Dapatkan Siri Travel tokidoki di Guardian sebanyak 70% secara PWP


31 Oktober yang lalu I berkesempatan mengikuti majlis pelancaran Tokidoki x Guardian di KLIA 2 yang telah berlangsung dengan jayanya. Bagi yang masih tidak tahu mengenai Tokidoki ianya adalah sebuah jenama seni 'doodling' karakter animasi yang sangat kawaii cantik dan comel yang dihasilkan oleh seorang artis bernama Simone Legno.

Tokidoki pula bermaksud 'sometimes' dalam bahasa Jepun. Kalau bahasa melayu bermaksud kadang-kadang. Tokidoki telah bekerjasama dengan banyak jenama termasuklah Karl Lagerfeld, Guggenheim Museum, Sephora, LeSportsac, Onitsuka Tiger, Marvel, New Era, Hello Kitty, Fujitsu, Levi's, Xbox, T-mobile, Medicom Toy, MLB, Barbie, and Canon. Menariknya Tokidoki kini sudah berada di dalam pasaran Malaysia dan mereka yang meminati karakter ni boleh dapatkan siri travel nya di Guardian !

Masing-masing meminati Donutella ya.
Tokidoki mempunyai beberapa karakter yang peminat perlu tahu antaranya Cactus Friends, Donutella and her sweet friends, Unicorno, Moofia, Mermicorno, TilDeadthDoUsPart dan juga PunkStar.

Artis Doodle Tokidoki - Simone Legno
Simone Legno (Pengasas / Ketua Pegawai Kreatif) tokidoki dilahirkan di Rom, Itali. Legno melukis tanpa henti sebagai seorang kanak-kanak. Kotak pensel yang dikunyah, patah dan ttumpulyang dipuja sejak kecil adalah permulaan semangat untuk seni yang membawa kepada penciptaan tokidoki.

tokidoki bermaksud "kadang-kadang" dalam bahasa Jepun. Legno, yang selalu mempunyai minat yang mendalam di Jepun dan terpikat dengan budaya di sana, pemilihan dari kata-kata itu kerana dia merasakan "setiap orang menunggu momen untuk mengubah nasib seseorang, secara kebetulan atau dengan bertemu orang baru". Momen istimewa Simone hadir apabila reka bentuknya telah menarik perhatian usahawan Pooneh Mohajer dan Ivan Arnold, yang mengintip seni itu di laman web peribadinya dan meyakinkannya untuk berpindah ke L.A. untuk membina jenama secara global.

tokidoki telah bekerjasama dengan banyak jenama seperti Karl Lagerfeld, Muzium Guggenheim, Sephora, LeSportsac, Tiger Onitsuka, Marvel, Era Baru, Hello Kitty, Fujitsu, Levi, Xbox, T-mobile, Medicom Toy, MLB, Barbie, dan Canon.

Simone telah menjadi penceramah yang di seluruh dunia seperti di muzium, universiti dan persidangan, dari MOCA ke persidangan Adobe MAX, Festival Filem Flash, Kolej Rekabentuk Art Center, kedai Apple di Osaka, Istituto Europeo di Design, STGCC, dan Grafika Manila.

Sumber maklumat : https://www.tokidoki.it/

Pengenalan kepada siri travel Tokidoki yang telah menjadikan bag travel ni kegilaan ramai.
Bag siri travel tokidoki ni perlu didapatkan di Guardian sebab rekaan yang menarik membuatkan si pemakai nampak stylo gitu. Dengan setiap pembeliaan atas pembeliaan ( PWP -purchase with purchase) di Guardian anda dapat menikmati potongan harga diskaun sehingga 70% kalau tak harga asal dia mahal tau.

Beli jenama yang terlibat seperti Colgate, David Beckham, Dermatix, Enchanteur, Libresse, Nature's Wat, NH Detox Lim, Nivea, Revlon, Sensodyne, Blackmores, Dove, Ensure Gold, Loreal, Nutox, Panadol, Pantene, Ammeltz Yokoyoko, Brandas, Clear,  Silkygirl dan Tiger Balm.

Dengan setiap pembeliaan RM 30 dalam satu resit untuk jenama yang di'mentioned' atau RM50 dalam satu resit bagi mana-mana pembeliaan yang dilakukan untuk PWP.

Tote Bag tokidoki
 PWP Price/harga pembeliaan atas pembeliaan ialah RM80, kalau harga biasa ialah RM280.

Bagpack tokidoki
 Harga PWP bagpack tokidoki ialah RM100 kalau harga biasa ialah RM440.

20" Luggage bag tokidoki
 Harga asal 20" Luggage bag tokidoki ialah RM600 kalau harga PWP bolehlah dapat RM170.


Beg travel siri tokidoki ni sangat ekslusif ya, so ianya berdasarkan siapa cepat dia dapat. Nanti saya dapatkan sebelum habis stok, teruja betul tengok luggage bag tu macam menarik je bawa travel ke sana sini. Psst kawan blogger I si Lee Yan dia dah dapatkan pun bagpack tokidoki tu dia cakap cantik sangat sebab tu dia beli. Hee..

Apa pun, untuk maklumat lanjut, sila layari :

GUARDIAN Malaysia
Website: https://guardian.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/Guardianmy/
Instagram : https://www.instagram.com/guardianmy
Shopee : ( Promo code 'FIERAXSHOPEE' untuk RM 7 diskaun bagi pengguna Shopee YANG BARU) muat turun di sini : bit.ly/2lFpkQx

Laman rasmi tokidoki : https://www.tokidoki.it/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com