Fernleaf Yogurt sebagai snek harian


Siapa sini peminat yogurt? Kalau tak lain tak bukan I la salah seorang peminat yogurt. And yes setiap kali I singgah Aeon untuk update groceries memang I selalu aim Fernleaf yogurt. Sebenarnya dah memang lama dah I beli yogurt fernleaf  sebab salah satunya sebab harganya lebih berbaloi sikitlah dari yogurt lain lagi satu sebab packaging dia pun comel. 

Apa yang menarik sangat yogurt fernleaf sampai I pun nak you all amalkan ? Yang menariknya Fernleaf yogurt ni adalah rendah lemak dan tidak manis langsung tapi tetap rasa lembut dan sangat berkrim ! 


Fernleaf diperbuat daripada 100% susu daripada New Zealand..


Fernleaf Yogurt Malaysia ni terdapat 4 jenis perasa iaitu asli, campuran beri, strawberi dan juga mango. 9 daripada 10 orang yang dah cuba sendiri Fernleaf Yogurt diaorang sendiri telah bertukar ke jenama ini dan 99% mereka yang menyertai telah rekomen Fernleaf yogurt kepada keluarga dan juga kawan-kawan mereka.

Fernleaf yogurt ni telah menerima logo 'Healthier Yougurt' dari Menteri Kesihatan Malaysia kerana telah menepati kriteria kesihatan.



Fernleaf yogurt ni bukan sahaja enak rasanya tapi banayk sangat khasiat yang diperolehi jika mengamalkan pengambilan yogurt ni dalam tempoh jangka masa tertenti.

Apa pun setiap 1 bekas Fernleaf yogurt  ni adalah RM1.50 dengan berat 110g.

Boleh beli dekat pasaraya yang ada chiller. heheh.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com