Nathérm Vitalleo On Everyday - Minuman organik diperbuat daripada bijirin gandum


Sebagai seorang yang agak sibuk setiap hari, perkara yang cepat dan pantas I harus titikberatkan ialah makanan sarapan pagi. Memang kadang-kadang tak sempat nak sediakan hidangan berat sebab nak uruskan anak-anak lagi sebelum ke sekolah dan husband sebelum ke tempat kerjanya. Bagi I sesuatu yang mudah disediakan dan mempunyai banyak khasiat serta tenaga adalah tersangat penting untuk meneruskan aktiviti dalam kehidupan seharian.


'So let me introduce' dekat you all produk dari Nathérm iaitu Vitalleo On Everyday, satu-satunya produk yang disediakan khas untuk wanita dan lelaki yang diperbuat dari bijirin penuh. Ianya adalah 100% berasaskan sumber semulajadi tanpa bahan tiruan, pengawet, bebas laktos dan pewarna tiruan. Jadi I tak perlu takut dan ragu-ragu untuk consume produk ni.

Ciri-ciri istimewa produk ini ialah :

  • Bahan mentah import terpilih dan dihasilkan secara tempatan
  • Menggunakan suhu rendah bagi mengekalkan nutrisi yang ada
  • Ramuan yang berkesan dan bagus untuk kesihatan wanita dan lelaki
  • Menggunakan bahan organik yang terpilih dimana ianya kaya dengan fiber dan protein tumbuhan
  • Sangat sesuai untuk golongan vegeterian dan warga emas
  • Rasa yang enak dan sihat


'Nathérm Vitalleo On Everyday - Healthy vitality for men made with whole grain drinks' adalah khas untuk lelaki dimana ianya akan memberikan tenaga untuk meningkatkan kekuatan, mengurangkan kadar kolestrol, meningkatkan kadar metobolisma dan mempunyai aroma bijirin dibakar yang sangat unik. Kadar kalori yang rendah juga dapat menjadikan tubuh badan 'get in shape' dan sangat bagus untuk kesihatan gastrousus.


'Nathérm Vitalleo On Everyday - Healthy vitality for women made with whole grain drinks' pula membantu untuk mencerahkan kulit, membantu peredaran darah dan rasa bijirin soya yang sangat kaya dengan nutrisi dan rasa lemak berkrim. Ianya amat mudah untuk dibancuh dan sesuai diminum bagi yang mempunyai masa yang terhad.


Bertekstur seperti tepung tapi kaya dengan nutrisi menjadikan rutin pagi lebih indah dan rasa lebih bersemangat untuk meneruskan aktiviti harian, cara penyediaan yang mudah hanya tuangkan air panas atau suam 150ml-250ml di dalam cawan biarkan suam lepas tu letakkan 2-3 sudu besar 'Nathérm Vitalleo On Everyday' lepas tu bancuh sehingga sebati dan boleh diminum begitu sahaja. Nak lagi best boleh campurkan dengan 'Nathérm organic powder' untuk rasa yang lebih enak !



So far I rasa produk ni sesuai untuk yang jenis menjaga kesihatan dalaman dan luaran. Bukan sahaja membantu untuk proses pencernaan tetapi ianya sangat membantu untuk menjadikan kulit lebih sihat, bermaya dan berseri. Dah seminggu I cuba so far ianya membantu juga untuk I kurangkan berat badan. Bila I minum 'Nathérm Vitalleo On Everyday' hampir setiap hari I 'noticed' I tak rasa lapar melampau walaupun tak makan nasi hampir beberapa hari. Badan I pun rasa lebih ringan sebelum I amalkan 'Nathérm Vitalleo On Everyday' ni. I juga skipped minum my favorite instant coffee and 'sugar craving almost totally lost.'

Recommended untuk yang sukakan produk organik dan yang tak suka makan atau minum sesuatu yang manis. Untuk maklumat lanjut, sila layari : https://www.facebook.com/Natherm/

Natherm Group Sdn Bhd
No. 13A, Jalan Besi 1/1,
Taman Perindustrian Sg. Purun Semenyeih,
43500 Selangor

Tel : +603-8727 8652
Fax : +603-8727 8692
Email : natherm.com@gmail.com

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com