Lemak Berterabur ? Jangan Risau dengan K Power Beauty Regime


Menjadi seorang ibu kepada 2 orang sebenarnya terlalu banyak cabaran, bukan sahaja mental dan emosi tetapi fizikal juga memainkan peranan untuk mengembalikan keyakinan diri. Bagi yang masih bf-ing anak dan cara pengambilan pemakanan yang kurang terurus impaknya memang pada fizikal lalu turun ke emosi sekali gus menjadikan mental agak kurang waras.

Bila berlaku perubahan fizikal yang agak ketara memang pemilihan pakaian menjadi semakin sukar, yerlah semasa zaman anak dara pakaian budak darjah satu pun masih muat kali ni memakai pakaian dewasa pun masih nampak bonjol-bonjol lemak terkeluar sana sini.

LIFE Is so stressing when society only judging on your look.. if you tak cantik and utarakan pendapat of course no one is listening, kalau kau cantik kau buat benda bodoh society still puji you like an angel weii.

But actually disebabkan lemak I terbonjol sana sini, kalau pakai baju besar nampak macam bangunan je.. haha.. tapi thank you to watsons dengan adanya produk dari BodyD'licious Lisfestyle collection, I boleh menggayakan pakaian I yang cantik-cantik tanpa bonjolan perut dan paha yang menggeleber selepas melahirkan anak...

BodyD'licious Lifestyle Collection
Pink Box: 3 targe
t Slimming L
Yellow Box : 3-point slimming shaper
Pink Box: 3 target Slimming L
3 Target Slimming  berfungsi untuk mengawal bahagian perut, membentuk bahagian peha dan betis serta menaikkan lagi bentuk punggung dan ianya sangat sesuai digayakan dengan pelbagai outfit. Dikatakan sangat cepat untuk memberikan kesan tubuh yang ramping dan curvy gitu.


Dengan menggunakan material dari 85% nylon dan 15% spandex ianya sangat sesuai digunakan pada bila-bila masa dan tidak kira cuaca panas atau sejuk cuma tak digalakkan ketika waktu tidur.


3 Target Slimming direkomen pakai sehingga 8 jam sehari, sangat sesuai dipakai ketika melakukan aktiviti harian seperti  bersenam, bekerja atau mengemas rumah. membantu mengurangkan 1/2 inch secara cepat ketika pemakaian.

Yellow Box : 3-point slimming shaper


Pink Box: 3 target Slimming L sama seperti 3 Target Slimming tapi ianya lebih kepada bahagian titik seperti pinggang, peha dan punggung. Cuma ianya hanya membentuk di bahagian atas, bagi mereka yang gemarkan kain yang singkat mungkin sesuai kot gunakan yang ni.


Sangat sesuai digunakan ketika waktu berpantang. Membantu membentuk pinggang yang ramping dan mengetatkan kembali otot otot yag menggeleber selepas bersalin. Sangat mudah digunakan dan selesa.

Pada bulan Mac ini, Watsons bawakan anda dengan POWER SALE untuk anda menggunakan kuasa ini terutamanya K Power Beauty regime untuk anda mendapatkan tubuh badan yang ideal !

  • K POWER Body 3 point shaper [ NP: RM59.80; NOW ; 29.90]
  • K POWER Slimming & Shaping Legging[ NP: RM59.80; NOW ; 29.90]
    (Bermula dari 2 Mac sehingga 3 April 2017)
Bagi anda yang ingin mencuba produk ini sendiri :
Sila dapatkan di seluruh farmasi Watsons.
#WatsonsMalaysia #Kbeauty

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
www.watsons.com.my

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com