Bolehkah dapatkan harga TudungPeople Murah di Carousell | Muslimah Fashion ?

Bagi mereka yang berhijab dan meminati tudung-tudung yang berjenama apa anda tunggu lagi? TudungPeople salah satu jenama yang tidak asing lagi sememangnya amat popular untuk trend masa kini. Memandangkan bulan Ramadhan dan Syawal bakal tiba tidak lama lagi, why not I beli jenama TudungPeople dengan harga mampu milik untuk I satu dan I nak gayakan masa Syawal pertama. Lagipun dengan kos yang meningkat tinggi ni, I nak bergaya juga tapi nak juga berjimat-cermat sebab nak jimat duit, Lol.

TudungPeople ni bukan calang-calang jenama tau, kalau korang tengok sendiri koleksi TudungPeople ni FUH, memang cun-melecun jadinya kalau pakai TudungPeople ni. Tapikan mana nak cari TudungPeople dengan harga yang rasa-rasa mampu milikkan ?

Jadi tugas I nak bagitahu you all, korang boleh usha-usha lah dekat Carousell ! Salah satu platform untuk seller menjual barangan dengan harga yang aku rasa korang mampu beli !

Yang ni dijual oleh prelovedbynurulh RM99
Kuala Lumpur, Malaysia
Harga retail RM199

TudungPeople yang dijual dalam Carousell oleh n.ashburn2713 tapi dengar cerita dah SOLD OUT, OMG ! Laku keras ! Yang ni dijual di Singapura


Mana tak laku keras, kalau Pakai TudungPeople jadi cantik-gorgeous macam ni kot, model TudungPeople, siapa taknak nampak cantik macam ni kan ?
Kenapa mesti beli dekat Carousell ? Korang agak-agak kenapa ye ? Memandangkan Carousell ini ialah salah satu platform memudahkan seller menjual secara Online jadi korang boleh tengok ramai seller yang menawarkan harga-harga yang mampu milik berbanding dari harga Retail Price yang ditawarkan dalam site TudungPeople ternyata jauh lebih murah dan kualiti terjaga baik juga. Jadilah pengguna bijak, selain dapat harga murah you all juga dapat membantu seller-seller ni untuk menaiktarafkan kehidupan masing-masing tau disamping anda juga dapat kelihatan cantik dan bergaya ketika Hari Raya nanti.

Korang boleh Survey harga yang paling murah dijual oleh Seller dan korang kena compare kan harga yang korang survey di Carousell dengan harga retail Price, Kalau dapat jumpa yang lagi murah lagi best tau !

Dekat Carousell ni bukan sorang je seller tapi merata-rata seller dari seluruh pelusuk negeri, Lagi banyak seller lagi best and seller yang mood baik mesti boleh bagi harga kaw-kaw murah dari harga retail yang penting korang kena pandai tawar-menawar lah dengan seller ye. Seller ni pun kadang-kadang diaorang ni jual barangan Pre-Loved tapi dah taknak guna diaorang bagilah harga murah mampu milik untuk korang yang tercari-cari.

Banyak rupanya seleksi pilihan TudungPeople
Kenapa mesti beli dekat Carousell? Carousell ni kan telah berada dalam dunia Internet semenjak dari tahun 2012 lagi dan telah diasaskan oleh Quek Siu Rui, Marcus Tan dan juga Lucas Ngoo, platform ni kita pun boleh jadi seller especially kalau ada barangan yang rasa-rasa taknak guna tapi masih cantik lagi boleh korang SNAP, then jual dalam carousell.com mengikut harga tetapan korang tapi kalau boleh biarlah lebih murah dari harga yang korang beli, barangan second hand kot takkan lagi mahal dari 1st hand, ish.

Trust me, other than TudungPeople, I pun pernah juga mencari baju tema makan malam, sebab I ank cari yang murah dan harga mampu milik kot selain tu barangan seperti perabot pun pernah I search juga dalam Carousell ni, so far harga yang ditawarkan dalam Carousell oleh seller-seller dalam tu semiuanya murah-murah lah bagi I.

Ada kategori Muslimah Fashion
TudungPeople yang dijual dalam Carousell jauh lebih murah dari Retailer
Korang boleh borak-borak dengan Seller tau kalau nak tahu lebih lanjut tentang barangan yang ditawarkan plus ianya lebih Selamat !

Nak beli jenama Tudung People : Sila pergi sini : >> https://my.carousell.com/categories/muslimah-fashion-66/ << dan teruskan taip TudungPeople dalam Search Engine ye.

xoxo,
Syafiera Yamin


Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com