Mulakan pagi anda dengan Yeo's Juscoffee dan Justea


☕ Yeo's Juscoffee & Justea

Teh dan kopi merupakan minuman pagi pilihan rakyat Malaysia sebagai permulaan untuk meneruskan kehidupan seharian. Ianya bukan sahaja boleh dinikmati pada bila-bila masa sahaja dan telah menjadi rutin warga Malaysia.

I sendiri menikmati kopi dan teh sebagai rutin harian. Lebih-lebih lagi sebagai seorang yang amat sibuk dari pagi dan malam untuk menguruskan anak-anak dan bekerja sampingan memang tak menang tangan sehinggalah nak menyediakan air kopi dan teh untuk teh diri sendiri pun belum sempat. Yeo's telah mengeluarkan Juscoffee dan Justea sebagai menu hidangan minuman mengikut trend dan gaya hidup yang sibuk masa kini.


☕Juscoffee DUA pilihan perisa - Iced Coffee dan Iced Café Latte

Trust me I tak nak tipu rasa Juscoffee dari Yeo's ni memang kopi dia rasa REAL ada pahit-pahit gitu memang I rasa macam pagi-pagi arwah atuk I buatlah. Rasa kopi tu memang betul-betul asli. Dirumuskan dengan pemilihan biji kopi yang berkualiti tinggi memang aroma kopi semerbak harum dan rasa sangat 'KAW' gitu walaupun ianya dalam botol.

Paling best dengan kewujudan kedua perisa pilihan minuman Juscoffee ni iaitu iced coffee dan ice café latte ni memang memudahkan sebab yang paling penting tak perlu dah nak panaskan air untuk membancuh. Memang it's ready to drink !

Juscoffee ni consider sebagai a quick recharge apabila kesibukan melanda dan ketika waktu bekerja tetiba pula kan rasa mengantuk. Just sip and ready to continue the delay jobs gitu.

☕Justea semestinya Matcha Latte

Justea matcha latte pula merupakan perisa terbaru memang rasa milky dan creamy gitu. Yeo's telah memilih daun teh premium sebagai bahan utama untuk Justea. Justea Matcha Latte merupakan perisa terbaru yang baru diperkenalkan oleh Yeo's khas untuk peminat teh 'on-the-go.'

Bagi peminat teh I rekomen untuk you all cuba sendiri rasa Justea matcha latte ni sebagai minuman hidangan harian untuk permulaan ataupun sebagai minuman petang atau waktu santai-santai gitu.

☕ Pilihan berkualiti teh premium

Yeo's telah memilih daun teh premium sebagai bahan utama untuk Justea. Justea Matcha Latte merupakan perasa terbaru yang baru diperkenalkan oleh Yeo's khas untuk peminat teh 'on-the-go.'

Rasa Justea matcha latte ni rasa agak berkrimer, 'milky' dan lemak-lemak manis gitu. Rasa aroma matcha/teh hijau memang betul-betul terasa dalam Justea dari Yeo's ni. Memang sama seperti baru di'brew' dari mesin teh. hehehh.

Bagi peminat teh I rekomen untuk you all cuba sendiri rasa Justea matcha latte ni sebagai minuman
hidangan harian untuk permulaan ataupun sebagai minuman petang atau waktu santai-santai gitu.


So Rich & Smooth ! Juscoffee dan Justea keluaran Yeo’s ini disahkan Halal oleh Jakim, apalagi dapatkan sekarang di Shell, Petron, BHP, atau KK Mart dan kedai berhampiran anda. Jangan lupa tau dapatkan sebab ianya SO KAW habis lah!

Yeo's Juscoffee dan Justea sangat sesuai untuk yang jenis 'on-the-go, quick recharge' dan bagus untuk berehat sebentar bersama-sama kopi dan teh yang menggunakan bahan berkualiti dan premium yang tidak mampu ditolak oleh sesiapa termasuklah I sendiri.



Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Laman sesawang : www.yeos.com.my
Facebook : @YeosMalaysia
Instagram : @yeosmalaysia

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com