H Garden Cafe lokasi sesuai untuk adakan majlis perkahwinan


Impikan majlis perkahwinan romantik ala-ala wedding orang putih terutamanya pada waktu malam ? Here is my suggestion : H Garden Cafe. Cafe yang bukan sahaja menawarkan makanan secara buffet atau loose yang sedap dan enak malahan harga yang sangat berbaloi.

Tempat ni boleh dikatakan agak baru bagi yang ambil alih dan sangat sesuai untuk majlis pertunangan, resepsi, majlis korporat, dan macam-macam lagi.


Lokasi di Fraser Business Park, Jalan Metro Pudu Kuala Lumpur ni menyediakan pelbagai jenis hidangan dari Lauk Asian sehinggalah lauk Orang puteh hehe. Antaranya Nasi kuning ayam goreng, mozarella prawn chicken, chicken bruschetta, Imported reb eye steak dan pelbagai lagi.


Bagi yang nak buat majlis di H Garden Cafe, you all boleh tempat juga penyanyi yang bersuara seperti okestra untuk memeriahkan majlis perkahwinan you all tau. Suara mereka ni memang mantap bawa je la apa jenis lagu apa pun memang layan habis tau.


H Garden Cafe ni bila waktu malam terasa seperti berada di tempat hiburan tau sebab penggunaan lampu yang sangat meriah gitu.


Ahli kompang pun ada jika anda memerlukan servis mereka untuk majlis perkahwinan atau pun majlis Aqiqah.


Menu makanan yang terdapat di H Garden Cafe, bermula dari RM4.90 anda boleh menikmati nasi kuning dah.


Lauk-lauk buffet makanan majlis kahwin turut dijadikan sebagai menu  selera seperti nasi beriyani, papadom, ayam gireng, kari daging dan macam-macam lagi.


Dari atas : Mozarella Prawn Chicken, Chicken Brushchetta, Chicken Chop Sambal Hijau, Nasi kuning ayam goreng dan juga  Imported Reb Eye Steak.


Tak dilupa juga menu makanan kambing golek memang tak sah lah kalau tak ada okay kalau setiap majlis mengikut kemampuan.


Wedding Studio menyediakan juga kemudahan lain seperti Baju Pengantin, Makeup, PA System, otography + CD, Videography + CD, Kek Pengantin 3Tier, Emcee, Persembahan Kompang, Pelamin Garden,Pelayan 10, Bilik Hotel Bermalam dan 4 Dome VIP. Rasanya memang servis tip top dan lengkap boleh didapati dari Wedding Studio termasuklah pemilihan lokasi majlis serta katering makanan. Yang penting sila sediakan duit je la yang lain terus diuruskan tanpa kita rasa pening kepala, eh kita ? Maaf I dah kahwin haha.


Akses yang sangat mudah seperti pengakutan awam seperti Bas dan LRT, Tempat parking yang luas rasa macam boleh muat 1000 orang je, surau dan bilik air pun sangat dekat dan H Garden Cafe ni betul-betul di tengah Kuala Lumpur.

Hey ada berita baik jika you all nak buat majlis perkahwinan ke majlis apa pun, sila buat tempahan sebelum 31 Oktober 2018, sebab I dengar cerita you all dapat menikmati 2 ekor kambing golek secara percuma tau !

H Garden Cafe ni dibuka setiap Isnin sehingga Sabtu, Ahad cuti ye.

Untuk maklumat lanjut sila layari :
Facebook H Garden Cafe
Instagram H Garden Cafe

Untuk tempahan, sila dail :
012-4292806
012-4978827
012-2844827

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com