Cooling Sensation Soothes & Refreshes Whitening Cooling Sherbet


Cuaca panas dan lembab dalam Malaysia ni membuatkan kita selalu rasa bepeluh, rimas dan panas hati je all the times dan I percaya kebanyakan dari kita berusaha untuk pastikan kulit nampak lebih berseri, hidrasi dan juga bebas minyak. Kini Hada Labo telah memperkenalkan produk yang boleh mengurangkan iritasi dan panas-proof iaitu Whitening Cooling Sherbet.


Formula Penyerapan Pemutihan Hada Labo Sherbet menggabungkan gabungan Menthol, Ekstrak Witch Hazel, Strawberry Saxifrage dan Edelweiss yang meningkatkan penghidratan kulit dan membantu mengurangkan liang-liang pori yang jelas kelihatan dan ketara..


Maklumat Hada Labo Whitening Cooling Sherbet :
Dibuat di Jepun.
Berat: 30 g.
Warna: Putih.
Lain-lain: Ditambah dengan Asid Tranexamic.
Dijual secara eksklusif di semua kedai Watsons di seluruh negara.
Harga: RM 65.90.


Hada Labo Whitening Cooling Sherbet adalah krim lembut pelbagai guna yang dilengkapi dengan tekstur sherbet yang unik. Apabila disapu pada atas kulit, krim akan cair pada permukaan kulit seperti ais krim sorbet dan menenangkan kulit. 

Dirumuskan dengan Tranexamic Acid - bahan pemutih yang kuat, Sherbet Cooling Hada Labo Whitening bukan hanya mempunyai sensasi yang sejuk malahan menyegarkan kulit dan membantu melawan bintik-bintik gelap, mencerahkan dan mengimbangi warna kulit, menjadikan kulit sempurna bercahaya dan lut sinar matahari. Dengan hanya menggunakan krim sherbet di wajah anda, kulit serta-merta berasa segar, lembab dan hidrasi sepanjang hari !

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Website Hada Labo
FB page Hada Labo

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com