Avengers : Damage Control kini di The Void, Resort World Genting


Marvel Studios dan ILMxLAB memperkenalkan Avengers : Damage Control 

Beberapa minggu lalu, Encik Suami dan I dah alami sendiri realiti maya di The Void, Resorts World Genting dengan tajuk baru dari Marvel Studios koloborasi bersama ILMxLAB iaitu Avengers : Damage Control.

Pengalaman realiti maya berasaskan filem ( Wakanda Forever tu kalau you all ingatlah ) yang menampilkan Letitia Wright, Benedict Cumberbatch, Paul Rudd, dan Evangeline Lilly.

Ianya telah diperkenalkan pada 3 Oktober 2019 yang lalu di San Francisco, California. Dimana peminat boleh alami sendiri berada dalam filem Super Heroes bermula dari 18 Oktober di The Void, Resorts World Genting. "Kami sentiasa mencari cerita baru bersudutkan kehidupan alam semesta untuk watak kami untuk diterokai. Selepas lebih daripada satu dekad sokongan hebat, kami teruja untuk memberikan peminat peluang yang sama untuk menjadi sebahagian daripada Marvel Cinematic Universe, "kata Kevin Feige, PresidenMarvel Studios. "Memperluaskan watak untuk peminat alami MCU adalah sesuatu yang selalu kita cuba lakukan  seperti Avengers: Damage Control dimana kami mahu memberikan peminat berpeluang untuk menjadi pahlawan kegemaran mereka buat pertama kalinya. "

Wakanda Forever !
Selepas Marvel Studios mencatatkan pencapaian yang telah mencapai tahap tertinggi jayanya dengan membawakan Marvel Cinematic Universe kepada penonton di seluruh dunia iaitu Avengers: Damage Control kepada peminat untuk melangkah ke MCU buat kali pertama dan membentuk sebuah pasukan bersama Wira Mightiest Bumi!

I cuba Sut Respons Kecemasan untuk wanita ya.
Peminat telah diberikan peluang oleh Shuri (Letitia Wright) untuk menguji reka bentuk prototaip terkininya: Sut Respons Kecemasan dicipta dengan gabungan proprietari teknologi Wakandan dan Stark Industries. Apabila pasukan jahat yang campur tangan, para tetamu di Pusat Wakandan Outreach akan mendapati diri mereka sendiri direkrut beraksi serta meneroka lokasi ikonik di seluruh MCU. Peminat akan bertarung bersama Avengers seperti Doctor Strange (Benedict Cumberbatch), Ant-Man (Paul Rudd), Wasp (Evangeline Lilly), dan ramai lagi.


Kerjasama ILMxLAB sebelum ini dengan The VOID, Star Wars: Secrets of the Empire and Ralph Breaks VR, Avengers: Damage Control dipadankan dengan realiti maya serta set dunia sebenar seperti kesan fizikal seperti haba dan angin. Hasilnya adalah pengalaman unik yang mendalam: dunia maya yang peminat boleh menyentuh dan merasa denganmembawa watak-watak Marvel kegemaran mereka dalam kehidupan seharian yang tidak pernah berlaku sebelum ini.

"Peluang untuk membawa alam semesta menjadi hidup menerusi filem yang mengujakan menjadi peluang sekali seumur hidup, "kata Shereif Fattouh, Pengeluar Kanan, ILMxLAB. Tonton Trailers di bawah.


"Avengers: Damage Control membolehkan kita menembak letupan repulsor dengan kedua belah tangan kita sendiri sesuai  dengan teknologi terkini Shuri. Pengembaraan asal ini membolehkan kita melihat dunia skrin tanpa batasan dengan menjadi watak dalam cerita itu sendiri. "

Avengers: Endgame telah menerima pujian kritis dan penghargaan peminat di seluruh dunia, menjadikan The Infinity Saga jauh lebih hebat . Untuk meraikan kejayaan, Avengers: Damage Control telah berada dibeberapa lokasi berbeza di The VOID untuk jangka masa terhad, termasuklah New York City, Atlanta, Santa Monica, dan Downtown Disney District di Anaheim, CA.

"Kami peminat terlebih dahulu, dan kami semua mempunyai masa filem kegemaran kami, dan watak kegemaran," kata Dave Bushore, Pengeluar Eksekutif, Marvel Studios. "Tetapi untuk dapat menandakan momen apabila masuk ke MCU dan berjumpa dengan mereka, berinteraksi dengan mereka, dan berkumpul sebagai satu pasukan ... ia sangat kuat dan berkuasa. Kami harap orang ramai mempunyai pengalaman yang menyeronokkan dengan Avengers: Kawalan Kerosakan seperti yang telah dihasilkan. "

Bagi anda yang ingin mengalami sendiri Avengers : Damage Control di The Void, sila layari : www.rwgenting.com atau hubungi +603 2718 1118.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com