Asianic Kids mandian dari kepala hingga ke kaki sesuai untuk seisi keluarga


Bila dah jadi seorang emak kepada dua orang anak, mandian yang bebas dari bahan kimia berbahaya seperti Paraben, SLS, dan juga silikon adalah pilihan utama yang perlu dititikberatkan untuk memastikan kulit anak bebas dari sebarang kegatalan kulit dan juga kekeringan. Kalau nak tahu penggunaan bahan kimia berbahaya seperti yang dinyatakan dalam tempoh jangka masa panjang ura-ura mengatakan boleh menyebabkan kanser. Tapi apa pun banyak produk masa kini sudah tidak lagi menggunakan bahan tersebut dan salah satunya ialah Asianic Kids.


Asianic Kids diformulasikan dengan bahan-bahan terpiluh yang sesuai untuk kulit kanak-kanak yang bermasalah hingga yang biasa dimana ibu bapa tidak perlu lagi khuatir untuk mencari produk mandian yang sesuai untuk anak-anak mereka.


Selain daripada dapat memberi aroma yang sangan menyenangkan Asianic Kids juga akan memberikan pengalaman yang menyeronokkan dengan haruman buah-buahan yang dapat memberi kesegaran dan bau yang amat menyenangkan selepas mandi. Bahan seperti daun lidah buaya dan vitamin E dapat melembabkan kulit dan merapikan kulit.

Harga tengah promo.

Harga tengah promo ya.

Terdapat 4 jenis haruman seperti milk, peach, berries dan juga candy fruity. Dan I paling suka haruman jenis candy fruity tapi masih belum lagi berada di pasaran dan ianya akan keluar di tidak lama lagi sahaja.

Bagi yang tahu penggunaan Paraben, SLS dan SLES selalunya terdapat di dalam mandian sabun yang dijual dengan harga yang murah. Paraben ialah bahan pengawet manakala SLES dan Sls adalah bahan untuk menghasilkan buih yang banyak. Bahan bahan ini boleh menyebabkan kerengsangan pada kulit paling obvious sekali bila mata dan kulit boleh jadi gatal dan merah.


Asianic Kids turut hadir dalam saiz Pek Travel. Jadi ianya sangat mudah dibawa-bawa kemana-mana sahaja untuk tempoh bercuti yang singkat. Pek travel ni terdapat 4 jenis haruman. Paling menarik bungkusan produk juga dihiasi dengan grafik haiwan-hawain yang mampu menarik minat anak-anak untuk menikmati mandian mereka dengan selamat, penuh keriangan di samping mudah digunakan.


Dijual dengan harga RM16.90 sebotol besar manakala yang pek travel RM15.90 di pasaraya di seluruh Malaysia yang berhampiran anda. Produk penjagaan diri kanak-kanak Asianic ini juga boleh dibeli secara talian terus di www.wonderlandprimary.com serta Facebook Asianic Halal.


Untuk anda yang ingin menjadi pengedar atau nak tahu maklumat dengan lebih lanjut mengenai produk Asianic, sila hantarkan pertanyaan anda pada Nurul Fadila Yazirman +6012-2598815 atau emelkan ke dila@wonderlandprimary.com

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com