Betulkah kulit boleh cerah guna CokkoWhite Lightening Soap ?

Hi semua,
baru-baru I diperkenalkan dengan satu sabun cerahkan kulit yang kusam dan gelap memandangkan memang I baru balik travel dari Pahang yang cuaca yang agak panas memang I terdedah dengan sinaran cahaya matahari yang terik.

Bagi yang umum ketahui I punya kulit sebenarnya memang cerah ala-ala kuning langsat campuran sawo matang lah.. dan mempunyai beberapa masalah kulit kusam, parut jerawat, jerawat halus-halus tau. Fuh kalau nak katakan macam 1001 masalah kulit kat wajah I ni.

I is happy bila diperkenalkan sabun CokkoWhite ni, you all boleh tengok video penuh di youtube okay.


Sabun CokkoWhite Lightening ni ialah sabun yang dikatakan boleh membantu merawat masalah kulit seperti yang I alami, I dah cuba so far I boleh rasa sabun ni paling bagus untuk bantu sental daki dan legam-legam pada bahagian celah pelipat.

Selain tu,
kelebihan Cokkowhite soap ialah :

  • Memastikan kulit kekal muda dan flawless sebab ada agen untuk melewatkan proses penuaan kulit.
  • Sabun dikatakan boleh buat kulit selembut bayi. Yes I agreed memang kulit terasa amat lembut on the first cucian.
  • Kalau yang macam I cakap kat atas sunburn tu memang I alami sejak balik travel haritu. I memang cuci wajah I pakai sabun ni and it's a bit helpful la. At least tak de la nampak gelap sangat macma haritu.
  • Mencerahkan tu I boleh kata ianya buat kulit I nampak lebih berseri memutihkan tak leh nak overclaimed sebab masa kulit I memang dah cerah, tapi nampak lebih berseri macam tu la.
  • Paling best I suka bau badan hilang akibat berpeluh lepas cuci pakai sabun ni.


Macam I kalau sabun ni I usually akan potong kecil-kecil sebab nak pastikan tiada pembaziran.


Wajah sebelum sangat berminyak dan mata nampak macam hantu panda kan guys ? Jangan tengok lelama seram takut korang susah nak tidur nanti..


Lepas tu I sental wajah I dengan berus untuk kasi banyak buih.. Lepas tu cuci macam biasa... fuh memang rasa sangat refreshing lepas tu..



Tadaaa wajah setelah dicuci dengan sabun CokkoWhite Lightening ni memang liang pori tu kecut-kecut lepas tu muka nampak glowing... I suka sangat tengok hasilnya..


Antara kandungan yang ada dalam Cokkowhite Lightening Siap ni ialah seperti

Minyak zaitun yang kaya dengan antioksida untuk menghalang kulit dari terkena radiasi yang berbahaya. Tea tree oil pula adalah bahan yang popular untuk menghilangkan jerawat dan jeragat yang meninggalkan parut serta melembutkan kulit tanpa pengelupasan kulit.

Bahan seperti Vitamin C pula sangat bagus untuk memperbaiki sel kulit yang rosak dan membentuk sel kulit yang baru dan lebih sihat sekali gus mengelakkan penuaan pada wajah. Paling menarik dalam sabun CokkoWhite Lightening ni juga ada kandungan isi kelapa sebagai bahan scrub yang sangat lebut pada kulit khas untuk menghilangkan daki-daki degil yang menyebabkan kulit menjadi hitam..

Fucowhite pun ada dalam sabun ni sebagai utama yang mempunyai ejen untuk mencerahkan kulit..

Kalau korang nak tahu I siap pakaikan pada kulit badan anak-anak I lagi sebab bahan yang ada dalam ni I tak ragu-ragu, so far anak I pakai kulit mereka sangat lembut and tak naik sebarang alahan..


Tangan yang tak pakai sabun..


Yang sebelah kiri tak pakai sabun tu, yang sebelah kanan pakai sabun tu...
I tak pasti bezanya sebab mungkin tangan I dah cerah atau lighting cerah sangat..
tapi I rasa you boleh nampak perbezaannya dalam I punya video I pasted dalam youtube..
atau tengok dekat bawah ni tau ..


Bahan lain yang ada dalam Cokko White Lightening Soap ni ialah :
Aqua, edible glycerin, sodium cocosulfate, ammonium ether sulphatecocoamidopropyl betaine, cocoamide DEA, tyrene copolymer, fucowhite, neem oil, unsaponifiable olive oil, tea tree oil, edible propylene glycol, argan essential oil, ascorbic acid ( vitamin c ) butylene glycol, polyacryamide and C13-14, Isoparaffin and laureth-7, phenoxyethanol (and) Ethyloxyglycerin.

Cara nak guna yang betul. Cuci muka atau badan di kawasan yang gelap dan berdaki.. lepas tu biarkan selama 1-2 minit, kemudian bilas dengan air yang bersih. Sangat sesuai digunakan ketika mandi dan sebelum tidur.


HARGA ASAL COKKOWHITE LIGHTENING SOAP

Sekotak ~RM70
Kini Harga PROMOSI

PAKEJ A
1 kotak RM60 + Free Postage

PAKEJ B
2 kotak RM100 + 2 Special FREE GIFT + Free postage

FREE POSTAGE KE SELURUH MALAYSIA !!!

Fb Page : Cokko White
Ig : cokkowhiteofficial
NO.FON: 0102826344 / 0142636132



Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com