Krismas Avant-Garde di Sungei Wang

Kuala Lumpur, 28 November 2017 - Satu lagi perayaan yang penuh semangat dan meriah ketika meraikan Sungei Wang musim perayaan ini dengan tema "An Avant-Garde Christmas". Sambutan yang meriah di pusat membeli-belah bermula dari 24 November dan akan berlangsung 26 Disember 2017.

Diilhamkan oleh keindahan estetik Avant-Garde, Sungei Wang akan membawa anda dalam satu perjalanan jenis Krismas berkilauan untuk menambah berkilau untuk kehidupan setiap orang. Lupakan tentang Krismas biasa dengan snowmen bersalji putih dan terbang rusa nosed merah, setiap hiasan di Sungei Wang adalah direka unik dengan tema perak dan sentuhan emas elegan. 



Apabila lawatan pembeli Sungei Wang, mereka dialu-alukan oleh rusa pusingan di atas pentas. Salah satu kemuncak dan Hotel ini terletak di tengah-tengah bandaraya. Pintu Utama Sungei Wang. Dewan Pasar Krismas telah ditubuhkan dalam dekorasi, yang mana menawarkan pembeli dengan pelbagai hadiah Krismas seperti coklat, barangan hiasan, minyak wangi dan banyak lagi lebih lagi. "Krismas sentiasa menjadi salah satu musim yang paling dinanti-nantikan dan kami berharap untuk mencipta satu pengalaman membeli-belah yang tidak dapat dilupakan untuk semua orang. 

Setiap persembahan dan aktiviti menarik adalah khusus diatur untuk pelanggan setia kami untuk mengalami Krismas Avant-Garde. Kami berharap dapat menyebar kegembiraan kepada semua rakyat Malaysia dan menyinari keseronokan musim perayaan ini ", kata Cik Yuen May Chee, Pengurus Kompleks Sungei Wang.



Upacara Perayaan Krismas Avant-Garde Untuk memulakan kempen, Upacara Cahaya An Avant-Garde Krismas diadakan pada 28 tahun November 2017 di Pintu Utama Sungei Wang. Majlis telah dirasmikan dan dihadiri oleh Encik Ahmad Alsraf (Pengarah Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan Kuala Lumpur / Putrajaya Office) Encik Mohd Akbal Setia (Pengarah Wilayah Tengah Tourism Malaysia) dan Score Baizuri Baharum (Ketua Sekretariat Belanja Malaysia). Ia adalah malam di mana media dan tetamu menyaksikan pokok gergasi luar gergasi pokok Krismas yang menyegarkan untuk memulakan sambutan Krismas yang meriah. 



Anak-anak comel dari Rumah Janji juga menghadiri majlis tersebut untuk membentangkan Pohon Wishing di mana pembeli yang murah hati yang ingin memenuhi hasrat atau mendermakan dengan murah hati Kaunter Khidmat Pelanggan di Lantai LG. Lagipun, Krismas adalah musim memberi dan berkongsi cinta. Sungei Wang Avant-Garde AR Sudut di hadapan pokok Krismas luar gergasi. 

Untuk menamatkan malam Avant-Garde, Krismas Caroling teruja orang ramai dengan lagu Krismas yang merdu.


Avant-Garde AR Corner & Contest 
Melangkah ke Sungei Wang Avant-Garde Corner AR untuk mengalami mood Avant-Garde dengan khusus direka bentuk 3D AR Corner. Pembeli boleh memuat turun dan berpose dengan Rusa 3D. Mereka akan diberi ganjaran dengan baucar tunai dari The Bowls selepas menyiarkan foto di Facebook dengan hashtag #SgWangAvantGardeChristmas. Tiga (3) pemenang yang paling "suka" akan mendapat hamper Krismas dari Sungei Wang. Jadi, jangan lepaskan peluang ini untuk menetapkan sesuatu dengan 3D dan animasi.

Epicism Meet & Greet 
Berita hebat untuk peminat Epicism kerana mereka akan berada di sini di Sungei Wang. Terkenal dengan keperibadian mereka dan video lucu, Sungei Wang penuh kegembiraan Mempunyai rakyat Malaysia yang berbakat menjadikan Krismas ini lebih mudah dilupakan. Untuk manfaat semua Epikisme peminat, mereka boleh berpeluang bertemu dengan mereka berhala. Pastikan menandakan kalendar anda dan jangan ketinggalan peluang untuk bertemu dengan mereka!

Penampilan Khas oleh Fly FM Ivan & Pelawat Tetamu Ding 
Ivan (Fly FM) akan menyertai kami Krismas ini pada 16 Disember 2017. Datang dan bersenang-senang dengan kami untuk beberapa sesi permainan bersama dengan pelawat tamu kami, Ding 丁丁 kerana dia akan memukau para pembeli dengan lagu lagu-lagu Krismas.


Acara & Persembahan Krismas Avant-Garde
Sungei Wang dengan kerjasama SCCA (Snips College of Creative Arts) untuk menganjurkan Avant-Garde Peraduan Reka Bentuk Kostum. Datang dan lihat bagaimana pereka muda dari Saito College mengetuk panggung dengan reka bentuk kostum Avant-Garde mereka pada 17 Disember 2017. Pada 24 Disember 2017, pelajar berbakat dari SCCA (Snips College of Creative Arts) akan melakukan persembahan hebat dari drama yang bertindak, rambut, make up dan banyak lagi. 

Untuk semua peminat puteri, simpan tarikh dan sertai kami untuk Peraduan Kostum Little Princess pada 23 Disember 2017. Datang dan tonton bagaimana anak-anak comel berpakaian gaun princess princess dan tiara menaklukkan landasan seperti profesional. 

Pelbagai aktiviti dan persembahan Krismas khas yang dibariskan untuk pembeli sepanjang perayaan musim. Tangkap Avant-Garde hidup yang menarik Sungei Wang. Selain itu, pembeli juga boleh melihat dan mengambil gambar dengan watak Avant-Garde pujian suasana Krismas.


Penebusan Magic Mug & Perkhidmatan Pembungkus Hadiah Percuma 
Dapatkan Sungei Wang edisi khas Magic Mug apabila anda membelanjakan RM300 atau ke atas dalam maksimum tiga (3) resit terkumpul dari mana-mana cawangan pada hari yang sama. Apabila anda berbelanja untuk hadiah kegemaran anda Sungei Wang, tempat yang bagus untuk tinggal! 

Nota Penghargaan 
"An Avant-Garde Christmas" dengan bangga disampaikan oleh Sungei Wang dengan The Bowls sebagai Penaja dan SCCA sebagai Rakan Rasmi. Ia juga disokong oleh Fly FM sebagai Radio Rasmi. 

Untuk maklumat terkini tentang acara dan promosi di Sungei Wang, sila layari: http://www.sungeiwang.com atau Sungei Wang Facebook di www.facebook.com/sungeiwangplaza. Untuk Semua Jenis Semua!

Mengenai Sungei Wang 
Diposisikan sebagai pusat membeli-belah untuk "semua jenis segala-galanya", Sungei Wang menyediakan pembeli dengan eklektik pelbagai konsep runcit dan terkenal dengan fesyen, kecantikan dan telefon bimbit yang berkaitan persembahan. Pusat membeli-belah ini mempunyai kawasan lantai runcit agregat kira-kira 800,000 kaki persegi (sq ft) dan Penyewa utama utama termasuk Parkson & Giant Supermarket. Sungei Wang telah menerima banyak dan tempatan Anugerah dan penghargaan antarabangsa selama ini, termasuk Pelancongan Datuk Bandar Kuala Lumpur Anugerah Anugerah 2011 untuk Kecemerlangan di Kategori Membeli-belah Mall dan FIABCI Prix yang berprestij d'Excellence di bawah Anugerah Khas (Kategori Hartanah Runcit) pada tahun 1996. 
Sungei Wang diuruskan oleh Knight Frank Malaysia Sdn. Bhd.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com