Ekspo Kereta Impian 2016 di Mid Valley buat aku tenggelam di dalam kemewahan dunia.

Porsche dengan warna merah menyala
Baru-baru ni I sempat singgah ke Dream Expo Car 2016 yang telah berlangsung pada 12-14 Mei 2017 di Mid Valley Centre Court, pelbagai jenama kereta mewah yang telah dipamerkan di situ sampai rambang mata lah nak pilih kereta di situ, tapi I mampu tengok je la tak mampu beli, haha.

CheckPoint kena dapatkan 15MARKAH untuk dapatkan Warning Board
Di situ kan, Korang berpeluang menikmati promosi yang korang tak boleh nak tolak tawaran sehingga RM80,000 dan untuk mempunyai sebuah kereta idaman dengan harga mampu milik lol.

Pelbagai jenis Kenderaan yang dipamerkan di Ekspo
Lebih daripada 10 ribu pengunjung yang telah hadir pada ekspo kereta mewah kali ni selama 3 hari berlangsug. Lebih daripada 50 kereta dipamerkan dan 60 gerai yang menggunakan tema 'automobile' oleh syarikat penerbangan.

Ekspo ini juga memberikan kesedaran keselamatan di jalan raya dengan menggunakan slogan 'Saya Rakyat Malaysia, Saya seorang Pemandu yang Berhemah.'

Barangan Bayi pun ada juga
 Disebabkan Malaysia kini telah menjual barangan secara online namun ekspo kali ini tetap menerima hadirin yang memberangsangkan sebab kalau nak repair kereta ke nak tukar spareparts ke face to face lebih menyakinkan daripada bercakap through online kot.

FT86 setelah di modified, betulke aku ni ?
Ekspo Kereta Impian ini adalah pasaran yang mempunyai peluang yang cerah untuk para Penjual kereta, pengilang dan juga peminat automobile yang telah diorganisasikan oleh Golden Land Expo(M) Sdn Bhd dimana ianya telah di asaskan oleh Mr Dennis Wong sejak dari tahun 2016 lagi. Firma acara ini telah menggerakkan lebih dari 100 acara dalam  bidang perniagaan yang menawarkan pelbagai perkhidmatan. Misi syarikat ini ialah untuk membentuk acara yang terbaik untuk para pelanggan

I guessed yang ni Porsche 991

Nah Glass Treatment untuk cermin kereta kesayangan korang

Mercedes Benz GLE 200

Mercedes Benz SL300 Convertible

Toyota Estima

Minyak Pelincir dari NASA

Daihatsu Tanto

Renault Twizy Kereta Eletrik

Porsche

Porsche Panamera in Pink Glossy

Kereta yang menggunakan OOR Lubricant

Motor lumba yang gunakan OOR Lubricant

Bawa Family dengan SUV macam ni korang agak-agak best tak ?

BMW I8 yang di modified macam Kepak Ayam dah aku tengok.

Korang agak pemilik kereta ni orang muda handsome kah, atau orang tua kaya ye ?

Modified sampai aku tak kenal dah kereta ni huhu

Ada photography Contest tau

Gilap-gilap sampai berkilat ye

Setelah melawat 5 checkpoints untuk Redeem Goodies

Woot tak sangka dapat sijil walaupun buat Tour
Masa majlis berlangsung, sebenarnya Drift Queen Malaysia iaitu Miss Leona Chin pun ada datang untuk bertemu dengan peminat tapi I tak sempat pun nak bertemu ramah mesra dengan beliau sebab I dah balik awal. Memang yang bertuah lah dapat meet and greet dengan beliau tapi jangan risau GUYS ! sebab Ekspo Kereta Impian ni akan berlangsung lagi sekali lagi pada 12-15 Januari 2018 di KLCC. So don't forget to GRAB your opportunities in the future if you guys still ALIVE and a BIG fan of Auto Mobile.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Website : http://www.dreamcarexpo.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/dreamcarexpo/
Instagram : https://www.instagram.com/dreamcarexpo/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com