Sixty Minutes TAWAR diskaun sehingga 30%-50% sempena pembukaan di Eko Cheras Mall


Bagi peminat JAM tangan berjenama yang tinggal di Cheras kini anda boleh melihat sendiri jam tangan yang berkualiti dan agak mampu untuk di miliki di Sixty Minutes Eko Cheras Mall. Kedai jam tangan ini baru sahaja beroperasi lebih kurang sebulan sejak dari 18 September 2018 jadi sempena pembukaan kedai baru Sixty Minutes ni you all boleh menikmati harga diskaun sehingga 30%, beli 1 harga biasa beli 2 dapat lagi murah.

Sixty Minutes merupakan kedai jam tangan terbesar di seluruh Malaysia dimana kesemua produk yang dijual adalah original dan asli jadi you all tak perlu rasa ragu untuk beli jam tangan di kedai ini.




Sixty Minutes ni menjual pelbagai jenis jenama Jam tangan antaranya Casio, G Shock, Baby G, Protrek, Edifice, Sheen, Fossil, Reebok, Tommy Hilfiger, Ferrari, Bonia, Alba, Caterpillar, Seiko, Hush Puppies, Danish Design and Chronoforce.


Jam tangan Hush Puppies Leather strap seperti dalam gambar di jual dengan harga RM200 instead of RM400. fuh kaw-kaw tawaran harga tu. Cantik dan elegan untuk wanita yang berjiwa muda macam I tau.


Terdapat banyak pilihan jam tangan yang sangat cantik, bergaya dan elegan sampai rambang mata di buatnya. Jadi apa lagi pilihlah yang mana sesuai dengan personaliti diri.


Banyak-banyak jam tangan yang ada di sini ada juga yang Automatic Classis iaitu jam tangan yang tak guna bateri tau. Fuh bestnya tak payah dah nak hantar kedai pasang bateri hehe.


Bagi lelaki yang jenis suka bergaya secara ringkas I rasa Edifice dan Casio sangat sesuai sebab ianya akan menjadikan seseorang itu nampak lebih yakin dan segak. G-SHOCK pula sesuai untuk muda-mudi sebab rekaan yang besar dan jelas tu nampak macam jam Digimon pula I tengok muahahah sorry my opinion only ya jangan marah G-SHOCK lovers.

I punya pilihan sememangnya berwarna merah jambu dan mempunyai berlianlah sebab I kan permepuan yang feminin ala-ala girlie that's why I pilih rekaan yang sweet-sweet paling penting wrislet strap tu haruslah leather sebab kulit ni tahan lama sikit.


Apa pun antara tawaran yang anda boleh nikmati di Sixty Minutes ialah PURCHASE with PURCHASE, Member SALE antara 30%-50% dan jam tangan di antara RM59 sehingga RM199.

Servis yang ada di Sixty Minutes pula :
  • Tuntutan jaminan untuk servis baiki.
  • Waranti bateri dipanjangkan ( Waranti yang terhad dari pengeluar asal biasanya 365 sahaja )
  • Tetap baiki jam tangan walaupun tanpa waranti.
Selain itu :
  • Peniaga dan tukang baiki yang berdaftar boleh membaikpulih juga pelbagai jenis jam tangan dan peralatan penggera.
Apa pun untuk maklumat lanjut, sila layari : 
www.timegalerie.com.my

atau terus ke Kedai Sixty Minutes

G-43A, EkoCheras Mall,
No. 693, Batu 5, Jalan Cheras,
56000 Kuala Lumpur



Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com