5 sebab kenapa mesti ada Kate Vanity Mirror ? | Contest MMBN Saya Nak Menang Kate Vanity Mirror |

Wohoo, sesiapa yang join ig : naomielicouz you all mesti perasan yang sis ni ada pos contest 'SAYA NAK MENANG KATE VANITY MIRROR' kan ? Siapa tak nak ? Sekarang dah jadi kegilaan ramai beauty bloggers, remaja dan mak orang tau untuk mempunyai Kate Vanity mirror sendirian berhad. Rasa macam proffesional artist/MUA je bila ada Kate Vanity Mirror di rumah.

I sendiri pun memang suka meja makeup yang ada lampu-lampu ni, nak buat beauty Video rasa cantik je effect lighting pada wajah. I memang perlukan lagi Kate Vanity Mirror ni sebab I nak cukupkan space dalam rumah I yang besar. I nak buat video beauty tutorial banyak-banyak lagi.

I nak menang Kate Vanity Mirror by NaomieLicouz

Antara Sebab I nak Menang Kate Vanity Mirror by naomielicouz :
  1. Sebab ianya sangat berbaloi dan perlu dimiliki untuk beauty blogger macam I
  2. Mempunyai Lampu Mentol yang sangat moden dan Elegan
  3. Memberikan pencahayaan yang baik ketika tata rias wajah
  4. Rasa macam nak pandang cermin tu lama-lama tak nak berganjak langsung.
  5. Cermin adalah teman baik wanita yang suka bergaya.
Bila dah ada KVM ni dekat rumah I terasa rumah I umpama di salon-salon, butik kecantikan terkenal tau. Pengcahayaan sangat penting dan perlu ada untuk memudahkan kita melihat wajah sendiri dan efek glowing yang memuaskan. Ladies dan glowing bling-bling memang tak dapat dipisahkan, makin berkilat makin suka tau.

I nak Tambah 1 lagi KVM sebab nak tambah kawan KVM I,
Hopefully boleh menang tau.

Antara KVM yang telah selamat ke pelanggan. Mereka sangat berpuas hati dengan hasil kraf dan kualiti KVM dari naomielicouz.

Cantik kan KVM dari naomielicouz, memang berbaloi dengan harga yang di tawarkan.

Naomielicouz ni la yang jual Kate Vanity Mirror, yang saiz biasa sekarang ialah sekitar RM280 tapi dengar cerita sis sudah membuat Cermin paling BESAR pernah buat setakat ni ialahSize: 3 kaki x 3.5. Teruja I dengar. I pun suka cermin besar-besar penuhi ruang rumah I sebab I memang suka tengok cermin.

Korang nak order KVT/KVM, sila whatsapp Naomielicouz terus ke: 0109600726
Oh! Jangan lupa join contest KVM dari sis ni untuk anda berpeluang menang KVM bernilai RM280.00

ataupun

Please Join dia punya Facebook 

Jangan lupa JOIN tau !

Oh ya, satu lagi bagi you all yang nak sangat miliki Kate Vanity Mirror ni, Naomie berikan harga installment serendah RM100/month, Kate Vanity Mirror ni hanya akan di hantar setelah anda selesai membuat pembayaran penuh sekitar 2-5 bulan tau. Untuk Maklumat lanjut, sila baca terma dan syarat di bawah ye.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com