Ubat Gigi Safi Kegunaan Harian untuk My Family I


I ni memang pengguna tegar produk ubat gigi dari SAFI sebenarnya dah lama gak lah sebab kandungan ubat gigi SAFI tiada bahan yang aku rasa meragukan lah. Yang penting ianya suci dan menggunakan bahan alam semulajadi untuk jadikan gigi lebih cantik, kuat dan berseri. Ubat gigi SAFI ni di 'infused' lah dengan Mikro Kalsium. Yerlah gigi kita sebenarnya perlukan Kalsium tau untuk gigi ni tahan kekal lama maknanya susah lah sikit nak terhakis pokok pangkalnya dia boleh lah kuatkan gigi dari rapuh nanti jadi ronggak tau.


Terdapat 3 perasa Ubat gigi SAFI Mikro Kalsium ni iaitu Kayu Sugi & Habbatus sauda, Oren Herba & Habattus Sauda dan juga Gamat & Habbatus Sauda. Penggunaan Habattus Suda di dalam produk penjagaan diri kini sudah tidak asing lagi disebabkan 1001 khasiat yang terdapat di dalam biji hitam ni.


Jadi dengan adanya Ubat gigi dari SAFI ni, I dah tak rasa risau dengan rasa pedas melampau tapi dapat rasa gigi bersih dan kurang pertumbuhan bakteria jahat dalam mulut I tau.


Kini gigi 2x lebih perlindungan, 2x lebih kuat dengan Ubat gigi safi sebab kandungan habattus sauda mampu mencegah pembentukan bakteria yang menyebabkan bau mulut busuk dan senang tumbuh mata ikan/ulser.




Jadi you all dah bagi ahli seisi keluarga you all gosok gigi guna UBAT GIGI SAFI ? Kalau belum boleh dapatkan di pasaran berdekatan anda tau.

Untuk Maklumat lanjut, sila layari :
www.safi.com.my
www.facebook.com/SAFI.MY
IG : @SAFIMALAYSIA

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com