5 cara nak buat DUIT dengan SushiVid !

Hi you all,





Cara Pertama : Berkongsi dan Ajak Kawan-kawan JOIN SushiVid ! (referral program)
lately you all mesti noticed yang I selalu share kat you all link SushiVid dekat Facebook I kan ? Mestilah I nak share, sebab once you all click my link tu and then you all register, automatically you all akan terima RM10 ! Hanya guna link orang yang dah sedia MEMBER SushiVid bukan secara direct ke website dia nanti you all tak dapat RM10 tau, dah rugi kat situ. Jadi Kalau nak dapat RM10 you all just click my link >> SushiVid <<  nanti kita sama-sama dapat RM10 seorang, then after you all dah click and register, make sure you all invite member you all balik tau, so biar sama-sama kita make MONEY dengan SushiVid !


Cara Kedua : Update Social Media Korang !
Yang ni paling penting you all, pergi dekat DASHBOARD korang then update ( My Social media ) Akan ada 3 platform iaitu Youtube, Instagram, Blogger. Memandangkan aku ada ketiga-tiganya jadi aku updated 3-3 tu, cuma Youtube aku tak cukup follower pulak kan :

  1. Youtube : 250++ Subs
  2. Instagram : Tak silap 1000 ke atas
  3. Blog : Mungkin lebih kurang 100PV ke Atas. Kurang ingatlah tapi macam tu la.

Bila korang dah update benda penting ni dalam SushiVid maka korang punya SOCMED automatik akan diTrack berapa ramai readers for every job you join, makin ramai readers atau audience makin senang korang nak set RATE card korang.



Cara Ketiga : PROPOSE Job dekat bahagian New Campaign !
Haa dekat sini ada pelbagai JOB yang korang boleh propose, ikut niche dan minat you all, so far aku tanpa segan silu aku proposed semua JOB, dan paling best aku boleh PUT aku punya RATE, korang janganlah letak rendah sangat atau letak tinggi sangat, ikut korang punya keupayaan POWER korang dalam bidang ni, haritu aku tersalah letak RATE pergi letak 250USD sebab time tu aku tak aware yang DUIT dalam SushiVid ni based on MYR you all, hehe. So pandai-pandai koranglah main dengan harga ye. Kalau SushiVid berkenan dengan port folio korang, Insha Allah Adalah rezeki untuk you all tu. Time ni korang boleh buat Discussion dengan SushiVid.

Cara Keempat : Korang akan Terima Bahan untuk korang PROMOTE.
Once PROPOSAL korang dah berjaya dan diterima SushiVid akan hantar bahan seperti produk kepada you all, time ni korang kena guna kreativiti korang untuk tangkap Gambar produk, Review produk sebolehnya BE HONEST, lagi korang jujur mengenai produk lagi senang reader buat keputusan sama ada mereka tertarik untuk beli produk yang korang promote tu. Okay lepas tu korang kena bijak bermain dengan SEO, aku masih tak terror bab SEO ni tapi Insha Allah orang cari informasi terpalit blog aku di carta google. Haha. Dan terdapat juga JOB korang kena pergi Site ! Best tau :)



Cara Kelima : Sila hantar DRAFTS sebelum Publish
Drafts kena hantar dulu sebelum you all submit sebab penting sangat Clients dapat cek kesalahan informasi, ejaan blog you all supaya tak terjadi perkara yang tak diingini dan salah faham berlaku kepada pembaca you all. Once dah approve korang boleh Publish drafts korang dalam Youtube, Instagram dan juga Blog !

Lepas tu korang tunggu je la tak lebih dari 90 hari akan dikreditkan di dalam Wallet Balance currency dalam USD. Lepas tu korang boleh WithDrawals ke akaun Bank korang.

Mula-mula tak faham tapi dah lama-lama asyik buka tutup je Platform SushiVid, terus melekat je nak Propose Project, best tau !

Projek Yang pernah I JOINED dalam SushiVid :

  1. Lafarge Malaysia
  2. Yehwadam Pure Brigthening
  3. On-Site Campaign SushiVid Workshop 1.0
Paling BEST projek yang pergi ON-SITE sebab dekat sini dapat jumpa dengan ramai Instafamous dan bloggerfamous. Dari situ boleh gali ilmu dari dorang camne dorang boleh jadi Famous, rasa macam best sangat dapat kenal pasal SushiVid ni ! Thanks Firdaus for propose banyak job untuk I, hehe ! :)

So far I dah made money dalam platform SushiVid dalam USD, converted dah lebih RM1000 juga lah, Alhamdulillah, apa lagi yang korang lambatkan ? Sudah boleh buat DUIT ni jadi join segera !


Sekarang tengah ONGOING Campaign you all ! #MYCYBERSALE kembali lagi bermula dari 9-13Oktober 2017, banyak promosi dan hadiah yang ditawarkan dengan harga yang berbaloi dan confirm you all takkan menyesal, jadi jangan lupa BORONG time #MYCYBERSALE ni tau ! I dah survey camera mirrorless, hopefully boleh dapat MURAH tau ! :)

Kempen MENARIK untuk #MYCYBERSALE
  1. Nak Menang TIKET ke Konsert akhir THE VOICE Musim ke 13? Cuba baca sini.
  2. ToteBag karakter EMOJI bakal ceriakan harimu !
  3. Perut Buncit Hilang Dengan Sekelip Mata tanpa DIET, lol !
Make Sure Jangan Lupa Baca ye by clicking the links :)

xoxo,
Syafiera Yamin ! 

Jangan LUPA click MY LINK OKAY ! :)



Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com