Watsons SPA Warm Eye Mask & Watsons Acne Patch

Watsons SPA Warm Eye Mask


Jika anda mengalami masalah ketidak selesaan mata, jom cuba sendiri Watsons SPA Warm Eye Mask dengan suhu yang selesa sekitar 40 darjah celcius di mana ianya membantu untuk melembab dan mengurangkan iritasi pada mata yang letih. Hanya 10 minit untuk satu sesi setiap hari untuk mata yang segar dan cantik.


Terdapat 2 aroma iaitu chamomile dan juga lavendar yang membantu menenang dan merelakskan deria anda. Setiap kotak terkandung 5 keping Watsons SPA Warm Eye Mask.

Amat sesuai digunakan ketika waktu rehat semasa rehat, sebelum tidur, ketika travel, ketika menghadiri majlis dan ketika waktu bersantai.


Watsons SPA Warm Eye Mask ni mempunyai rekabentuk yang sangat stylish & stylo, dan amat selesa pada mata malahan dengan aroma yang menenangkan dan wangi membuatkan mata yang letih kembali segar.

Cara nak guna.

  • Keluarkan Eye mask dari plastik, eye mask ni akan start suam apabila plastik dibuka.
  • Letakkan Eye mask pada mata dan fit kan tali pada telinga, pastikan mata tertutup  ketika menggunakannya.
  • Guna sekitar 10 minit.
Ianya dijual pada RM23.90 Sekotak di Watsons Online Store

Watsons Acne Patch


Masalah jerawat sering terjadi pada mereka yang masih muda remaja malahan orang yang berumur pun mempunyai masalah jerawat. Banyak faktor penyebab masalah kulit berjerawat antaranya penjagaan makanan yang tidak terkawal, cuaca yang panas dan lembab dan juga masalah allergic pada sesuatu bahan.


Watsons Acne Patch (regular) membantu menyerap lebihan minyak dengan tampalan hydrocolloid. Membantu melindungi jerawat dari kotoran dan menjangkiti kulit lain. Ianya semi-lutsinar bersaiz 0.04cm dan sangat nipis untuk menutup jerawat dengan sempurna. Ianya kalis air, bernafas dan sangat selesa. Tidak perlu ubatan dan sangat lembut pada kulit.


cara nak guna, keluarkan tampalan satu per satu dari plastik, kemudian tampal pada bahagian yang mempunyai jerawat, pastikan kulit dibersihkan dan diletakkan serum anti-jerawat terlebih dahulu.


I banyak jerawat bahagian dagu dan pipi, tapi paling sakit bahagian dagu, dekat situ jerawat tumbuh macam cendawan jadi memang selalu tampal kat situ, usually bila picit jerawat tak habis mesti keluar darah, I memang akan gunakan tampalan suaya darah tak merebak ke kawasan lain. hehe.


Yang ni semalamam punya tampalan, dia serap lebihan minyak tau, geli kan janji muka jadi fresh dan jerawat cepat kering. Wohoo

Ianya boleh dibeli di seluruh watsons dan online store watsons.
Terdapat 24 tampalan dan dijual sekitar RM8.90 sekotak.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk-produk ini, sila layari:
www.watsons.com.my

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com