Kejutkan Insan Tersayang anda dengan Teddy Prank


Last Saturday, I dikejutkan dengan kehadiran Teddy Prank di tempat I bekerja tau, dah lama tak dapat kejutan istimewa macam ni. Seronok tau. Dah tu semua tertanya- tanya siapa yang bagi kan ? Nama pun Surprised so kita keep in secret ya.

Teddy Prank ni wujud untuk mencipta momen terindah untuk insan yang tersayang selain boleh diberi untuk majlis hari jadi, ulang tahun perkahwinan, sebagai tahniah lepas graduasi, sebagai tanda kasih sayang dan cinta, sebagai hadiah untuk get well soon mahu pun suka-suka pun tak ada hal la..

Bukan setakat bunga sahaja ditawarkan malahan pelanggan boleh memilih jenis bunga, coklat, belon, kek atau pun lain-lain lagi. Budaya memberi kejutan pada insan tersayang ni semakin menular tau di laman sosial selain dapat buat insan yang tersayang senyum ria dan rasa dihargai.


Teddy Prank ni tak kisah di kawasan mana-mana pun asal pun di dalam Selangor dan Kuala Lumpur mereka boleh hantarkan. Paling I senang hati dengar penghantaran adalah percuma asalkan dalam Bandar Kuala Lumpur a.k.a #FreeDelivery, korang rasa ? 

You all boleh PILIH rekaan dan manisan apa yang you all nak contoh seperti dalam gambar di bawah, then bayar sahaja semuanya hanya di hujung jari memang dah tak pening kepala untuk masuk kedai cari hadiah selain dapat menjimatkan masa tanpa menghadap jem di jalan raya. Semuanya akan diuruskan oleh Teddy Prank khusus untuk memberikan kejutan pada insan kesayangan anda.

Insan kesayangan anda tak semestinya BUAH hati je tapi Ibu boleh Ayah boleh, Kakak boleh, Abang Boleh, Pakcik Makcik boleh, Atok Nenek boleh eh pokok pangkalnya semua nya boleh lah tak ada had pun nak kasi Kejutan untuk  sesiapa kan..


Apa lagi ceriakan seseorang dengan Teddy Prank dengan penghantaran PERCUMA sekitar Kuala Lumpur.

Untuk maklumat lanjut :

TeddyPrank (HQ)
002816393-A
🎈Your Secret Surprise Planner 🎈
Kuala Lumpur & Selangor Trusted Surprise Planner
☎️019-7564019
📍Boulevard Business Park Jalan Kuching, KL
www.wasap.my/60197564019/surprise

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com