Coway Run 2017 -Sahut Cabaran Larian untuk kehidupan yang Lebih baik dengan Coway

Sahut cabaran untuk kehidupan yang baik dengan larian bersama Coway Run 2017. Minum air yang bersih dan alami kesegaran yang luar biasa dan sertai larian Coway untuk kejutkan tenaga adrenalin supaya Lebih bersiap sedia untuk kehidupan yang Lebih baik.



Semenjak 2 dekad yang lalu larian jarak jauh telah dijadikan sebagai pilihan daripada sebagai hobi tapi kini telah menjadi sebagai kegilaan buat mereka di dalam bidang fitness.

Coway run adalah bertujuaan untuk menggalakkan rakyat Malaysia bergiat aktif dalam larian dan keluar Dari zon selesa dan jadikan kehidupan yang lebih sihat kerana Kesihatan adalah sesuatu yang mahal.



Larian Coway 2017 ini bukanlah hanya semata-mata untuk menang namun ianya Lebih untuk sebagai langkah memberikan semangat untuk mereka meneruskan larian Tanpa Bertanding tapi untuk kesihatan yang baik. Dengan tubuh badan yang sihat ianya Akan memberikan keyakinan yang tinggi dan imuniti badan yang kuat.



Dengan 4 kategori iaitu (lelaki veteran) (Wanita veteran) (lelaki &wanita 18 tahun ke atas) yang melibatkan larian 5km dan 10km Di sekitar Starling Mall. Mereka yang menyertai berpeluang untuk bertemu model fitness popular iaitu Jordan Yeoh dan juga Miss Universe Malaysia, Ms Carey Ng yang Akan berada Di situ untuk memberikan galakan motivasi kepada para peseta.



Coway yakin dengan usaha ke arah gaya h
idup yang sihat dengan meminum minuman dari Coway, seseorang individu berpeluang untuk mengalami sendiri tahap kesihatan yang Lebih baik, meningkatkan lagi Gaya hidup yang produktif di dalam kehidupan seharian  disamping sistem organ yang boleh berfungsi dengan baik sekali gus menjadikan seseorang individu itu kelihatan lebih gembira dan bahagia. Coway Run 2017 Kali ini ditaja oleh Starling Mall dan 100plus.

Bagi anda yang berminat untuk menyertai, sila Layari :  Www.myraceonline.com

Untuk maklumat lanjut, sila layari : https://www.facebook.com/CowayMalaysia/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com