif terhadap wangian. Kandungan untuk melembab dari susu kambing membantu  membersih dan menyubur kulit. Ianya juga sudah :
  • Diluluskan oleh Sensitive Choice®
  • Dermatologi telah diuji untuk kulit yang sensitif
  • Bebas dari wangian
  • Selamat untuk mereka yang mempunyai alahan atau asma
ecostore → NO.1 ECO BRAND IN NEW ZEALAND

Dengan menggunakan produk ECOSTORE, ianya merupakan satu peranan besar dalam menyelamatkan bumi.

Guna kod : SYAFIERA20 untuk diskaun sebanyak 20% setiap kali anda membeli produk ecostore di sini : https://bit.ly/35jDM1A ianya mungkin HADIAH paling terbaik untuk anda berikan kepada insan tersayang anda. 


2 ulasan :

  1. Wow macam best je produk ni. Nak cuba lah nanti

    BalasPadam
  2. Nak beli dan cuba dah.. tapi ada jual botol yang macam travel pack size?

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com