Biar Ibu Menjadi Bintang bersama Simon Yam Artis Hong Kong dan Gintell


Sambutan hari ibu tahun 2018 telah menyaksikan kemeriahan apabila Simon Yam iaitu artis dari Hong Kong telah hadir untuk memeriahkan majlis di bawah anjuran Gintell. Majlis telah diadakan di IOI City Mall bersama pelancaran kerusi urut terbaru oleh Gintell iaitu De'space Star. Simon Yam bersama pengarah kumpulan urusan Datuk Goh Cheh Yah telah dikurumi dengan lebih kurang 300 peminat dan juga pembeli yang sedang membeli belah di sekitar IOI City Mall.


Sesi majlis diteruskan dengan pemberian kuntuman bunga kepada peminat Simon Yam terutamanya para ibu dan wanita. Simon Yam juga tidak melepaskan peluang untuk memberi bantal berbentuk hati yang mempunyai wajahnya di atas bantal tu kepada peminat.

Selain itu majlis juga menyaksikan Simon Yam menandatangani setiap kerusi urut Gintel Despace Star khas untuk mereka yang bertuah.


"Tema tahun ini Biar Ibu menjadi bintang sangat sesuai sempena hari ibu. Ibu adalah wira-wira setiap hari dan sering ada untuk kita walaupun sebelum kita dilahirkan. Pada hari istimewa ini, kita harus ambil alih kerja rumah dan menjaga mereka sepenuh hati. Biarkan mereka sihat berseri! "

DéSpace Star yang baru dilancarkan ialah kerusi Urut Siri UFO yang menawarkan unik unsur-unsur seperti ciri Genggam Tangan Bulan. Ini adalah urut yang direka dengan bijak kerana terdapat bola roller yang menyediakan teknik urut manusia yang sangat humanised. Terdapat juga Refleks 4D Spa yang merupakan sesi refleksologi lengkap yang melibatkan terapi pemanfaatan anak lembu dan lutut, meliputi semua 27 mata akupunktur dengan berjalan kaki. Teknologi revolusi urut GINTELL berusaha untuk juga menyediakan alternatif hebat bagi mereka yang tidak dapat melakukan aktiviti fizikal tambahan - dan setiap rumah perlu memilikinya untuk keselesaan

Pengarah Urusan GINTELL Datuk Goh menambah, "Acara ini bukan sahaja bertujuan untuk menghormati ibu di seluruh negara. Ia juga sejajar dengan nilai teras GINTELL untuk mempromosikan kesihatan yang sihat gaya hidup keluarga yang bermula dengan tokoh ibu yang terkenal di setiap unit keluarga. "

Tawaran istimewa Hari Ibu menawarkan promosi 'beli untuk ibu, percuma untuk anda. Dengan setiap pembelian Kerusi Urut Bintang DéSpace, pembeli berhak untuk satu lagi sofa urut secara percuma (bernilai RM4488). Terma dan syarat yang digunakan. Untuk lebih maklumat, sila lawati mana-mana kedai GINTELL atau log masuk ke http://www.gintell.com

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com