Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser


Hi you all harini I share mengenai sebiji sabun pembersih iaitu Kiseki Japan Marine Collagen facial cleanser. Main reason I nak review this sabun sebab I teruja dengan kolagen yang ada dalam sabun pembersih wajah ni. Sebab I yakin apa-apa produk dari Jepun usually memang sangat efektif untuk merawat masalah kulit yang I alami. Bagi yang masih belum tahu I ada masalah parut jerawat, liang pori besar dan minyak berlebihan pada wajah sebab kulit I kering. I dah guna sabun ni beberapa hari so far agak 'impressive' juga la.. sebab I noticed sabun Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser ni dia membersihkan lebihan minyak secara mendalam.. bila dah cuci muka rasa fresh and kering sedikit, tapi fungsi nya memang untuk bersihkan kotoran dalam liang pori tu and membantu untuk penyerapan lebih baik on the next skincare seperti toner, serum dan moisturizer.

Serious I memang I rasa sabun ni not bad memang I noticed.. penggunaan next skin care much better dalam penyerapan bila kulit betul-betul lebih bersih. I betul-betul suka Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser sebab sangat efektif untuk kulit I like I said before.


Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser ialah sejenis sabun yang sangat mudah, ringkas dan penyelesaian sebagai produk penjagaan lembapan kulit. Ianya sangat sesuai untuk masalah kulit sensitif dan semua jenis kulit. Berkesan untuk mereka yang tinggal di iklim tropikal.


Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser hadir dengan jaring penghasil busa. Kena ada ni sebab busa jadi lebih halus dan mudah masuk ke dalam liang pori untuk tujuan pembersihan yang lebih bagus.


Diperbuat daripada bahan yang unik seperti kolagen daripada ikan talapia, royal jelly, 10 jenis bunga yang 'rare' dan ekstrak herba.

Bahan asas untuk awet muda ialah seperti kolagen ikan marin yang mempunyai molekul halus yang berkesan untuk memberi sokongan pada sel kulit dengan menggalakkan serta mengekalkan keanjalan kulit, lebih mudah menyerap ke dalam liang pori, menyingkirkan sel kulit mati dan mencegah lebihan minyak.

Bahan Asas untuk Hidrasi ialah royal jelly yang sangat bagus untuk mengecilkan liang pori agar kulit selembut velvet dan membantu untuk menjadikan solekan lebih cantik dan tahan lama. Mengunci lembapan di dalam kulit dan kekal lebih lama.

Bahan asas untuk relaksasi pula ialah ekstrak wangian semulajadi yang menenangkan bermula dari permulaan hari sehinggalah berakhirnya waktu harian dengan fragran.


Kenapa mesti cuba sendiri Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser ?

Sebab ianya menggunakan kolagen ikan bersumberkan jenama yang berprestij di Jepun. Peptida kolagen larut air daripada hidrolyzation skala ikan adalah yang terbaik dan sesuai untuk penjagaan kulit. Ianya tidak berbau dan tidak berwarna dengan elemen berunsurkan proline dan hydroxyproline yang akan memberikan lembapan untuk kulit wajah.

Buatan khas untuk negara beriklim tropikal. Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser ni sangat unik sebab mengandungi bahan seperti molekul yang sangat halus dan busa yang pekat untuk penyerapan terbaik ke dalam kulit, sangat bagus menyingkirkan sel kulit mati secara mendalam di antara celah-celahan liang pori. Pada masa yang sama ianya bertindak untuk melindungi dan melembab kulit.


Buatan Jepun adalah terbaik bagi I sebab mereka memilih bahan yang berkualiti. Produk R&D dan proses pengeluaran semuanya dilakukan di Jepun. Produk yang telah berdaftar dan mempunyai sijil dari KKM.


Inilah busa yang terhasil dengan jaring penghasil busa untuk Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser. Ianya merupakan pembersih wajah yang terbaik sebab tiada parabens, pewarna, Hanya bahan semulajadi seperti 'Fish Scale Collagen' dan ekstrak tumbuh-tumbuhan. Diperbuat 100% dari Jepun.


Muka I sebelum mempunyai lebuhan minyak yang berlebihan, pigmentasi, jerawat halus dan jerawat besar, liang pori besar... jadi lebih baik selepas beberapa hari. heee.

Apa pun sesiapa yang berminat dengan Kiseki Japan Marine Collagen Facial Cleanser. Harganya ialah EM139. Bagi yang membeli sabun ni you all dapat nikmati penghantaran percuma dan 15% dari harga asal.

Gunakan kod I bila nak beli Okay : yaminkiseki
Sila layari untuk maklumat yang lebih lanjut : kisekijapan.com

1 ulasan :

  1. mari gabung bersama kami di Aj0QQ*c0M
    BONUS CASHBACK 0.3% setiap senin
    BONUS REFERAL 20% seumur hidup.

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com