Imaginatricks persembahan akrobatik di Resorts World Genting


Persembahan akrobatik 'Imaginatrikcs' dari ahli-ahli yang berbakat pasti akan membuatkan anda sebagai para penonton terpesona dan terpegun dengan aksi lincah mereka sekali gus mengerakkan sistem adrenalin dengan pergerakan penuh helah, tarian dan komedi  yang telah bermula sejak dari 25 Mei 2019 yang lalu.

Persembahan harian pada 8 malam kecuali Ahad pada 5 petang bermula dari 25 Mei 2019 sehingga 10 November 2019 ( tambahan matinee 4 petang pada Sabtu). Pertunjukan berbagai ini bakal menjanjikan penonton seaakan-akan menaiki rollercoaster dimana setiap selekoh pasti akan menjadikan mereka mulut tak tertutup dengan persembahan berprestasi hebat. IMAGINATRICKS menyatukan beberapa akrobat, atlet dan penghibur terbaik di dunia dalam pesta visual dan muzik yang pasti memikat mata, minda dan hati tetamu Resorts World Genting.


Resorts World Genting yang telah menjadi tuan rumah untuk para artisan telah membawa sesuatu yang berbeza sama sekali dimana jadual kali ini iaitu IMAGINATRICKS yang tak terfikir dek akal serta melampaui had batasan manusia. Para pemenang yang telah memenangi anugerah telah bergabung kemahiran termasuk tarian, komedi, aksi, akrobatik dan meluncur ais.  Pertunjukan ini akan menjadi tambahan kepada resort kami untuk para pengunjung mengalami tahap kemahiran masing-masing untuk pengalaman yang luar biasa, satu pengalaman yang luar biasa, "kata Kevin Tann, Naib Presiden Acara & Hiburan, Resorts World Genting .


Tarian untuk mempromosikan Paris, sangat meriah betul tarian mereka ni termasuklah pakaian dan skills tu awesome sangat, kalau I dah terpeleok kaki kalau menari macam tu dengan kasut tumit tinggi.


Bulu-bulu pink tu buat persembahan ni jadi menarik tau.. suka tengok cara susunan yang 'synchronize' di situ.






Penggambaran bola keranjang biasanya popular di sekitar Amerika Syarikat, tetapi sukan ini juga sangat popular di Eropah Tengah dan Timur. Hailing dari Hungary adalah dari Face Team, teater sukan akrobatik pertama dan satu-satunya di dunia. Dibentuk pada tahun 2004 dan telah berada pada separuh akhir Kejohanan Got Talent Series 6, pasukan akrobatik bola sepak Guinness World Record telah menghantar Bálint Huszár, Ádám Gyujtó, Kerim Daghistani, Talán Tóth, Dénes Martsa dan Tamás Felföldi untuk pameran IMAGINATRICKS di Resorts Dunia Genting. Dengan sejarah mereka dalam acara NBA dan FIBA, serta festival teater antarabangsa, Face Team akan melakukan set koreograf yang mempamerkan aksi suntikan akrobatik mereka dan bakat freestyle yang menggunakan kemahiran yang ditetapkan mengikut rentak lagu.


Seorang graduan Akademi Variety dan Circus of Ukraine di Kiev, Krasnykh memenangi Grand Prix festival festival badut antarabangsa Comediada pada tahun 2015 dan terkenal dengan bakatnya yang luar biasa dalam pantomim dan tiruan suara. Setelah mengembara ke dunia dengan seorang lelaki menunjukkan 'Superstar', Krasnykh kini bergabung dengan pelakon IMAGINATRICKS sebagai badut pemastautin, menghiburkan peminat dengan rutin lakaran komedi yang rayuannya melampaui halangan bahasa dan geografi.




Meluncur ais adalah persembahan yang paling menarik dimana Aleksancer Popoc dan Elena Efaeva mewakili Rusia pada peringkat antarabangsa dalam kejohanan ES global dengan kemahiran yang megagumi penonton di seluruh dunia.




Di benua yang pasir berdenggung iaitu Amerika Latin datang dengan persembahan berani-mati gitu. Hailing dari Kolombia, ahli Gerlings akrobatik yang telah memenangi anugerah membawa keajaiban di atas pentas dengan aksi Highwire yang luar biasa. Dua belas anggota menaiki ke tempat yang tinggi di atas pentas Showroom Genting International, bersiap untuk melakukan aksi seperti berlari, menari, melompat, melompat tali, menunggang basikal, mengimbangi kerusi atau - paling mengujakan semua adalah piramid manusia yang perlu dimbangi pada apa-apa dengan dawai nipis. aksi tersebut sangat 'breath-taking,' ia akan mengejutkan dan ia akan menghairankan untuk melihat apa yang akrobat The Gerlings boleh lakukan ... yang merupakan bukti kepada had pencapaian fizikal manusia, tekad dan imaginasi.

The Gerlings juga telah mempersembahkan 'Wheel of Suspense' kepada para penonton sebagai salah satu persembahan yang penuh saspen ni dalam Imaginatricks. Anggota dalam pasukan ni mempertaruhkan nyawa mereka untuk mempamerkan ciri-ciri mustahil pada alat roda bergulung-gulung ini dimana mereka perlu mengimbangi diei mereka dengan memutar logam jalur nipis semasa melakukan pergerakan seperti melompat, meggerudi, pergerakan tangan dan banyak lagi.

Ia adalah satu gaya pergerakan yang telah membuatkan The Gerlings memenangi pingat emas di Festival Sirkus Antarabangsa Monte Carlo dan Festival Sirkus Antarabangsa Wujiao pada tahun 2017 (antara banyak anugerah lain), dan merupakan aksi penutup yang sempurna pada malam tersebut.



IMAGINATRICKS diperkenalkan oleh Agosta Artist Co dibawah pengarahAbraham Kostanian dan pasukan kreatifnya yang berbakat. Syarikat pengeluaran Rusia ini mempunyai pengalaman selama 35 tahun dalam pameran antarabangsa, mempunyai arah tujuan untuk menggabungkan teater klasik, kabaret Perancis, kemahiran artistik yang unik dan teknik teknik yang maju untuk menarik perhatian kepada realiti baru. Rekod jejak artis Agosta Co tampil di pawagam terbesar di Eropah, Asia Pasifik dan pertunjukan terkini IMAGINATRICKS adalah daya tarikan aksi antarabangsa, lagu asli, muzik live, tarian, silap mata dan luncur  ais.

Tiket untuk IMAGINATRICKS kini dijual. Pentas hiburan ini akan melangsungkan lebih dari 360 pertunjukan 75 minit setiap satu persembahan bermula dari 25 Mei 2019 hingga 24 Mei 2020. Tiket berharga RM196 (preferred), RM146 (PS1) dan RM96 (Galeri). Yuran pemprosesan tambahan sebanyak RM4.00 dikenakan. Ahli GRC (Genting Gewards Card) dapat menikmati diskaun 10% standard melalui tunai, kad kredit atau penebusan Genting Points.

Resorts World Genting juga menawarkan pakej bilik khas IMAGINATRICKS. Untuk Hotel World First, pakej untuk bilik Standard berharga RM339 pada hari Isnin - Jumaat dan RM371 pada hujung minggu, termasuk tiket 2xPS1 untuk pameran itu. Untuk hotel Theme Park, pakej IMAGINATRICKS berharga RM549 untuk bilik King (termasuk tiket 2xPS1), RM877 untuk bilik Quads (termasuk tiket 4xPS1) dan RM1,142 untuk bilik Sixers (termasuk tiket 6xPS1). Untuk maklumat lanjut, lawati www.rwgenting.com atau hubungi +603 2718 1118.

1 ulasan :

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com