6 Kamera dalam VIVO V17 PRO untuk gambar nampak lebih MANTAP


6 Kamera dalam VIVO V17 PRO untuk gambar yang lebih MANTAP

Nak gambar cantik, jelas dan terang ? Dengan ini saya tanpa segan silu nak suggest you all belilah VIVO V17 PRO sebab ada 6 kamera.. not bad lah features dia sebab gambar dalam gelap pun masih boleh nampak korang dalam tu lagi best time WEFIE reramai ! Semua boleh muat kot ! Harga pun okeylah tak sampai 2 ribu sebijik. Heee. Sesuailah untuk budak yang tercari cari handphone baru nak buat video dalam ig. Hehehe. Peranti ini menyediakan 6 kamera utama di depan dan belakang untuk pengambilan gambar yang mantap, dengan sokongan dwi-kamera depan jenis pop-naik beresolusi 32MP yang terulung dalam industri, suatu pembaikan yang luar biasa bagi kamera jenis ini yang merupakan suatu ciri ikonik bagi peranti Vivo.




Lagi Banyak Kamera Lagi Tampak Bergaya

V17 Pro juga tampil dengan Super AMOLED Ultra FullView™ Display, kuad kamera belakang beresolusi 48MP, bersama ciri-ciri yang ditambah baik khas untuk gaya hidup pengguna yang muda lagi bergaya.


Rekaan Yang Amat Membanggakan

Vivo dengan rasminya memperkenalkan peranti terbaharu V17 Pro ke pasaran tempatan pada hari ini. V17 Pro merupakan suatu rekaan yang amat dibanggakan kerana ia memperkukuhkan kedudukan kami sebagai perintis dalam penyediaan pengalaman mudah alih yang terbaik di Malaysia.


Bateri Tahan Lama

V17 Pro dijana dengan cip Qualcomm Snapdragon 675 AIE bersama 8GB RAM + storan dalaman 128GB yang memastikan kelancaran prestasi pengendalian aplikasi dan sistem pada bila-bila masa. Kapasiti bateri 4100mAh dengan sokongan teknologi pengecasan pantas dwi-enjin memastikan peranti mempunyai ketahanan yang tinggi untuk penggunaan yang berpanjangan dan selamat.


Ada 2 pilihan warna

Peranti ini tampil dengan 2 pilihan warna menarik iaitu Knight Black dan Crystal White.

Harga Yang Berpatutan

V17 Pro yang didatangkan dalam dua warna pilihan iaitu Knight Black dan Crystal White boleh didapati di Malaysia mulai hari ini dengan harga RM1,699.



Swafoto yang sempurna walaupun dalam waktu gelap

I sangat teruja bila Kamera depan 32MP dan sudut lebar swafoto 8MP memastikan perincian yang jelas untuk setiap swafoto yang diambil. Dengan reka bentuk aloi berbingkai penuh, sistem peranti yang baharu ini dibina untuk bertahan sambil menggabungkan aksi mekanikal dengan keanggunan artistik. Ciri ikonik Vivo iaitu kamera depannya kini ditambah baik. Peranti terbaharu ini tampil dengan dwi-kamera depan yang 'premium, earpiece,' dan 'Selfie Softlight.' Ciri ekslusif Vivo iaitu Super Night Selfie pula menyediakan penangkapan pemidang yang berbilang yang kemudiannya digabungkan untuk menghasilkan imej terakhir yang menonjolkan wajah pengguna dengan hanya satu klik. Untuk menyelesaikan masalah pengguna apabila mengambil swafoto pada waktu malam, V17 Pro menyediakan Selfie Softlight yang menerangkan kegelapan.



Tangkap Gambar Beramai-ramai pun Muat
Sudut lebar swafoto 8MP mampu menangkap gambar dari sudut lebar hingga 105 darjah, menyenangkan lagi pengambilan gambar berkumpulan.
Priscilla Abby - salah seorang duta VIVO V17 Pro
Penghasilan kualiti fotografi yang canggih dengan AI kuad kamera 48MP

Pose Master yang menyediakan lagak aksi yang semulajadi untuk dipadankan dengan pelbagai jenis pemandangan, dan juga Super Night Mode yang bertujuan untuk meningkatkan kejelasan gambar yang ditangkap pada waktu siang mahupun malam. Peranti ini juga tampil dengan ciri Super Wide-Angle yang mampu memperluaskan lagi penangkapan lanskap. Dikuasakan dengan algoritma kecerdasan buatan, V17 Pro menjanjikan pengalaman fotografi yang lebih jelas. Mantapkan lagi keupayaan penggambaran anda dengan kamera utama 48MP 6P.

Prestasi perkakasan yang kukuh untuk penggunaan yang lancar pada setiap masa

Teknologi pecutan Multi-Turbo akan secara aktifnya menaikkan taraf sistem operasi peranti untuk memastikan kepuasan pengguna. V17 Pro juga direka khas buat peminat permainan video. Ia dilengkapi dengan Game Mode untuk menghasilkan pengalaman permainan video yang lancar.


Menurut Mike Xu, Ketua Pegawai Eksekutif VIVO Malaysia menyatakan bahawa peranti baharu dalam siri V ini tersedia dengan sistem kamera yang menakjubkan pada kedua-dua muka peranti dan ia bertujuan untuk memperkasakan pengguna untuk pengambilan gambar melampaui imaginasi. Penciptaan V17 Pro sekali lagi mempamerkan pendekatan inovasi kami yang mementingkan pengguna.


Ciri-ciri : V17 Pro

Asas
Pemproses Qualcomm Snapdragon 675 AIE Octa-core processor
Storage 8GB RAM + 128GB ROM
Bateri 4100mAh with Dual-Engine Fast Charging (9V 2A)
Sistem Operasi Funtouch OS 9.1 (based on Android 9.0)

Badan
Dimensi 159.00 × 74.70 × 9.80 mm
Berat 201.8g

Paparan
Skrin 6.44” FHD+ Ultra FullView™ Display
Type Super AMOLED
Skrin Sentuh 2.5D (Glass)

Pengiktirafan Biometrik
In-Display Fingerprint Scanning Technology

Kamera
Kamera hadapan: 32MP Front Camera + 8MP Wide-Angle Front Camera
Kamera Belakang: 48MP + 8MP (Wide-Angle) + 2MP (Bokeh) + 2MP (Macro)

Mod Fotografi DOC, PRO, SLO-MO, TIME-LAPSE, Camera Filter, LIVE PHOTO, HDR, PORTRAIT, Panorama, 4K Video, Touch to shutter, Voice Control, Palm Gesture, AR Stickers, Super Night Mode, Jovi Image Recognizer, AI Scene Identification, Bokeh, Ultra-Wide Angle, Super Macro

Aplikasi sedia ada
Google Services Play Store, Google, Chrome, Google Assistant, Gmail, Maps, Youtube, Drive, Play Music, Play Movies, Duo, Photos, Google Pay

Sambungan
USB (USB2.0), Wi-Fi, Bluetooth (Bluetooth 5.0), GPS, OTG

Sensor
Accelerometer, Ambient Light Sensor, Proximity Sensor, E-compass, Gyroscope

Barang dalam Kotak
V17 Pro, Earphone, Documentation, USB Cable, USB Power Adapter, SIM Ejector, Protective Case, Protective Film (applied)


Pengalaman visual yang tidak terganggu dengan kamera, earpiece, dan sensor yang tersembunyi

Paparan tanpa gangguan ini direka dengan bijak untuk menyembunyikan dwi-kamera depan jenis pop-naik, earpiece, nyalaan, dan sensor jarak ke dalam badan peranti. Ia merupakan ciptaan yang begitu cemerlang demi penghasilan kepuasan visual yang dapat meningkatkan pengalaman mudah alih para pengguna. Pengguna boleh menikmati kepuasan tontonan dengan rekaan ekslusif Super AMOLED Ultra FullView™ Display yang berukuran 6.44 inci dengan nisbah 20:9, dimana nisbah skrin-ke-badan adalah 91.65%.

Dengan ketumpatan piksel cap jari yang lebih tinggi dan algoritma yang lebih canggih, pengguna boleh membuka kunci peranti secara mudah dan selamat dengan teknologi pengimbasan cap jari dalam skrin.
 

Prestasi perkakasan yang kukuh untuk penggunaan yang lancar pada setiap masa

Kapasiti bateri 4100mAh dengan sokongan teknologi pengecasan pantas dwi-enjin memastikan peranti mempunyai ketahanan yang tinggi untuk penggunaan yang berpanjangan dan selamat. V17 Pro dijana dengan cip Qualcomm Snapdragon 675 AIE bersama 8GB RAM + storan dalaman 128GB yang memastikan kelancaran prestasi pengendalian aplikasi dan sistem pada bila-bila masa.

V17 Pro juga menyediakan Voice Changer untuk menyeronokkan lagi pengalaman waktu permainan dengan penukaran suara untuk menyamai watak-watak pemain. Teknologi pecutan Multi-Turbo akan secara aktifnya menaikkan taraf sistem operasi peranti untuk memastikan kepuasan pengguna. V17 Pro juga direka khas buat peminat permainan video. Ia dilengkapi dengan Game Mode untuk menghasilkan pengalaman permainan video yang lancar. Peranti ini juga dilengkapkan dengan Game Center yang membolehkan pengguna menyemak prestasi peranti untuk memastikan pengalaman permainan yang memuaskan.

Bersama Duta VIVO V17 PRO Dato Siti Nur Haliza
So macam mana? Anda dah teruja untuk memiliki VIVO V17 PRO ? Cepat dapatkan untuk diri sendiri. Mesti setiap gambar 'insta-worthy' je kan, confirm boleh jadi 'famous' bila gambar cun melecun ! Hee..

Untuk maklumat lanjut, sila layari : https://www.vivo.com/my/

2 ulasan :

  1. Cantik juga kameranya tu..ciri2 nya pun best2.. Macam nak beli je rasa hehe

    BalasPadam
  2. KAN zAZA rasa cam nak beli je huhuhu

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com