Premium Rich Moist Natural Honey & Fragrance Free


Mentholatum adalah jenama yang tidak asing lagi dalam Malaysia dan mejadi jenama paling laris among the teenagers, actually I adalah salah seorang teenager yang gemar produk Mentholatum ni especially lip ice yang color changeable tu, tapi jenama Mentholatum ni memang banyak dan pelbagai jenis lip balm dorang ada so yang latest untuk tahun 2017 adalah Premium Rich Moist Natural Honey & Fragrance Free.



Penjagaan Bibir Premium Rich Moist Natural Honey


Pelembab yang kaya dengan nutrisi, sangat lembab dan tahan lama untuk bibir

Tujuan untuk menghidratkan bibir dengan bahan milti-ceramida yang meningkatkan dan mengekalkan kelembapan semulajadi bibir

Dengan kombinasi 8 bahan pelembab yang kaya dengan khasiat seperti  Minyak Buah Zaitun, Madu, Minyak Abokadat, Minyak Argan, Minyak Benih Jojoba, Ekstrak Jelly Royal, Butter Shea, Moringa Butter malahan ianya mempunyai SPF 23PA +++  untuk Perlindungan UV


I yakin dengan adanya pelembab bibir yang kaya dengan nutrisi madu ni akan menjadikan bibir lebih lembut dan lembab malahan memberikan bibir nampak lebih sihat dan mengembalikan warna asli kulit instead of hitam. Lagi pun ianya ringan senang dibawa kemana-mana dan mudah untuk disapu pada bibir pada bila-bila masa. Premium Rich Moist Natural Honey ni rasa dia macam madu tau kalau tertelan pun rasa macam badan dapat khasiat nya juga haha.



Penjagaan Bibir Premium Rich Moist Fragrance Free

Kaya dengan bahan berkualiti dan menawarkan kelembapan bibir sepanjang hari dengan multi-ceramides yang membantu menghidrasi untuk meningkatka dan mengekalkan kelembapan kulit dengan gabungan bahan yang subur seperti Olive Fruit Oil, Honey, Avocado Oil, Argan Oil, Jojoba Seed Oil, Royal Jelly Extract, Shea Butter, Moringa Butter dan juga perlindungan SPF23PA+++ perlindungan UV.


Ianya bertindak sama seperti Premium Rich Moist Natural Honey untuk melembabkan dan mengelakkan bibir kering cuma bezanya adalah segi tanpa wangian which is tiada bau dan I rasa orang lelaki mesti OK untuk guna pelembab bibir tanpa bau. Why not cuba untuk jadikan bibir lebih sihat dan seksi. Sebelum nak pakai lipstick sangat digalakkan sapu lip balm dulu supaya bibir tak alami kekeringan.

Premium Rich Moist Natural Honey & Fragrance Free ni boleh dibeli di seluruh farmasi dan pasaraya besar beredekatan anda dengan hanya RM22.90/each.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
http://www.mentholatum.com.my/




Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com