Jumpa Park Shin Hye di Pelancaran Mamonde Red Recovery Serum


Duta jenama Mamonde dan pelakon terkenal Korea Park Shin Hye telah berada di Malaysia untuk merasmikan pelancaran 'Mamonde Red Recovery Serum' di Watsons di seluruh negara.

Mamonde Red Recovery Serum adalah produk terbaru oleh Mamonde yang menangani masalah penuaan kulit serta membantu untuk memulih dan menghidupkan semula kulit yang kusam dan memberi kesan yang optimum untuk kulit nampak lebih sihat. Diformulasi daripada dua bahan utama, delima dan 'Blossoming Energy,' serum dicipta untuk kulit semakin licin dan lembut serta bersinar dari dalam dengan menguatkan pembentengan kulit dari hilang kelembapan dan menggalakkan lagi proses kitaran kulit.

Inovasi terbaru dalam Mamonde ialah The Blossoming Energy™ sejenis bahan aktif yang istimewa untuk menggalakkan lagi tenaga dalam kulit dimana bunga-bungaan ini telah dikaji selama 28 tahun dengan mengikuti pemerhatiaan melalui kitaran hidup termasuklah perubahan dari segi warna dan suhu... Mamonde telah menemui komponen yang unik untuk membantu bunga bunga ini terus berbunga dan hidup lebih lama dari usia sebenarnya. Komponen tersebut telah diekstrak, diuji pada kulit dan dibangunkan menjadi bahan utama dalam Red Energy Recovery Serum. Ianya bertindak membekalkan tenaga kepada kulit dan menjadikannya lebih sihat. Red Energy Recovery Serum boleh didapati dalam 30ml untuk RM130. Boleh didapati di Watsons stores dan laman web Watsons secara talian.

Pelancaran Mamonde Red Recovery Serum di Watsons juga menandakan tanda rasmi perkongsian yang ditubuhkan antara Mamonde Malaysia dan Watsons Malaysia. "Mamonde Malaysia telah mendapat banyak pelanggan setia dan peminat yang ramai tiga tahun yang lepas sejak pelancarannya melalui produk inovatif yang kami telah diperkenalkan. Jenama ini bergerak ke fasa seterusnya yang akan meluaskan jangkauannya kepada lebih banyak lagi pelanggan melalui perkongsian kami dengan Watsons. Perkongsian baru ini juga akan sangat luas dengan meningkatkan kehadiran Mamonde di pasaran, "kata Margaret Chin, Pengurus Negara Amorepacific Malaysia.

Mamonde Malaysia telah meluaskan saluran jualan mereka ke lebih daripada 50 kedai Watsons Malaysia di seluruh negara. Pelancaran Mamonde ke kedai-kedai Watsons di seluruh negara adalah sejajar dengan Perkongsian global Amorepacific dengan A.SWatsons Group untuk memperluaskan platform pengedarannya melalui kedua-duanya dalam talian dan luar talian.

"Kami gembira mempunyai duta besar Mamonde, Park Shin Hye untuk bertemu secara eksklusif peminat dan pelanggan Watsons sejajar dengan pelancaran Mamonde Red Recovery Serum. Di Watsons kami terus bekerjasama dengan rakan kongsi kami untuk menawarkan inovatif dan produk menarik yang memenuhi keperluan mereka. Mamonde Red Energy Recovery Serum telah diuji secara dermatologi menjadikannya sesuai untuk semua pelangganWatsons kami dengan kulit yang berbeza jenis. "kata Caryn Loh, Pengarah Urusan Watsons Malaysia.








Facebook: @Mamondemy
Instagram: @MamondeMalaysia
Laman web: www.mamondegarden.my

Mengenai Mamonde

Mamonde adalah jenama yang menginspirasikan kecantikan wanita dengan bunga. Ia menjadikan kehidupan seorang wanita semakin mekar dengan menanamkan kebijaksanaan alam yang terdapat dari daya hidup bunga ke dalam produk mereka. Diilhamkan oleh bunga, Mamonde telah memasukkan tenaga dari bunga ke dalam produk mereka untuk menjadikan wanita semakin indah dan cantik. Mamonde bercita-cita untuk menyediakan penyelesaian penjagaan kulit untuk setiap wanita supaya mereka dapat memancarkan kecantikan yang mekar.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com