Koleksi Shawl dan Bawal di The Twiq Label

Siri Bawal pelbagai warna mendapat perhatian dari kalangan Hijabista
Matte Silk Satin shawl dan juga Siri Bawal adalah koleksi terbaru dari the Twiq Label yang pasti akan membuatkan Hijabista tertarik dengan warna pastels yang dipamerkan sempena pembukaan butik itu, selain itu penggunaan kristal Swarovski telah menjadikan kain-kain tudung ini nampak ekslusif serta mewah.


The Twiq Label adalah butik yang masih baru dan merupakan yang pertama dari Tracync selaku pengasasnya dimana ianya terletak di dalam Bangi, Kuala Lumpur yang buka dari 10 pagi sehingga 8 malam.

Dengan menggunakan elemen batu kristal Swarovski secara buatan tangan telah membuatkan Tracyny memulakan empayarnya di dalam business secara online dan telah mendapat sambutan hangat dari kalangan peminat tudung seperti gadis-gadis hijabista. Syarikat fesyen dari Kuching ini sangat popular dengan hijab yang dihasilkan sangat cantik dan berkualiti serta telah menerima permintaan yang ramai dari pelanggan seluruh negara.

Atas 'demand' tersebut maka wujudlah butik 'The Twiq Label' - fokus kepada Hijab dan perhiasan aksesori di bawah jenama 'Tale Jewelary'. Uniknya kedua-dua jenama ini adalah hasil dari seni buatan tangan.

Tahniah The Twiq Label atas pembukaan butik yang pertama di Bangi

Logo The Twiq Label 

Kotak ekslusif dari Tracync

Aisyah Liyana
Sesi pengayaan tudung dari Didiyana Ehsan dengan menggunakan Hijabista yang popular dalam Youtube iaitu Aisyah Liyana.


Antara koleksi tudung yang dihiasi secara 'details' dengan Batu kristal Swarovski menjadi tarikan utama :
























Harga Koleksi Shawl dan Bawal di The Twiq Label bermula dari RM100+ sehinggalah RM2000+ mengikut 'details' dan kualiti setiap helaian tudung.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
FB : www.facebook.com/thetwiqlabel.com
IG : www.instagram.com/thetwiqlabel.com

Jangan lupa #TwiqLabel2017, TwiqLabel #Tracync #TaleJewelary

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com