Enchanteur Paris - Stunning


Enchanteur Stunning adalah keluaran terbaru dari Enchanteur yang mempunyai haruman dan fragran berkualiti tinggi dan ianya dicipta khas untuk wanita moden yang muda dan romantik. Koleksi ini menawarkan wangian yang lembut harumannya di ilhamkan dari Perancis untuk membongkar Magik secara semulajadi.

Terdapat 5 jenis haruman Enchanteur Stunning iaitu Eau De Toilette, Perfumed Body Lotion Satin Smooth, Perfumed Talc, Roll on Deodorant dan Body Mist.

Koleksi terbaru ni sangat sweet dan romantik dari segi packagingnya, So far memang rasa macam terserlah keromantikan bagi si pemakai lebih-lebih wanita yang moden masa kini. Ianya menjadikan personaliti lebih anggun dan mempersonakan. Sangat sesuai dipakai kalau nak pergi event dinner candle light gitu. Memang romantik habis lah.


EDT stunning ni sangat cantik dan mewah dari segi botolnya Haruman yang dimuatkan seperti Blackcurrant Buds dan rapsberi, di'blend' dengan Turkish roses, Gardenias dan juga sandalwood. Lepas dah pakai EDT Stunning confirmed Encik Husband non-stop looking at me tau. Aww.. :)


Dengan haruman Blackcurrant buds dan rasberi di gabungkan juga dengan haruman turkish roses, gardenias dan sultry headlines of sandalwood dimuatkan juga dengan haruman floral, bedak talkum stunning ini akan menjadikan kulit anda lebih lembut dan sehalus sutera.


Stunning Enchanteur Roll-on, trust me I'm not a huge fan sangat letak benda under ketiak tapi kalau you all jenis suka pakai deodoran jenis gini, aku nak bagitahu je Enchanteur cakap boleh tahan sampai 48 jam 'molodor protection' bagi yang jenis malas mandi la. Anti-peluh, boleh bunuh 99% bakteria tak tahu dia bunuh bakteria baik atau jahat. Cepat kering, takkan tinggalkan saki baki pada baju dan tidak melekit.


Sama sahaja formulasi seperti yang lain cuma yang ni jenis lotion. Tak nak tipu korang.. aku dah cuba 2-3x lotion tapi mak aku suka pula jadi aku kasi mak aku pakai.. walaupun sayang aku bagi juga sebab bila dah sapu dekat badan memang tak berminyak dan tak melekit malahan kan kulit jadi tersangat lembab,lembut bahkan bau haruman tu melekat lama betul sampai the next bath time tau. Dalam lotion ni terseli dengan aloe vera dan olive butter no wonder la skin so lembut. Enchanteur yang kata kalau apply  hari-hari boleh jadi kulit lembut katanya.


Ha, yang ni aku memang suka sangat memandangkan aku tak suka pakai yang jenis deodorant kat ketiak, aku rasa yang ni lebih sesuai lah untuk aku, spray sikit je dah wangi sepanjang hari plus tak basah basah ni aku memang suka. hehe.


Neway, produk Enchanteur ni memang korang boleh jumpa di pasaran-pasaran seluruh Malaysia, nak lagi afdal korang boleh cek dekat Watsons atau Guardian ataupun hypermarket besar seperti Mydin, Giant dan AEON !

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Website : http://enchanteur.com.my/
FB : https://www.facebook.com/EnchanteurMY/
IG : https://www.instagram.com/enchanteurmy/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com