Festival RAYA : Give Away dari ALTHEA !

Sempena musim RAYA yang akan datang tak lama lagi, Althea telah mengadakan Raya Giveaway Festival khas untuk kamu yang ingin cantik-cantik pada Syawal Pertama. Aku sebagai peminat setia makeup-makeup dan produk kecantikan diri dari Althea memang tak sabar nak dapatkan produk produk Letop-letup dari Althea.Kr !

Bayangkan banyak makeup-makeup dari korea yang dah masuk stok dalam laman web rasmi Althea. Opps sekali makeup-makeup time Raya terus nampak macam artis Korea pulak kan! Yang paling penting produk yang ditawarkan adalah auntentik dan memang direct dari korea babe !


Apa yang Special sangat tawaran hebat untuk Festival Raya Giveaway dari Althea ni ?
  1. Yang pertama korang akan dapat 1 kotak edisi terhad Althea Raya.
  2. Bagi korang yang membeli, korang akan dapat satu hadiah percuma yang korang boleh pilih sendirian berhad tau di bahagian 'The Raya Page', hanya pilih apa-apa barang sebagai hadiah korang dan ianya akan jadi percuma time korang checkout nanti. 


Apa lagi Jangan Lupa Singgah Althea.Kr dan dapatkan Edisi Terhad Kotak Ramadhan dari Althea, sementara stok masih ada ! Okay i pun dah tak sabar nak shopping dan kelihatan cantik pada musim raya nanti. Jangan Jealous kalau I nampak jelita dari uolls yang masih belum shopping di Althea.Kr lagi tau !


Untuk maklumat lanjut, sila layari :

Althea Korea

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com