Dota2 -Kemahiran Wind Ranger yang anda perlu tahu

Stinger, Markswoman's Cap, Wings of the gilded falcon, Iguana's Quiver

Bagi yang main Dota2 lebih-lebih lagi perempuan macam I ni memang I minat betul main WindRanger ni of course kena dengan jiwa, tapi next game aku kena banyak main karakter lain baru boleh naikkan versality gitu.

Nampak je macam karakter lemah WR ni tapi kalau up level pantas konpem powerful tau. Dah selalu sangat main Wind Ranger tu sebab le sanggup beli set untuk badan dia, LOL !


Wind Ranger atau lebih dikenali sebagai Lyralei ni menggunakan kebolehan yang boleh tahanlah untuk menyerang musuh sesuai dengan kepintarannya. Ketangkasan adalah kemahiran utama yang ada untuk Lyralei ni.

Windranger boleh bertindak sebagai karakter yang bertanggungjawab untuk membawa kumpulan parti ke arah kemenangan, sebagai pemberi sokongan kepada parti, sebagai peng'nyah' kuasa musuh, mudah menyelamatkan diri dan juga sebagai hero yang boleh menangani 'deal burst damage' seperti kerosakan akibat magik.


Tak silap aku Wind Ranger ada 4 jenis kebolehan :


  • Shackleshot
    kemahiran dia akan sasar musuh (ikat musuh pada pokok atau creeps - depends) dan tak bagi musuh bergerak langsung. Time ni kau boleh power shot mush atau manually arrow sampai musuh mati lol.
  • PowerShot
    Tembakan solo yang kuat dan boleh hasilkan kerosakan pada unit terkena powershot ni.
  • Windrun
    Ini salah satu kemahiran yang aku paling suka dari Windranger ni sebab boleh selamatkan diri semasa berada dalam kawasan yang kritikl
  • Focus Fire
    Kemahiran ni aku selalu gunakan waktu nak jatuhkan tower jarang pula aku tembak mush pakai kebolehan ni.
Setiap kebolehan ni dia ada aras 1-4, kalau sampai 4 tu kiranya kau dah boleh tawan lah anceint dire/radiant.



Permulaan permainan, kau boleh mula dengan  beli tango, healing salve, clarity, circlet dan iron branches.  Dah ada duit sikit lepas kau bunuh creeps bolehlah teruskan beli boots of speed, magic wand, lepas tu pertengahan perlawanan kau bolehlah naik taraf kasut kau jadi phase boots, beli force staff dan maelstorm, ada sebab tau disamping kau boleh mudahkan perjalanan kau juga boleh dapatkan kritikan damaged. Bila dah banyak duit dan kau kurang jadi feeder kau banyak push dan support team kau bolehlah naik taraf lagi items kau, kalau boleh dapatkan Aghanim's Scepter, Mjlollnir dan juga Orchid malevolence. Kalau kau dah power terror boleh continue dengan barangan popular items untuk windranger.

Sekian mengenai Wind Ranger, lepas ni aku nak try play hero lain pula tingkatkan versatility.

Untuk maklumat penuh mengenai Wind Ranger sila tekan > sini <

3 ulasan :

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com