Ibu yang menyusu boleh kurangkan berat badan dengan Olathee LUSLIMLABEB !


Ibu Menyusu kini boleh minum Olathee tanpa rasa ragu-ragu

Jadi seorang ibu yang menyusukan anak selama 8 tahun berturut-turut ni memang 'battle with the weight' macam dah common issue untuk para ibu-ibu kan. Banyak pantang lagi sebab tak boleh suka-suka ambil produk yang tak tahu asal usul, tak tahu bahan sebab anak yang menyusu pun kemungkinan terkena tempias kesan sampingan. Apa pun I rasa beruntungnya ibu-ibu masa kini sebab dah banyak jenama yang mengeluarkan produk yang selamat, berkualiti serta berkesan untuk pengurusan berat badan salah satunya produk dari Olathee LUSLIMLABEB khas untuk ibu yang menyusukan anak. Bagi I walaupun ianya produk untuk ibu menyusu tak salah juga mereka yang masing bujang untuk mengamalkan teh ni kan.

I nak ucapkan tahniah pada Olathee sebab satu-satunya produk yang berjaya mendapat tempat dihati mereka yang ingin menguruskan berat badan tanpa rasa ragu-ragu lagi terutamanya I (ibu yang menyusu) yang sangat cerewet memilih produk terutamanya produk menguruskan badan ni.

Selain daripada mengambil Olathee sebagai minuman harian, pengurusan berat badan mestilah diselitkan dengan senaman, makan-makanan yang berkhasiat seperti sayuran dan buahan, elakkan pengambilan makanan yang berminyak serta tinggi kaborhidrat dan jangan lupa minum air bersih 8 gelas sehari untuk keberkesanan yang efektif. Apa pun satu lagi yang I belajar dalam pengurusan berat badan ialah berpuasa tapi tak ramai yang sahut cabaran ni kan.


Mengenai Olathee LUSLIMLABEB

Olathee Empire Sdn Bhd ialah pengedar tunggal teh herba LUSLIMLABEB khusus untuk membantu anda mencapai berat ideal secara selamat dan semulajadi menggunakan herba asli yang 100% organik tanpa sebarang pewarna dan perasa tiruan.

Ditubuhkan pada awal tahun 2016 oleh pasangan suami dan isteri Syukri Harish & Suhaili Salleh dimana Olathee telah menggunakan bahan-bahan terbaik dan semula jadi untuk menghasilkan minuman khusus untuk kecantikan dan kesihatan. Semua produk Olathee telah dihasilkan khusus untuk individu yang mengambil berat tentang penampilan mereka dan tahap kesihatan badan. Kebanyakan suplemen atau makanan untuk kecantikan dan kesihatan hari ini dipertingkatkan dengan pelbagai bahan kimia dan ramuan buatan yang mungkin memberi hasil yang cepat tetapi akan menjejaskan pengguna dan Olathee ingin mengubah semua itu. Bukan hanya cakap kosong tetapi Olathee telah  mengujinya serta jadikan ianya sebagai kenyataan.

Olathee adalah gabungan dari Olathe dan Empayar

Olathe (oh-LAY-the / O.la.the) adalah berasal dari bahasa orang asli di Amerika yang diterjemahkan sebagai 'kecantikan'. Diilhamkan oleh puak orang asli di Amerika pada zaman dahulu yang hanya menggunakan bahan berasaskan tumbuhan untuk membentuk 'elixir' atau penawar untuk yang hampir menyembuhkan pelbagai penyakit. Telah dibuktikan bahawa sejak zaman dahulu kita tidak memerlukan bahan kimia yang berbahaya sebagai bantuan kerana bahan organik yang berasaskan bahan semulajadi juga terbukti berkesan dan paling selamat. Satu perkara yang pasti ialah bahan berasaskan semulajadi tidak meninggalkan apa-apa kesan sampingan yang berbahaya.

Empayar adalah makna lain untuk organisasi perniagaan. Oleh itu, Olathee adalah organisasi perniagaan kecantikan berkembang mengikut sesuai keperluan mereka di Malaysia dengan menggunakan produk semula jadi.

Olathee adalah sebuah syarikat yang berdaftar di Malaysia di bawah nama Olathe Empire Sdn. Bhd. (1264238-K)


LUSLIMLABEB

LUSLIMLABEB adalah produk ramuan berasaskan semulajadi yang khusus dibuat untuk pelangsingan badan. Teh herba ini diformulasikan dari 13 herba sebenar yang telah diuji oleh pengasas yang pernah kehilangan harapan untuk kehilangan berat badannya kerana dia telah mencuba banyak produk pelangsingan tetapi tidak berkesan. Malangnya, kebanyakan produk pelangsingan hanya memberi kesan sampingan yang berbahaya seperti sakit jantung, tidak sedarkan diri dan insomnia.

Terbukti berkesan walaupun ia dibuat dari bahan-bahan semulajadi, LUSLIMLABEB telah membantu bukan sahaja pengasas tetapi ramai pelanggan gembira untuk mencapai matlamat impian mereka untuk menurunkan berat badan tanpa perlu menghabiskan banyak wang untuk produk berasaskan kimia yang menjanjikan apa-apa tetapi hanya kesakitan.

Maklumat terperinci tentang LUSLIMLABEB dihasilkan di sini.


Sekitar Majlis Pelancaran Olathee LUSLIMLABEB for mommies X Hari Jadi Madam Ell

29 Disember 2019 adalah tarikh bersejarah buat Olathee kerana telah melancarkan satu-satunya produk yang selamat untuk ibu menyusu disamping menyambut hari jadi pengasas iaitu Madam Ell. Majlis telah disambut dengan meriah dengan kehadiran tetamu dari ejen, media dan bloggers serta ahli-ahli keluarga yang terdekat Madam Ell di Bora Ombak Marina Putrajaya.


Majlis juga telah dimeriahkan oleh salah seorang 'mentalist' yang dikatakan boleh membaca minda orang. Erk, agak menakutkan juga tapi para tetamu terpukau melihat persembahan dari beliau ye. Selain itu suami Madam Ell tidak terkecuali untuk menghadiahkan lagu-lagu romantik buat isteri tercinta untuk memeriahkan lagi majis pelancaran Olathee dan sambutan hari jadi beliau.


Apa pun I nak ucapkan tahniah dan selamat hari jadi buat Madam Ell atas pelancaran produk yang pasti akan mengubah kehidupan para ibu yang menyusukan anak dalam pengurusan berat badan tanpa rasa bebanan lagi.

Untuk maklumat lanjut mengenai Olathee LUSLIMLABEB ni, sila layari : https://luslimlabeb.com/


2 ulasan :

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com