Prebiotik dalam pembersih Miss V - Biosol dengan Madu, Neil Armayan


Miss V adalah bahagian paling wajib perlu dijaga oleh setiap insan yang bergelar wanita. Kebersihan adalah benda paling utama perlu dititikberatkan supaya sentiasa bersih dan bebas dari kegatalan akibat oleh kewujudan bakteria jika tidak membersihkan Miss V dengan sebaiknya. Masalah ini bukan sahaja boleh mendatangkan kemurungan pada individu tersebut tapi ianya boleh juga menjauhkan pasangan kita untuk mendekati kita secara intimasi ( haha untuk yang dah berkahwin terutamanya ). Apa pun dah kahwin ke belum berkahwin ke memang ianya sudah dituntut dalam agama untuk menjaga kebersihan peribadi sendiri.

Sebagai seorang wanita I akan pastikan akan mencari produk yang terbaik terutamanya pada bahagian sensitif, so far I dah guna lebih kurang seminggu lebih produk penjagaan Miss V iaitu Biosol with honey dari Neil Armayan ni. Ianya bukan pembersih biasa-biasa sebab terdapat kandungan prebiotik dan madu dalam produk ni.


Menariknya, Biosol dengan madu ni boleh digunakan pada bila-bila masa dan dimana sahaja. Disebabkan I kerap travel recently, I noticed I bawa juga produk ni sebab saiz botol yang kecil muat dalam bag I. Lagi pun hanya satu picit dan amaun yang sedikit dapat membersihkan bahagian Miss V secara keseluruhan dan menjadikan bahagian tersebut terasa lebih bersih dan segar. Aroma yang harum membuatkan I rasa sangat selesa dan gembira sepanjang hari.


Intimasi akan menjadi lebih menyeronokkan tau sebab terdapat formula yang unik dari ekstrak tumbuhan semulajadi dan memberikan khasiat yang diperlukan oleh Miss V disamping mengembalikan serta memperbaharui lapisan kulit Miss V selain dapat menyingkirkan bau yang kurang menyenangkan. Solusi yang ada ini akan menghalang Miss V berbau dan akan memastikan I sentiasa yakin untuk menghadapi orang ramai seharian.

Antara bahan yang ada di dalam Biosol dengan madu dari Neil Armayan ini adalah seperti Pueraria Mirifica Root Extract yang membantu melembabkan Miss V, mengetatkan Miss V, mencegah kanser uterine, membantu merawat masalah haid yang tidak lancar dan menggalakkan Miss V tampak lebih berseri dan lebih cerah.

Prebiotik Inulin pula akan merangsang tumbuseran bakteria baik, ianya sejenis bioselektif yang membantu untuk mengawal pertumbuhan bakteria yang berbahaya dan melindungi ekosistem kulit dengan merawat Miss V secara berterusan secara seimbang.

Hydroxypropyltrimonium Honey pula akan memberikan kesan reaksi melembab jauh lebih baik daripada madu biasa melalui aktiviti humectant 2x dari gliserin untuk aktiviti penyerapan yang lebih baik.


Bagi yang masih belum tahu, Neil Armayan ialah sebuah organisasi bisnes yang sudah beroperasi di beberapa buah spa kecantikan secara tempatan dan di Thailand. Pengalaman dalam industri kecantikan Neil Armayan telah mendapat pandangan yang berharga dengan apa yang dimaksudkan kecantikan untuk wanita. Untuk memberikan kepuasan pada pelanggan Neil Armayan akan berinteraksi secara personal untuk mengetahui lebih lanjut masalah yang dihidapi oleh pelanggan dan ianya sedikit sebanyak akan membantu mereka untuk merasa yakin berkongsi pandangan personal dalam dunia kecantikan dan jenis produk yang diingini. Melalui pendekatan ini Neil Armayan berharap agar dapat memahami dunia kecantikan secara lebih mendalam dan apa yang diperlukan oleh wanita di serantau dunia.


Tekstur cecair Biosol adalah jenis likat berwarna jernih dan akan menghasilkan busa apabila dicampur dengan air. Amaun yang sedikit sahaja sudah mencukupi.


Jika tanpa air ianya akan menjadi seperti ini apabila I spreaded di keseluruhan bahagian yang berkenaan. So far memang sedikit sahaja tapi dapat mencuci keseluruhan bahagian yang perlu dibersihkan.


Selepas bilas bahagian berkenaan nampak lebih segar, besar, harum dan lebih cerah sedikit berbanding sebelum. Kulit pun nampak lebih tegang.

9 kelebihan bila gunakan Biosol :

  1. pH untuk Miss V dapat dikekalkan secara optimum.
  2. Mengetatkan/ menegang bahagian otot dan kulit yang kendur
  3. Merangsang pertumbuhan bakteria baik didalam lapisan kulit
  4. Meningkatkan kesihatan kulit serta merapi
  5. Mengandungi bahan anti-penuaan dan menyuburkan kembali sel kulit yang penat
  6. Memberikan nutrisi penting untuk melembab dan hidratkan kulit
  7. Menggalakkan pembaharuan epidermis, melembut dan merapi kembali kulit
  8. Menyingkirkan kekeringan pada bahagian Miss V
  9. Mengetat, menegang otot, mengembalikan tona dan tekstur Miss V.
So far I suka pembersih Miss V Biosol dengan madu dari Neil Armayan ni sebab I rasa lebih segar, energetik dan selesa tanpa ada bau yang kurang menyenangkan tau.

Totally recommended  !

Untuk maklumat lanjut, sila layari : 
Laman : http://www.neilarmayan.kr
Instagram : @n.armayanig
Facebook :  @neilarmayan


Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com