Ulasan oleh Minsco dan Jeonghwa mengenai Real Fresh Skin Detoxers di GIB - Get It Beauty


Baru-baru ni produk terbaru di Althea iaitu Real Fresh Skin Detoxers telah menarik perhatian 'beauty influencer' Minsco dari Korea dan juga Bintang K-pop ahli EXID iaitu Jeonghwa untuk mencuba sendiri Real Fresh Skin Detoxers ni. Kerjasama antara Althea dan program TV Get It Beauty telah menjadikan Real Fresh Skin Detoxers ni bualan di dalam dunia kecantikan.


Minsco telah mencuba sendiri Real Fresh Detoxer  Green tea manakala Jeonghwa telah menggunakan Real Fresh Detoxer Rose.


Kedua-duanya begitu teruja dengan Real Fresh Skin Detoxer dimana penggunaan bahan ini hanyalah 10 saat sahaja untuk mendapatkan kulit yang bersih dan segar.


Kedua-duanya 'APPROVED' menyatakan bahawa Real Fresh Detoxer ni menjadikan kulit nampak berseri, cerah, dan lembut serta menyegarkan.

Bagi yang nak tengok FULL VIDEO :





My thought pula : Skincare JULY'S Favorite but these 2 babies will be availabe at @altheakorea's site on August ! I put these 2 inside the chiller.. so cool ! Morning recipe with rose refining meanwhile before Zzz Night recipe with Green Tea Purifying ! REAL FRESH SKIN DETOXER 10-secs facial mask.

Real Fresh Skin Detoxer ni terdapat 2 jenis iaitu Rose Refining dan Juga Green Tea Purifying. Selalunya kita akan pakai maskers sekitar 10 minit kan tapi kali ni hanya pakai 10 saat sahaja ! Macam I, I letak dalam bahagian bawah peti ais untuk kasi sejuk. Setiap pagi I akan sapu dengan Rose Refining Real fresh skin detoxer dulu manakala malam pula I akan pakai Green Tea Purifying.

So far memang muka rasa lembut, bersih dan licin je lepas spa dengan Real Fresh Skin Detoxer ni. Dalam dia ada bunga ros dan juga green tea. Bau dia pun very soft, calm and sweet haha.

Apa pun produk ni dah start berada di dalam https://my.althea.kr/real-fresh-skin-detoxer-set

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com