3 Hadiah menarik untuk dimenangi bila anda kongsi OctaPlus kepada rakan-rakan anda

Jom Menang 3 hadiah menarik bila anda kongsi OctaPlus kepada rakan-rakan anda !
Tiada Penyesalan setiap kali membeli-belah secara Online

Seronoknya sekarang ni, walaupun kita berbelanja kita dapat PulangTunai disamping tu dapat juga jana wang ringgit setiap kali kita perkenalkan OctaPlus pada rakan-rakan kita.

Sebagai seorang yang suka membeli-belah terutamanya di Shopee I perasan yang I dah ketinggalan banyak keistimewaan sebab baru tahu mengenai kewujudan OctaPlus tapi sekarang I dah tahu macam mana nak dapatkan PulangTunai setiap kali berbelanja.

Beli belah secara ONLINE memang BEST sebab I tak perlu keluar rumah bazir minyak kereta dan bayar PARKING untuk I dapatkan barangan yang I nak. lagi satu I boleh cari juga barangan yang sama tapi dengan harga yang lebih berbaloi berbanding di kedai yang harga telah ditetapkan.



Bukan setakat Shopee sahaja yang you all boleh dapatkan PulangTunai di OctaPlus malahan tempat beli belah secara 'online' seperti Lazada, Pomelo, LN-CC, JD, guardian, watsons dan SPORTSDIRECT pun ada, Pulang Tunai antara 1% sehingga 8% - banyak kannn...hee


Dalam Octaplus juga ada tawaran terbaru dimana korang boleh dapatkan barangan yang korang suka dengan harga diskaun kaw-kaw contohnya NIKE Air VaporMax 2019 dalam JD Sports dari RM1,164.20 jadi RM815 saja sepasang. Rasa macam berbaloi, dah lah dapat diskaun dapat lagi PulangTunai, eh gembiranya bila wujud servis macam ni seperti OctaPlus.

Apa itu OctaPlus ?

OctaPlus secara umumnya berfungsi untuk menjadikan pengalaman membeli-belah anda lebih baik dam membantu memenuhi keperluaan anda ketika membeli belah. Anda juga berpeluang untuk menikmati ganjaran setelah menjadi sebahagian daripada keluarga OctaPlus.

Setiap kali anda melakukan pembeliaan di OctaPlus, anda akan menerima PulangTunai terus masuk ke dalam Dompet elektronik PulangTunai, anda boleh keluarkan wang tersebut ke dalam akaun bank anda apabila anda mencapai minima RM8 dalam amaun pengeluaran.


Apa kelebihan yang anda dapat dengan Octaplus ?

Anda dapat berkongsi serta mengetahui pelbagai cara untuk membeli belah di dalam komuniti Octaplus yang semakin berkembang dengan memberi ulasan terbaik malahan anda juga dapat mengumpul BalikTunai, mata ganjaran dan OctaSeeds.

Paling menarik anda juga akan mendapat pulangan tunai yang agak tinggi setiap pembeliaan dengan Octaplus. Best tak ?

Dengan BalikTunai, mata ganjaran dan OctaSeeds yang telah berjaya dikumpul melayakkan anda untuk menuntut wang tunai dan menebus pelbagai hadiah yang menarik seperti :

Banyak lagi hadiah yang boleh anda tebus dengan mata ganjaran yang telah anda kumpul di > sini <

Daftar dan muat turun aplikasi Octaplus untuk nikmati ganjaran



Mulakan langkah yang mudah untuk mengumpul mata ganjaran dan balik tunai apabila anda mendaftar dan muat turun aplikasi Octaplus di > SINI <  atau scan QR code tertera :

Setelah anda mendaftar, anda akan menerima RM3 sebagai bonus selamat datang dan juga 600 mata ganjaran sebagai permulaan sebelum anda memulakan pengalaman membeli-belah anda bersama OctaPlus.

Kongsi juga mengenai OctaPlus dengan menggunakan link rujukan anda pada kawan-kawan seperti QR Code di atas dalam akaun anda. Anda juga akan menerima RM3 setiap kali rujukan berjaya.

Sertai peraduan RUJUK OctaPlus kepada rakan-rakan anda

Berita baik untuk anda yang suka berkongsi segala kelebihan kepada rakan-rakan anda mengenai OctaPlus. Anda bukan sahaja dapat mendapat BalikTunai, mengumpul mata ganjaran dan OctaSeeds malahan anda berpeluang untuk menjadi Pemenang TOP 3 apabila anda memperkenalkan OctaPlus dan mengajak rakan anda muat turun aplikasi OctaPlus bermula dari 4 November - 11 November 2019 ! Antara hadiah yang ditawarkan untuk Pemenang TOP 3 adalah :


  • 1st Prize - Amazfit Stratos Xiaomi Huami Pace 2 Smart Sports Watch+ 2000 reward point
  • 2nd Prize - Panasonic EH-NA45P Nanocare Hair Dryer- Pink+ 1200 reward point
  • 3rd Prize - [Global Version] Xiaomi Mijia CCTV Camera Wifi 2MP 1080P + 500 point
Best ke tak Best hadiah yang ditawarkan ? I teruja betul tengok Panasonic EH-NA45P Nanocare Hair Dryer tu tau. I pun nak JOIN juga !

Apa anda tunggu lagi ?! - Jangan lupa MUAT TURUN sekarang OctaPlus dan nikmati semua ganjaran yang ditawarkan ! di : http://onelink.to/syafierayamin

Selamat Berjaya buat duit dengan OctaPlus !

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com