Avon Planet Spa khas untuk manjakan diri di rumah


Bukan senang ya nak cari masa manjakan diri di Spa, sebolehnya nak kena booking awal-awal kalau nak berspa, tapi bila dah booking tiba-tiba pula ada je benda yang nak mengannggu nak tak nak terpaksa juga la urus dan belai diri sendiri di rumah je. Spa pula bukan main mahal ye harga untuk satu sesi. Kadang-kadang nak rasa lebih bagus, lebih puas hati kenalah keluar duit banyak. Nasib baiklah ada alternatif lain untuk dapatkan masa berspa tu walaupun hanya di rumah dengan menggunakan Set Planet Spa dari Avon. Sekarang ni dah tak perlu pening kepala nak uruskan diri nak cantikkan diri walaupun hanya dari rumah.

Avon memperkenalkan beberapa rangkaian untuk Planet Spa yang dirumus dengan bahan-bahan yang berkualiti tinggi untuk penjagaan tubuh badan iaitu :

  • Perfectly Purifying
  • Blissfully Nourishing
  • Heavenly Hydration
Ada beberapa produk dari Avon Planet Spa yang I dah cuba pada tubuh badan I sendiri. So far I sangat impressed dengan bahan yang digunakan, not bad yang sanagt efektif untuk menyingkirkan sel kulit mati yang sudah lama bertapak dekat badan I ni. 




Antara produk yang paling I suka dari Avon Planet Spa ni ialah Dead Sea Mineral Perfectly Purifying Body Scrub 200ml.



Masa first-first I sapu pada kulit I, I ingat kasar tapi rupanya dia lembut bila I mula urut Dead Sea Mineral pada kulit I, kalau you all nak tahu bahan yang digunakan dalam produk ni ialah mineral yang kaya dengan khasiat bertindak untuk mendetoks dan memberi tenaga pada kulit secara semulajadi. Ianya membuang sel kulit mati secara halus agar kulit nampak lebih lembut, halus mulus dan licin selembut sutera gitu.

Harga : RM65 WM/ RM74.75 EM


Heavenly Hydration with Mediterranean Olive Oil body scrub ni pula mengandungi bahan seperti minyak zaitun untuk melembab dan membersihkan kulit secara lebih mendalam malahan memberikan kesan yang baik untuk menjadikan minta lebih tenang. Scrub ni sangat lembut tapi mampu menyingkirikan sel kulit mati malahan baunya pun agak wangi.

Harga : RM65.00 WM / RM74.75 EM


Avon Planet Spa juga mengeluarkan Hand Cream, So far yang I suka antara kedua-dua yang I ada ni ialah Blissfully Nourishing, bau dia sangat 'edible' ye rasa macam nak makan. Kedua-dua hand cream ni mempunyai khasiat tersendiri untuk tangan lebih lembut, lembab dan mulus.

Setiap dari satunya berharganya RM22 di WM manakala di EM ialah RM25.30

Seronoknya bila dah ada produk Avon Planet Spa di rumah, lepas ni nak lepaskan stress masuk bilik air skrub keseluruhan badan.

Dapatkan Set rangkaian penjagaan badan Avon Planet Spa ni di mana-mana  Wakil Avon, Butik Kecantikan AVON atau boleh juga beli atas talian di shop.avon.my pada 1 November 2019 ini. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi talian bebas tol AVON di 1-800-18-AVON (2866)

@avonmy #AvonMy #HeavenlyHydration #PerfectlyPurifying #BlissfullyNourishingly
#AvonHeavenlyHydration #AvonPerfectlyPurifying #AvonBlissfullyNourishingly #syafierayamincom #beautyblogger #BloggerMalaysia #lifestyleblogger #clozette

1 ulasan :

  1. Bestnya post ini! Saya juga ingin majakan diri saya dengan mengecat rumah saya selepas bertahun-tahun. Tetapi saya tidak tahu apa jenis cat rumah yang sesuai. Kandang-kala kita perempuan kena manja sendiri dulu. Terima kasih dengan review ini, saya akan cuba ini selepas saya habiskan cream saya!

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com