Enchanteur Irresistible Soft Touch All day Long

11/19/2017 07:16:00 AM


Bagi penggemar losyen ada berita baik buat kulit anda, baru-baru ni Enchateur dah keluarkan losyen khas untuk kulit korang supaya lebih lembut bak sutera dan berbau harum macam bunga-bungaan yang akan memberikan impak sentuhan lembut sampai sehari lamanya.

Umum ketahui minum air 8-10 gelas air sehari untuk pastikan badan kita dapat mineral dan zat secukupnya namun ianya tak cukup untuk kekalkan hidrasi pada kulit dimana kulit yang dehidrasi boleh menyebabkan kulit nampak kusam dan masalah kulit seperti kegatalan dan juga sensitif.

Selalunya golongan yang terdedah dengan masalah kulit ialah seperti Suri rumah macam I ni, haha nampak je duduk rumah tapi kalau seharian terdedah dengan bahan kimia ketika basuh baju, jemur kain terdedah pada cahaya matahari, dalam rumah pun terdedah dengan pencemaran, macam mana kan ? Memang boleh perasan kulit ni rasa kasar je nak pula dah nak ada anak 2 orang mana lah sempat nak jaga kecantikan diri tapi I terpaksa buat juga sebab I nak cantik, I sanggup cari ME TIME untuk PASTIKAN kecantikan dan kelembutan kulit I kekal haha so losyen Enchanteur ni sedikit sebanyak memang membantu la sepanjang hari !


Losyen Badan Echanteur 24H Moist Perfumed ni masih baru lagi di pasaran yang diformulasikan secara teristimewa dengan air bunga mawar, ekstrak lili putih dan juga Minyak zaitun yang pure untuk pastikan kulit kita-kita ni lembab, lembut, nampak lebih awet muda dan berseri sepanjang msasa dengan hanya satu sapuaan. Ye ke ? Eh betullah. Umum dah tahu yang air mawar ni banyak adalah bahan yang sangat membantu untuk pastikan kulit lebih hidrasi dan menyuburkan lagi kulit dari dalam lagi. Ekstrak bunga lili pula kaya dengan asid amino dan mineral manakala Minyakzaitun asli kaya dengan macam macam zat dan nutrisi untuk pastikan kulit nampak cantik selalu.

Paling best Losyen Badan Echanteur 24H Moist Perfumed tidak melekit dan berminyak selepas digunakan dan boleh kekal lama sehingga 24 jam namun kulit tetap terasa lebih lembab, lembut, dan wangi !

Bagi you all yang nak cuba sendiri Losyen Badan Echanteur 24H Moist Perfumed bolehlah dapatkan di pasaraya berdekatan kediaman anda dengan hanya RM11.90 sebotol termasuklah 6% GST !

Maklumat lanjut, sila layari :
www.enchanteur.com.my atau www.facebook.com/EchanteurMY

You Might Also Like

Google+ Followers

Blog Followers

Penjual Shaklee

Penjual Shaklee