RM10,000 untuk dimenangi dengan menyertai Peraduan WEFIE RAYA dengan Jus Hidayah Gold

Bermula dari 17/5/2018 sehingga 1/7/2018 ini Peraduan Wefie Raya dari Seraimas akan berlangsung untuk memberikan peluang kepada anda memenangi hadiah yang bernilai RM10,000 dengan syarat dan langkah yang agak mudah.



Bagi anda yang masih belum mengenali produk dari Seraimas iaitu Jus Hidayah Gold adalah sejenis minuman kesihatan yang bermutu tinggi yang memberi kebaikan dan kesan berganda untuk lebih sihat dan kekal cantik dimana produk ini mengandungi 23 jenis herba yang digabungkan dengan kombinasi raja segala herba seperti Teja lawang, mengkudu, habbatus sauda, mahkota dewa, senduduk putih, buah pala, kunyit, cengkih, kismis, kurma merah, aprikot, delima, lada pintal, madu, buah tin dan pelbagai lagi bahan semulajadi yang mempunyai kebaikan dan khasiat luar biasa untuk mengatasi segala macam penyakit dan membantu mengekalkan kesihatan untuk tubuh badan.





Insha Allah jika diamalkan setiap hari dan dijadikan rutin ianya mampu menyihatkan badan dan mengembalikan keseimbangan sistem tubuh badan dan menguatkan lagi imun sistem serta mengembalikan keseimbangan sistem tubuh badan dengan gabungan mantap 23 jenis herba terpilih terutamanya terdiri daripada makanan sunnah yang berkualiti tinggi yang sememangnya sangat bermanfaat untuk tubuh badan.





Paling teruja sekali apabila Jus Hidayah Gold dikatakan boleh merawat masalah penyakit yang serius dan kronik seperti penyakit kanser, diabetes, darah tinggi, gout, SLE ( Systemic Lupus Erythematous), angin ahmar, migraine, buasir, denggi, masalah usus ( gastrik atau sembelit ) dan sebagainya dan produk ini tidak perlu diperkenalkan lagi  dengan kemampuan mampu merawat pelbagai masalah kesihatan bukan tertakluk dengan penyakit yang ringan sahaja.

Jadi apa lagi jangan Lupa untuk menyertai Peraduan Wefie Raya dari Seraimas untuk memenangi hadiah berupa Emas dengan syaray yang mudah  iaitu dengan :
  1. Beli Jus Hidayah Gold
  2. WEFIE beramai-ramai dengan Jus Hidayah Gold sebagai bukti
  3. Muat turun aplikasi QR reader di App Store atau Play Store dan scan QR code yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold
  4. Isi butiran lanjut dan masukkan “original code”. Ikut langkah seperti yang tertera di laman sesawang www.seraimas.my
  5. Masukkan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana........." Ayat tidak boleh melebihi 50 patah perkataan.
  6. Muat naik gambar wefie raya anda di platform yang disediakan. Dengan memuatnaik gambar di platform ini anda telah mengakui bahawa:
  7. Gambar adalah milik anda, Tiada sebarang pelanggaran hak cipta atau seumpamanya, Anda bertanggungjawab sepenuhnya terhadap gambar dan maklumat yang dimuatnaik, Membenarkan pihak penganjur menggunakan atau menyiarkan gambar anda di sebarang media bagi tujuan pengiklanan dan promosi produk Seraimas.
  8. Untuk anda berpeluang memenangi hadiah, penyertaan anda mestilah diterima pada hari akhir tempoh peraduan. Semua penyertaan yang diterima di luar tempoh peraduan tidak akan dilayan.
  9. Dengan menyertai peraduan ini, anda adalah dengan ini dianggap telah menerima dan bersetuju dengan terma dan syarat Peraduan #WefieRayaJusHidayahGold. Sila klik link ini



Hadiah yang bakal dimenangi :

Seramai 5 orang pemenang akan dipilih. Berikut adalah hadiah-hadiah yang bakal dimenangi.

Tempat Pertama:

Gold Bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ke-2:


Gold Bar (10g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ke-3 sehingga ke 5:


1 dinar emas + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi :-
No tel : +6012-7848364

Website : www.seraimas.my
Facebook : Seraimas HQ
Instagram : @seraimas
YouTube : SeraimasHQ


Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com