Dapatkan LANCÔME di sephora.my secara Online !

LANCÔME Paris 
Hi semua, last week I ada ordered beauty items dari Sephora iaitu produk LANCÔME. Kini anda boleh dapatkan produk LANCÔME di SEPHORA di website atau aplikasi SEPHORA untuk smart phone anda.

Jenama mewah dari Perancis ini menawarkan pelbagai produk kecantikan yang sangat berkualiti dan boleh dikatakan produk yang sangat popular di kalangan blogger kecantikan, artis-artis dan golongan elit. Harganya memang setimpal dengan kualiti produknya.

Dengan bahan-bahan aktif, wangian dan tekstur yang menarik, LANCÔME menawarkan produk penjagaan kulit serta makeup yang berupaya membantu anda untuk melindungi, mencantikkan, membaiki dan menyuburkan kulit anda tidak kira sama ada pada waktu pagi mahupun malam.

I sempat membeli barangan LANCÔME  secara online di Sephora Malaysia baru-baru ini. Antara produk dari LANCÔME yang I ingin cuba sekali ialah LANCÔME Paris Teint Miracle Kod warna BO-02 dan juga L'Absolu Rouge kod warna Rose LANCÔME.

LANCÔME Teint Miracle BO-02
Di dalam website Sephora Malaysia, Compact Powder LANCÔME Teint Miracle ini hanya terdapat 2 shades iaitu PO 03 dan juga BO-02. I pilih warna BO-02 sebab I mempunyai warna kulit sawo matang - tona warna kuning langsat :). Actually I ordered yang ada dengan compact case sekali yang sampai yang REFILL. But never mind, I just want to review the refill one. So it came with a Sponge. sponge ni tak silap designed dari Japan, seriously the sponge rasa macam kain sutera, sangat smooth and boleh blend the foundation powder secara baik dan well-blending on my skin.


Seriously I feel so sayang, but I nak kena touch juga the powder texture sebab nak tengok sama ada the powder sesuai for my skin or not. So far so good, I boleh rasa this powder buat muka I jadi matte dan oily-free. LANCÔME Teint Miracle telah di'upgrade' kan dengan teknologi AuraInside™ yang membantu untuk menyerlahkan lagi warna kulit asal secara semulajadi. Harga satu powder ni RM202, But I think sangat berbaloi memandangkan kulit I nampak flawless and I yakin nak ke mana-mana dengan menggunakan mineral powder dari LANCÔME ni.


LANCÔME L'absolu Rouge

LANCÔME L'absolu Rouge ni terdapat hampir 44 warna yang elegan dengan 3 'finishing' iaitu 'sheer, cream, dan matte' semuanya dengan formula yang  berkualiti tinggi dan membantu menghidrasikan bibir sepanjang tempoh pemakaian dan sapuan mewah membuatkan bibir kelihatan mungil dan ranggi.



Dengan 'lipstick case' yang sangat anggun dengan menekan bahagian atas akan mengeluarkan gincu bibir LANCÔME ni. Lancome L'absolu Rouge ni sangat selesa untuk dipakai sepanjang hari malahan kaya dengan anti-oksidan, Vitamin E serta 'Pro-XylaneTM' yang menggalakkan lagi lembapan pada bibir tanpa menjadikan bibir kering.

Rose LANCÔME swatch
Warna satin rose LANCÔME ni sesuai digayakan di majlis koktail dan boleh dipakai dimana-mana sahaja. So far I pakai memang betul seperti yang diterangkan dalam Sephora 'benefits'. Bibir rasa lembut tanpa rasa kering. Dan warnanya tahan lama sehingga 8 jam.


L'Absolu Rouge dengan shades Rose LANCÔME Telah memenangi  Anugerah '2015 Allure Best of Beauty Winner for Best Bright Lipstick'. Well I rasa memang I nampak CUN dengan warna ROSE LANCÔME ni. Harga sebatang Lipstick LANCÔME ni RM110. Harga memang setanding dengan kualitinya.

The Final Look with LANCÔME
All I can say LANCÔME punya produk memang Da BOMB, I memang suka sangat kualiti produk LANCÔME ni, bagi you all yang tak sempat nak singgah kaunter LANCÔME ataupun Sephora, you all boleh order ONLINE tau dan Produk terus sampai ke 'doorstep' you all.

Jom, "Shop your favourite Lancome products here!"

Untuk Maklumat Lanjut, Sila layari : Sephora Malaysia

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com