Lindungan Bawah Lengan Anda dengan Deodorant Protect & Nivea Care

Perlindungan berpanjangan dengan penjagaan kulit yang lembut


Bagi yang gemar mencukur bulu ketiak adalah sangat perlu untuk melindungi bahagian ketiak setelah melakukan sesi cabut bulu sebab liang pori bahagian ketiak mengalami proses pori terbuka luas. Tambahan pula sebanyak 37% kulit juga telah disingkirkan semasa mencukur. Paling mengerunkan luka kecil pasti akan berlaku sekiranya terdapat bilah pisau cukur yang tidak rata.

Tapi sekarang banyak produk yang mampu mengurangkan luka dan kulit kasar pada ketiak salah satunya yang I boleh kongsikan ialah Nivea Protect & Care yang mampu melindungi sehingga 48 jam untuk kita semua berasa lebih segar, harum dan selesa sepanjang hari !



Nivea Anti -perspirant Protect & care spray dan deodoran sangat efektif untuk menghilangkan bau busuk pada badan, paling best ianya bebas alkohol, menjadikan kulit terasa lebih lembut dan telah di’approved’ oleh dermatologi. Bahan daripada Krim Nivea dengan Haruman yang unik tanpa meninggalkan kesan iritasi.

Lepas ni I dah tak perlu risau lagi dengan bau yang kurang disenangi oleh anda di sekeliling I walaupun telah melakukan proses mencukur.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Facebook : @mynivea
Instagram : Nivea Malaysia

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com