Selamat Hari Ulang Tahun yang 125 buat Johnson !


Johnson adalah salah satu jenama yang bukan asing di Malaysia dan kini ianya amat terkenal di mata dunia. I teringat yang produk Johnson dari zaman nenek I pun dah ada kot dan yang paling we all suka adalah bedak. Tapi sekarang dah banyak seleksi penjagaan kulit bayi keluaran Johnson ni seperti krim mandian, syampu, losyen, cologne dan pelbagai lagi.




Johnson merupakan jenama penjagaan bayi terkemuka Malaysia yang dipercayai oleh ibu-ibu dan profesional penjagaan kesihatan di seluruh dunia, Johnson memahami kulit bayi lebih baik daripada jenama atau syarikat lain. Dalam 125 tahun yang lalu, ia sentiasa membuat inovasi dan membangunkan produk yang ringan, lembut dan terbaik untuk bayi, membantu ibu untuk mengikat lebih baik dengan anak-anak mereka. Oleh kerana keberkesanannya yang lembut dan lembut, produk Johnson juga disukai oleh orang dewasa di sini dan di seluruh dunia.


Johnson merangkumi produk penjagaan kulit untuk bayi antaranya sabun mandi, losyen badan, syampu yang tidak pedihkan mata, bedak dan macam-macam lagi. Aroma yang digunakan sangat sweet sweet sahaja baunya.


Sempena sambutan ulang tahun Johnson yang 125 tahun ni anda berpeluang untuk memenangi 1000 edisi terhad tin dimana nama anda akan ditulis pada tin tersebut bermula dari 5 Mac sehingga 30 April 2018 bersama dengan beberapa produk dari Johnson, best tak ? Cepat sertai tau, boleh refer maklumat di facebook Johnson's baby.



Antara produk yang berkemungkinan anda akan dapat dari Johnson's baby adalah :

  1. Johnson's baby bath milk + rice
  2. Johnson's baby top-to-toe sensitive touch
  3. Johnson's baby baby lotion milk and oats
  4. Johnson's bed time baby oil
  5. Johnson's baby powder blossoms
  6. Johnson's baby baby bath, shampoo, lotion, powder ( travel size )
  7. Vintage tin with your name on it
Apa pun Selamat Ulang tahun yang ke 125 buat Johson dari kami semua sekeluarga semoga terus kekal maju dengan jayanya selama=lamanya sehingga generasi akan datang.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
FB : https://www.facebook.com/JohnsonsbabyMY/
Website :  http://www.johnsonsbaby.com.my

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com