Nikmati San Francisco Coffee dengan MyDebit Paywave DAN menangi hadiah lebih dari RM225,000


Sebagai seorang yang gemarkan kopi, I decided untuk mencuba sendiri San Francisco Coffee pula, trust me ini ialah kali pertama I cuba sendiri kopi di sini. As usual dating with my husband and kids sambil jalan-jalan di sekitar KLCC yang kini sangat meriah sempena Krismas dan tahun baru 2018. San Francisco Coffee ni terima cashless so easy for me yang jenis suka paywave je. I guna Maybank MyDebit and paling best apa yang I order dapat lagi  15% discount for each.


Di SF Coffee memang banyak pilihan seleksi minuman yang berasaskan kopi antara yang minuman yang paling popular di sini ialah Caffe latte, cappuccino, golden gate, ultimate mocha, bay bridge sunrise, sparkling hibiscus dan macam-macam lagi. Selain daripada kopi, SF Coffee juga menawarkan makanan ringan, lunch dan dinner seperti bolognese, fettuccine carbonara, chicken lasagna, aglio olio peperoncino, soup of the day dan banyak lagi. Sampai je dekat sini memang rambang mata nak minum apa nak makan apa. Sebab semuanya nampak sedap-sedap belaka. Memang kenyang habis kalau dekat SF Coffee ni. Bagi I SF Coffee ni sangat sesuai untuk sesiapa sahaja termasuklah keluarga yang ada anak-anak kecil. Paling best HARGA yang ditawarkan adalah sangat berbaloi dan lebih kurang seperti outlet famous yang lain dengan tawaran makanan dan minuman yang berkualiti.


I ordered Gingerbread cookies, donut, golden gate dan hazelnut latte. Err, memang puas sebab hot beverages disediakan dalam cawan saiz medium besar cam gitu berbanding daripada kedai kopi yang lain heh, enjoy habis minum hot beverages kat sini rasa macam WORTH MY MONEY, value my money.


Muka happy sebab Hazelnut latte I guna paywave dapat 15% diskaun, jimat habis duit I. Dah la rasa sangat sedap, rich in taste, and barista kat situ bijak, I minta less sugar and memang dia pandai fit my deria ni. So far I won't lie would like to LEPAK again with my kawan-kawan, my family dekat sini, tiba-tiba rasa macam sanggup belanja dorang my favorite beverage - Haelnut latte kat sini. hehe. I hope ada lagi diskaun 'offered' dekat sini.


Yang ni pula bungkusan kopi 1 peket RM12, Kalau tengok macam bungkusan kopi dari serata dunia. I tak beli lagi tapi nampak macam menarik je jenis-jenis kopi yang ada dalam bungkusan ni, should I get one ?


Kan dah kata SF Coffee ni bukan menawarkan kopi je, haa cuba tengok dalam peti tu, ugh dari kek, sandwiches, pastry pasti membuatkan sesiapa yang lihat terliur.. haih rasa macam nak pergi lagi malam ni juga ngan husband I Teringin nak makan Oreo Cheesecake tu dengan Turkey, Tomato & Cheddar Foccacia tu.


Selepas berbelanja dalam jumlah lebih RM30, resit tu nanti Staff SF Coffee akan cop, just fill in details, masukkan dalam kotak yang disediakan. Tak silap ada peraduan menang hadiah sehingga RM225,000. Of courselah I nak cuba nasib mana tahu nama ku bertuah, Amin..


Melihat kotak yang penuh dengan penyertaan orang lain, I rasa sangatlah mencabar, ramai gila yang participated untuk menang hadiah dari SF Coffee ni..

Dear SF Coffee,
tolonglah bagi I menang sebuah basikal tak pun mesin kopi  tak pun kamera ke kali ni..
ha ha ha tetiber..
Korang tak payah lah join nanti tak dapatlah I chance menang hadiah yang menarik macam dalam gambar bawah ni, hahah gurau je*...



PS : Jika anda seorang Hazelnut Latte LOVER, ☕ Jangan lupa bayar dengan MyDebit Paywave.

Tahu tak anda berpeluang memenangi RM225,000 dengan berbelanja hanya RM30 ke atas di mana-mana outlets @sfcoffee di Malaysia.

Peraduan SAN FRANCISCO COFFEE Co. X MyDebit Wave2Win bermula dari sekarang sehinggalah 28 Februari 2019.

#TGIF

Untuk maklumat lanjut, sila layari : https://bit.ly/2Ei8KyV 

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com